bmw motordealer drenthe eo

tonnetje

Die hard MF'er
5 dec 2007
633
84
drenthe
hallo weet er iemand of er een bmw motorfietsdealer of subdealer zit in drenthe/overijsel
omgeving hoogeveen want kan zo effe niks vinden :+
 
dat vind ik dus te ver had ik zelf ook gevonden
ging me meer om subdealers oid maar die zullen wel niet bestaan
vind een goeie 50km naar eenn dealer ver zat
ktm dealers ook al pokke eind uit de buurt
word mischien dan toch een honda crf250L maar heeft 10pk minder als een gs310
en 15 pk minder als ktm390 pfff moeilijk allemaal.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoor goede berichten van vrienden die hun motor kopen en laten onderhouden bij Anbergen in Slagharen. Meesten rijden BMW.
 
Ik hoor goede berichten van vrienden die hun motor kopen en laten onderhouden bij Anbergen in Slagharen. Meesten rijden BMW.
ok die ken ik wel is 15min binnendoor dat is schappelijke afstand zal morgen eens informeren of ze nieuw kunnen leveren :t
 
Ik weet niet, of Ter Braake in Nijeveen nieuwe BMW's kan leveren, gebruikt doen ze er aardig wat mee en het is een zeer goede zaak.
 
En die krabbekoker in Assen? hoe heet die man ook al weer.. in de van Heekstraat..of zo..
 
Ja die! bijzonder- om het zo maar te noemen- figuur..
Heb er ook bijzondere verhalen over gehoord.. :Y


Heb er een jaar of wat terug nog handel mee gedaan .. ik mag hem wel, is lekker recht voor z`n raap ...

Had vroeger op het oude adres bijna op elke motor in de zaak een asbak staan .. B|



PS- Heeft wel wat gebruikte BMW , maar niet nieuw volgens mij ..
BMW Motorrad Nederland
 
Laatst bewerkt:
vergeet ook niet over de grens te kijken. over het algemeen kan je goede zaken doen met duitsers en ze willen hem vast ook wel op nederlands kenteken leveren en anders importeer je hem zelf. dan koop je hem daar zonder BTW en dan moet je die hier samen met de BPM betalen.
en met onderhoud en garantie moet dat al helemaal geen probleem zijn en je betaald nog minder BTW ook op onderhoud en onderdelen.

Helming & Sohn GmbH Motorradzentrum Ems-Vechte
Einsteinstr. 3
49835 Wietmarschen

dat zou volgens mij binnen 50 km moeten zijn (in een rechte lijn) en het is een BMW dealer.
 
Laatst bewerkt:
ok bedankt voor de info zover allemaal
heb waarschijnlijk een japmerk dealer gevonden in buurt die hem kan leveren
GS310 fiets is leverbaar vanaf 10 october
en waarschijnlijk nog iets goedkoper als 6820euro volgens hier
Motorfreaks - BMW maakt prijs G310GS bekend - details
is 25kw is beduidend meer als de crf250L maar bmw kost ook 1700 meer
als ik de crf250 ralley zou nemen is deze zelfs weer duurder als bmw :?
 
Laatst bewerkt:
Tonnetje, die GS310 lijkt me nu een perfect woonwerkfietsje! En eigenlijk ook avontuurlijk zat om mee op vakantie te gaan :)

Succes ermee, ben benieuwd hoe dit eencilindertje bevalt.
 
dat is simpel mensen die gewoon willen dat hun motor werkt en niet eeuwig willen kloten met een trommelrem die maar niet goed wil werken.


En voor mensen, die vaker een cardan vervangen, dan de meeste de ketting van een rijstkoker.

Maar een Jawa gaat toch niet zo hard, dat je een voorrem nodig hebt ?
 
En voor mensen, die vaker een cardan vervangen, dan de meeste de ketting van een rijstkoker.

Maar een Jawa gaat toch niet zo hard, dat je een voorrem nodig hebt ?

Mn vader had in mijn brommertijd een Jawa California 350cc, zit ik eens bij hem achter op, rijdt mn broertje op zijn opgevoerde Puch Maxi (65cc Polini) voor ons uit...
Op een gegeven moment trekt mijn broertje het gas open en gaat er vandoor, hoor ik mn vader wat mompelen, bleek dat de Jawa de Puch niet bij kon houden... ;)
Moet wel zeggen, die Puch ging echt als de brandweer.
 
:+ Zo is Sammie wel weer genoeg gestraft .. _O-
:$
(trommelprobleem is niet van de jawa, jawa trommels zijn best goed..en een cali 350 moet echt wel goed kunnen lopen :Y 0
Ehm, in Groningen zit toch ook een bmw-dealer? Waar ze tellerstanden terugdraaiden?
 
:$
(trommelprobleem is niet van de jawa, jawa trommels zijn best goed..en een cali 350 moet echt wel goed kunnen lopen :Y 0
Ehm, in Groningen zit toch ook een bmw-dealer? Waar ze tellerstanden terugdraaiden?


:X :X :X :X straks blazen ze je huis op .. :+
 
Ik weet niet, of Ter Braake in Nijeveen nieuwe BMW's kan leveren, gebruikt doen ze er aardig wat mee en het is een zeer goede zaak.

Euh... Wat? Ter braake een zeer goede zaak? Ik heb toch andere ervaringen. Onderdelen besteld en bel of ze er zijn. Ja kom maar halen. Onderdelen zijn er niet. Andere keer. Ik kijk naar een motor, andere klant komt daar en geeft aan dat hij probleem heeft met De motor die hij vorige maand kocht. Antwoord; nee je hebt hem gekocht. Jammer dan. 3 weken geleden wilde mijn broertje er kijken naar een Kawasaki ninja. Rondgelopen in de zaak en we werden niet geholpen. We liepen uiteindelijk naar/al buiten en toen werd er gevraagd of we iets wilden kopen. Dit was allemaal in 2016/2017.
 
Terug
Bovenaan Onderaan