BMW K75S 1998

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je je motor wilt verkopen, zou ik gewoon één keer een normaal antwoord op iemand zijn vragen geven....als ik jou was....persoonlijk dan hé....
 
Laatst bewerkt:
Als je je motor wilt verkopen, zou ik gewoon één keer een normaal antwoord op iemand zijn vragen geven....als ik jou was....persoonlijk dan hé....

Serieus hier op het forum _O- _O- nog nooit mee gemaakt. Hij staat hier voor de lol en op marktplaats voor de serieuze koper.
Iemand die echt plannen heeft neemt rechtstreeks contact op en loopt niet te brallen op een Forum.
Loop al wat jaartjes mee hier op het Forum en heb daardoor de verwachtingen bijgesteld :) .
Helemeel een BMW en dan ook nog een K die krijg je via het Forum haast niet verkocht *O*
Maar je weet het nooit :]
 
Laatst bewerkt:
ff de MF historie bekeken van deze lastige vlieg :z reageert oa in Harley topics en daar waarr schade gebakjes langs komen................
Heeft dus verstand van zaken :z :z :z

wellicht kent iemand van julie een oom of kennis of boer die in de schuur een HD heeft staan of mischien een schade HD of een HD waar 1x per jaar maar op word gereden.
En diegene wil hem voor een prikkie wegdoen.

Then i'm your man! ;)

Mag een sportsters zijn tot electralgide tot fatboy, maar ik denk dat ik geen electraglide voor 3500 ga vinden ;)


Maar wie weet..... oh en liefst geen pre- 2de wereld oorlog fiets, vanaf jaren 70

mvg!

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
Motor 1 dag te koop staat op MP.
Zojuist 1950 euro geboden via Marktplaats :z :z :z
Maar daar gaat ie niet voor weg :N :] _O-
 
Motor 1 dag te koop staat op MP.
Zojuist 1950 euro geboden via Marktplaats :z :z :z
Maar daar gaat ie niet voor weg :N :] _O-

Als ik jou was, dan zou ik dit bod accepteren.
Kijk eens naar wat de R-serie doet.
Een 1150 GS van 2000, of 2001 raak je met moeite kwijt voor 7000, en dan moet er dus alles op en aan zitten, die van jou is 20 jaar oud.
Mensen hebben moeite met een motor van 20 jaar en met een km-stand van 80.000+
Ongetwijfeld zal het voor een Beemer pas inrijden zijn, maar het schrikt mensen af.
Daarnaast plaats je beter een foto van een gepoetst scherm.
 
Laatst bewerkt:
Relatief verhaal.
Hoe ouder de motor,hoe minder je afschrijft en een K75S is voor velen gewoon een hebbeding.
 
Als ik jou was, dan zou ik dit bod accepteren.
Kijk eens naar wat de R-serie doet.
Een 1150 GS van 2000, of 2001 raak je met moeite kwijt voor 7000, en dan moet er dus alles op en aan zitten, die van jou is 20 jaar oud.
Mensen hebben moeite met een motor van 20 jaar en met een km-stand van 80.000+
Ongetwijfeld zal het voor een Beemer pas inrijden zijn, maar het schrikt mensen af.
Daarnaast plaats je beter een foto van een gepoetst scherm.

:Y deze kost maar 2100 euro he? en zit ook alles op en aan _O- En een gepoetst scherm schrikt bmw rijders juist af }) :z
 
:Y deze kost maar 2100 euro he? en zit ook alles op en aan _O- En een gepoetst scherm schrikt bmw rijders juist af }) :z
Je vergelijkt appels met peren want als je zo door redeneert dan zou ik geld toe moeten geven op de K _O- . Bij een motor is na 10 jaar de grote afschrijving geweest en gaat het met 50 euro per jaar alleen bij een BMW (vooral de K75 }) ) is die afschrijving nog minder. Er zijn gewoon kenners die het er voor over hebben.
 
Ach, kommaneuken over 200 euro. Als hij in de weg staat stuur je die MP gozer een mail en stel je 2 mille voor. Als je die 100 euro niet kan missen, moet je geen motor rijden.
 
Ach, kommaneuken over 200 euro. Als hij in de weg staat stuur je die MP gozer een mail en stel je 2 mille voor. Als je die 100 euro niet kan missen, moet je geen motor rijden.

Het gaat niet om de laatste centen, het is een principe kwestie geworden zeker _O- _O-
 
Serieus antwoord (en een kickje!)

Ja, er zijn aangepaste luchtfilterhuizen voor de K75. Maar of je hem dan "legaal" op kenteken krijgt durf ik niet te zeggen. Dan is een geknepen F650 een makkelijkere weg.

Dit apparaat mag eerst nog een keer naar de TT a.s. zaterdag,begreep ik en mag daarna weg.

En 25Kw? het blauwe Kaa-varken is nu al niet vooruit te branden: 0-100 dien je bij te houden met de kalender erbij })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan