BMW K75S 1998

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mavtri

MF veteraan
24 sep 2002
4.513
221
Barneveld
Te koop BMW K75S 1988.
In uitstekende staat.
Km stand +/-83.000.
Inclusief BMW koffers.
Stalen remleidingen.
Technoflex voorvorkveren, Wilbers HK Suspension achtershock.
Nieuwe remschijven incl remblokken.
MOet ff een nieuw achterbandje op maar daar is de prijs dan ook naar.
Prijs 2000,- euro
Één van de weinige woonwerkfietsen die écht goedkoper is als een auto.
Verbruik 1:24
Belasting 120 euro / jaar
Verzekering 3 euro. / maand
Zeer onderhoudsvrije motor.

full
 
Laatst bewerkt:
Leuk ding hoor. Misschien ben ik m'n GS vrijdag kwijt en dan ga ik wel op zoek naar een kale K75 óf een K75s, afhankelijk van wat ik dan kan vinden :)
 
Is dat 2000 inclusief koffers? Ah dat moet ik nog bij mijn eigen advertentie hier aanpassen..
 
Tja, ik moet eerst die GS kwijt. En kijken bij een kale K75 met 25000 op de teller voor 2250 maar dan zonder koffers :)
 
Echt niet :). Maar ik moet toegeven dat ik meer zie in de S. Alleen staat die kale hier niet al te ver vandaan. Maar morgen weet ik misschien meer over de inruil met toebetaling van mijn motor op een oud hobbyhok.
 
Deze K heeft ook nog een sportstuur,je wil niet weten hoe veel harder zo´n K daardoor loopt. En dan bedoel ik ook dat je dat ECHT niet wilt weten _O-

S staat voor Sloom sport uiteindelijk 8-)
 
Deze K heeft ook nog een sportstuur,je wil niet weten hoe veel harder zo´n K daardoor loopt. En dan bedoel ik ook dat je dat ECHT niet wilt weten _O-

S staat voor Sloom sport uiteindelijk 8-)

Lach maar ik zal je de hakken van de sloot laten zien :+
Mensen laat die hangtiet uit beieren maar lullen er zijn weinig mensen die weten hoe ideaal zo'n K voor woonwerk is of als motor er bij wanneer je met een klein budget wilt kunt motorrijden.
Je staat verrast wat zo'n ding allemaal kan. Rechtdoor, de bocht om, op het achterwiel, veel bagage mee, goede windbescherming en heeeeeeeeeeeeeel zuinig.
Ja je moet natuurlijk wel op een BMW willen rijden.
 
Lach maar ik zal je de hakken van de sloot laten zien :+
Mensen laat die hangtiet uit beieren maar lullen er zijn weinig mensen die weten hoe ideaal zo'n K voor woonwerk is of als motor er bij wanneer je met een klein budget wilt kunt motorrijden.
Je staat verrast wat zo'n ding allemaal kan. Rechtdoor, de bocht om, op het achterwiel, veel bagage mee, goede windbescherming en heeeeeeeeeeeeeel zuinig.
Ja je moet natuurlijk wel op een BMW willen rijden.


_O-

psies :}

alleen op het achterwiel? als iemand ,m vooraan voor je optilt ja 8-)
 
Zeg Bredebeier, kun jij niet even fatsoenlijk hallo zeggen als je voor me langs loopt in Hengelo....? :W


En natuurlijk een schopje voor de K.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan