Bmw K1600 GLT

Limburger65

Rookie
22 apr 2023
6
0
Goeie middag allemaal ik ben op zoek naar een goed en gemakkelijk bevestiging systeem voor een Tomtom Rider op het stuur te bevestigen op een BMW K1600 GLT. Liefst niet voor de startknop want dat staat beetje onhandig op die plaats. Alvast dankjewel allemaal en Greeeetz van Peter
 
Goeie middag maat.
Ja ik zag dat systeem al op internet maar heb de indruk dat dan de tomtom gps vlak voor de start-stop knop staat? Of ben ik mis?
 
Ja ik wil dat zeker proberen dat is nog tenslotte de gemakkelijkste oplossing als ik hem laag genoeg kan zetten dat ik aan de knop kan om te starten en te stoppen dan is het voor mij perfect
 
Hoi,
Ik gebruik deze dock. Tevreden mee, haalt de voeding voor de Tomtom uit de garmin aansluiting.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230430_155910_Chrome.jpg
    Screenshot_20230430_155910_Chrome.jpg
    92,5 KB · Weergaven: 18
Goeie morgen.
Het is model 2018. Maar ik heb ondertussen een beugel kunnen bevestigen van Ram-mount. En het werkt perfect. Het voordeel voor mij nu is dat ik beide navigatiesystemen kan behouden. Heel fel bedankt toch voor de moeite iedereen. Yep yep
 
Hier fotootje en videootje
 

Bijlagen

  • 20230429_132919.jpg
    20230429_132919.jpg
    288,1 KB · Weergaven: 31
  • 20230429_132944.mp4
    16,8 MB
Goeie morgen.
Het is model 2018. Maar ik heb ondertussen een beugel kunnen bevestigen van Ram-mount. En het werkt perfect. Het voordeel voor mij nu is dat ik beide navigatiesystemen kan behouden. Heel fel bedankt toch voor de moeite iedereen. Yep yep

Welke ram mount heb je daarvoor gebruikt? - Ik neem aan dat het iets is wat de bout van het handvat vervangt ofzo ?

PS - "we" zitten hier: Het grote BMW K1600 topic deel 2
 
Amai eindelijk kan ik terug online. Ik vind het raar dat ik geen melding krijg wanneer er een bericht staat hier. In elk geval ga ik antwoorden hoe ik de bevestiging gemaakt heb. Door een ´u´-vormig hulpstuk dat ik kocht bij een ram-mount, op het einde van de 2 beentjes op de ´u´ staat schroefdraad, en daar een pvc beugel in gestoken en de rest aangesloten zoals op een ronde buis
 
Terug
Bovenaan Onderaan