Graag laat ik (als nieuwkomer, sta al in het voorstel gedeelte) een piccie zien van mijn R Ninet Urban G/S.
Heb 'm nu een maandje, en door omstandigheden (ahum..) nog maar slechts 400km gereden, waarvan 350 in de afgelopen 1.5 week. Had 'm namelijk de dag na aflevering de grond al laten kussen... Combinatie van vettige/nieuwe banden en -5 buiten was niet ideaal voor de grip, dus achterwiel gleed weg en daar lag ik. Behalve een deuk in m'n ego alleen maar schade aan de motor. Dat is inmiddels weer gefixt. Ik ben toch wel genegen om 'm te vergelijk met mijn laatste motor (9 jaar terug) een VFR800. En dan is 't wel ff wennen. Zowel het motorkarakter als dat ie naked is versus een kuip op de VFR. Het geluid is regelrechte oorporno, dus niks dan lof. Een sportpijp is echt overbodig op dit apparaat, waar ik voorheen altijd van mening was dat élke motor een sportpijp nodig heeft. Er zit echt een serieuze motorrem op vind ik, wat voor mij de langzame bochtjes in 1 of 2 spannend maakt, vooral door de eerdere uitglijder.
Heb 'm nu een maandje, en door omstandigheden (ahum..) nog maar slechts 400km gereden, waarvan 350 in de afgelopen 1.5 week. Had 'm namelijk de dag na aflevering de grond al laten kussen... Combinatie van vettige/nieuwe banden en -5 buiten was niet ideaal voor de grip, dus achterwiel gleed weg en daar lag ik. Behalve een deuk in m'n ego alleen maar schade aan de motor. Dat is inmiddels weer gefixt. Ik ben toch wel genegen om 'm te vergelijk met mijn laatste motor (9 jaar terug) een VFR800. En dan is 't wel ff wennen. Zowel het motorkarakter als dat ie naked is versus een kuip op de VFR. Het geluid is regelrechte oorporno, dus niks dan lof. Een sportpijp is echt overbodig op dit apparaat, waar ik voorheen altijd van mening was dat élke motor een sportpijp nodig heeft. Er zit echt een serieuze motorrem op vind ik, wat voor mij de langzame bochtjes in 1 of 2 spannend maakt, vooral door de eerdere uitglijder.
Laatst bewerkt: