BMW-kleding en -helmen

kUUk

MF'er
1 jun 2004
174
0
't Gooi
Binnenkort wil ik 'ns gaan kijken naar nieuwe kleding en een helm. Heeft er iemand ervaring met de motorkledij van BMW? Is het echt beter dan ander spul, of is het alleen maar duur omdat er BMW op staat?
 
tis goed spul, erg mooi maar erg duur.
Ik check alleen de aanbiedingen en voor de rest kan ik bv 3 keer een revit-jas kopen voor 1 BMW-jas. En die BMW-jas is echt wel beter maar gaat toch echt niet 3 keer langer mee.
 
Heb zelf ook alleen maar BMW kleding spul Voyage2,Sys4 helm en Savanna laarzen.

Heb spijt dat ik niet de savanna of rallye2 broek heb gekocht. In de zomer is voyage2 broek errug warm.

Vervang wel de rug protectie door een echte. Draag nu een dainese rugprotector eronder (heeft niergordel inclusief).

Laarzen zitten vooral lekker. Geven bescherming waar je wilt. Enkel, scheenbeen ed.
 
De BMW sportintegralhelm die ik heb bevalt goed en is met €329 zekers niet duur. De waterdichte zomerhandschoenen van BMW zijn 100% waterdicht (rit van Amsterdam naar Maastricht hele weg in stromende regen: no problemo) maar niet goedkoop. De kleding vind ik gewoon te duur, ik heb veel kleding van Rukka: goedkoper dan BMW en prima kwaliteit.
 
De BMW sportintegralhelm die ik heb bevalt goed en is met €329 zekers niet duur. De waterdichte zomerhandschoenen van BMW zijn 100% waterdicht (rit van Amsterdam naar Maastricht hele weg in stromende regen: no problemo) maar niet goedkoop. De kleding vind ik gewoon te duur, ik heb veel kleding van Rukka: goedkoper dan BMW en prima kwaliteit.

nou, ik vind rukka al rete duur ;(
 
De BMW helmen (in elk geval de systeemhelmen) komen bij Schuberth vandaan.
De kleding weet ik niet.
Zou je eens moeten vragen bij een BMW-dealer.

Er is genoeg goede kwaliteit te koop voor stukken minder geld
dan dat je voor BMW-spul neerlegt.
 
Omega says the word....

... muv de laarzen. Deze zijn echt retegoed en onverslijtbaar (Savanna).

Ik heb momenteel
Goretex pak Seattle
Airflow2 pak + handschoenen voor 's zomers
Goretex winterhandschoen
Goretex laars Savanna
Systeemhelm IV

Mocht het Goretex pak aan vervanging toe zijn, dan overweeg ik wel Rukka (hoezo goedkoper dan BMW??).
 
Heb zo'n kevlar-jeans van BMW voor als het echt heet is. Zitten harde stukken in.

Niet echt fris maar toch frisser dan een leren broek en zeker veiliger dan een gewone jeans (want ben er al mee neergegaan en nee hij scheurde niet en ja de stukken vingen de klap op)

nadeel : NIET GOEDKOOP dat "jeans"broekje.
 
Ze hebben in ieder geval een mooie collectie en ze plooien hun leder eerst 10'000 keer om de kwaliteit te checken.. Pas dan mogen de toeleveranciers leveren.

(Let op: slecht Duits) "Aber, das kann ich nicht financieren, Ja!" :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan