BMW nineT

Het is een dure lelijke bmw, er zullen er dus wel weer heel van verkocht worden zoals de GS...

Bewijst maar weer dat ik geen smaak en er geen verstand van heb!
duur,lelijk, .. waar rijdt u dan zelf op ?

gr driver
 
Laatst bewerkt:
Wat weet jouw dealer nog niet? Op een paar accessoires en de prijzen daarvan na is alles al bekend: Hij heeft ABS en een boordcomputer en als extra optie kan je opteren voor een BMW af fabriek alarm. Meer opties zoals ESA zijn er niet en de enige kleur is zwart. Ik kijk zelf erg naar deze motor uit en naar de creaties die men er van zal maken..

De opties zijn inderdaad al bekend, ik doelde meer op beschikbaarheid betreffende een proefrit.
 
Het is een dure lelijke bmw, er zullen er dus wel weer heel van verkocht worden zoals de GS...

Bewijst maar weer dat ik geen smaak en er geen verstand van heb!

Het gaat er om dat je plezier hebt in wat je rijd, het maakt niet uit wat, als je er maar lol aan beleefd.
Mvgr. Dirk Jan :]
 
Ik ga hem in ieder geval eens goed bekijken op de BigTwin show in Rosmalen 8 - 10 november.
Mvgr. Dirk Jan :]
 
Laatst bewerkt:
Ik ga hem in ieder geval eens goed bekijken op de BigTwin show in Rosmalen 8 - 10 november.
Mvgr. Dirk Jan :]

Heb hem bekeken en gevoeld, leuke machine maar ik hou het bij mijn 1200R, ben heel benieuwd wat mensen hier zelf van gaan maken, temeer daar er al het e.e.a. is voorgekauwd door BMW zelf, vind wel de voorkant errug mooi.
Mvgr :]
 
Vandaag in Rosmalen ook de Beemer bekeken en "bezeten".
In 1 woord: VET!

Zelfs met mijn 1, 97 zat ik er goed op en in het echt vind ik hem mooier dan op de plaatjes.
Helaas geen geld ervoor maar hij gaat op het verlanglijstje :P
 
Vandaag in Rosmalen ook de Beemer bekeken en "bezeten".
In 1 woord: VET!

Zelfs met mijn 1, 97 zat ik er goed op en in het echt vind ik hem mooier dan op de plaatjes.
Helaas geen geld ervoor maar hij gaat op het verlanglijstje :P

Ik zit er ook prima op, heb wat foto's laten maken en dan is het net een brommer, maar goed, de zit is idd prima., vind hem alleen voor als speeltje erbij wat te duur, we rijden altijd samen en dan is mijn 1200R toch wat prettiger.
Ben het helemaal met je eens dat hij in het echt mooier is als op de plaatjes, ze moet alleen eens ophouden met tijdens shoots en filmpjes kleine mensen er op te zetten, doet Harley ook, ziet het er uit als een beest van een motor, stap je op, heb je een brommer tussen je benen.
Ik heb echt de indruk dat het een motor is voor de happy few.
Mvgr Dirk Jan :[
 
Laatst bewerkt:
idd een verbouwde aprilia falco met oa wat tuono spullen, vandaar de samengestelde naam Falcuono.

Maar begrijp me niet verkeerd : hoop dat iedereen zijn persoonlijk mooiste/beste etc motor koopt.
ipv achter wat marketeers aan te hobbelen en ik weer veel van hetzelfde tegenkom op de weg.
Thats all.
 
Knap ding maar zoveel geld en dan nog niet eens een instelbare voorvork :/
 
Leuk ding om te zien maar erg prijzig.

Zullen ze de kwaliteit nu eindelijk een beetje in verhouding tot de prijs hebben staan ?

Het is te hopen dat hij niet met abs komt want dat is een drama bij bmw
 
Leuk ding om te zien maar erg prijzig.

Zullen ze de kwaliteit nu eindelijk een beetje in verhouding tot de prijs hebben staan ?

Het is te hopen dat hij niet met abs komt want dat is een drama bij bmw

Het remsysteem is voorzien van BMW Motorrad ABS.

Dat kun je lezen in de O.P.
 
Mooi verhaal weer Ron :+ Ik hoop maar hard dat mijn huidige motor niet onder me uit gereden wordt de komende 4 jaar want als ik nu een keus zou moeten maken tussen de RnineT en de R1200R dan wordt het heel lastig.

Maar fijn dat BMW nog ruimte heeft gelaten voor Hyperpro en consorten om er ook wat aan te verdienen. Gezien de recensies zullen ze al wel aan het ontwikkelen zijn geslagen }) :9~
 
Laatst bewerkt:
alleen jammer van zijn goudkleurige voorvork. Een chroom look voorvork zou af zijn...

en de prijs.....tjonge..... :N
 
:P
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan