BMW M 50 Jahre logo’s voor diverse BMW Motorrad modellen.

Beste motorfietspuristen,

Onlangs heb ik op mijn BMW S1000R de BMW emblemen vervangen voor de ‘M 50 Jahre emblemen’. Dit staat, mijns inziens, erg goed in combinatie met het M pakket op mijn motor en de lakkleur.

Wat vinden jullie en wellicht is dit een mooie modificatie voor jullie BMW Motorrad?!

Indien gewenst kan ik het onderdeelnummer plaatsen.

IMG_7173.jpeg
IMG_7175.jpeg
 
Mooie emblemen.

Alleen snap nog steeds de functie niet van die vleugels op een naked bike..
Wel van carbon; maar ondertussen een katalysator eronder die hetzelfde weegt als een klein paard.
Het oog wil ook iets hè 😉.

Overigens, volgens de fabrikant zorgen de winglets wel voor extra downforce bij snelheden boven de 200 km/h 😉.

Ik vindt ze vooral erg mooi staan.
 
Het oog wil ook iets hè 😉.

Overigens, volgens de fabrikant zorgen de winglets wel voor extra downforce bij snelheden boven de 200 km/h 😉.

Ik vindt ze vooral erg mooi staan.
Ze hebben ook echt wel een functie: mijn vorige S1000RR (model 2021) werd boven de 240 km/u best wel wat licht/nerveus in z’n neus; mijn huidige S1000RR (model 2023) is beduidend stabieler bij dat soort snelheden :Y .
 
Ze hebben ook echt wel een functie: mijn vorige S1000RR (model 2021) werd boven de 240 km/u best wel wat licht/nerveus in z’n neus; mijn huidige S1000RR (model 2023) is beduidend stabieler bij dat soort snelheden :Y .
Kijk eens! Ze hebben dus wel degelijk een functie dan ;). Ik heb het nog nooit geprobeerd en eerlijk gezegd ook niet de ambitie om het te gaan testen hoor 😬.

Wat een snelheid 😬.
 
Terug
Bovenaan Onderaan