BMW nineT

Vanmiddag aan de slag met een vervanging van de “hinterschnabel”. Hij past ineens een stuk beter onder de hoes...
Bekijk bijlage 1543772Bekijk bijlage 1543773

Dat ziet er netjes uit!, ik wil zelf voor een Unit garage rack gaan.. dat ziet er wel mooier uit met de stock houder.
Vandaag kreeg ik een Skidplate binnen (denk van ali) van een webshop in Nederland.. heb hem gelijk teruggestuurd. Pasvorm was niet goed en de kwaliteit ook niet. Denk dat ik voor een SW-motech skidplate ga binnenkort.

Ben ondertussen nog steeds op zoek naar aftermarket levers die wat korter zijn.. alleen alles heeft een levertijd van 2 maanden! Als iemand iets weet dan hoor ik het graag.
 
Ik ben er zelf nog niet helemaal over uit. Het korte vind ik wel mooi. Maar ik denk dat ie beter staat op een pure/ racer dan een GS. Het verlengdeel naar het achterlicht had ik anders in mijn gedachte dan dat ie nu is. De kwaliteit is wel top. Plug- and- play
 
Gisteren voor het eerst meer dan 300 km op de GS gereden, lek/ utrechtse heuvelrug/veluwe. Wat een heerlijk relaxt apparaat zeg. beetje houten kont maar genieten!
 
De tailtidy is er al weer af, origineel weer terug. Staat wel mooi op een pure of racer. Wie interesse heeft geeft maar een seintje
 
Gister / vandaag bezig geweest met de montage van Sw motech valbeugels en extra lampen, ook gelijk de 12 volt aangesloten voor de navigatie.

7c5525c75d97a031b2e2971a92841362.jpg
 
Ben aan het oriënteren voor een andere uitlaat voor de Urban.
Wil graag een high mount.. kwam toevallig deze tegen;
(maar dan in het zilver)

hp-corse-bmw-r-nine-t-evoxtreme-bmwevo310thb-ab.jpg


hp-corse-bmw-r-nine-t-evoxtreme-bmwevo310thb-ab.jpg

Uiteindelijk komt er dan misschien ook een Wunderlich Enduro kont op.. in combinatie met zijpanelen voor een echte "Supermotard" look.

27761-000_01_web.jpg


27761-001_02_1500_2_web.jpg

In combinatie met;

c1.34.fc.100121389590PBMWRNineTScrambler163.JPG


Wel even kijken waar ik dan m'n schijfremslot laat.. misschien in een tankbag / strip met een klein tasje.

Binnenkort even alles uittekenen en kijken of het bij elkaar past :9

en 10 minuten paint geklooi later.. geeft wel een idee;

fbc609c410c210570d563e8e7398b3de.png
 
Laatst bewerkt:
Mooi man, ziet er goed uit, ben eigenlijk wel blij met mijn gewone uitlaat. Geluid genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Ben aan het oriënteren voor een andere uitlaat voor de Urban.
Wil graag een high mount.. kwam toevallig deze tegen;
(maar dan in het zilver)




Uiteindelijk komt er dan misschien ook een Wunderlich Enduro kont op.. in combinatie met zijpanelen voor een echte "Supermotard" look.


In combinatie met;



Wel even kijken waar ik dan m'n schijfremslot laat.. misschien in een tankbag / strip met een klein tasje.

Binnenkort even alles uittekenen en kijken of het bij elkaar past :9

en 10 minuten paint geklooi later.. geeft wel een idee;

fbc609c410c210570d563e8e7398b3de.png
ik vind m wel wat vol worden aan de achterkant. combinatie van high mount en zijpanelen denk ik. Enduro achterkant is wel netjes. Ben benieuwd in het echt
 
Er is ook een highmount akra versie, zal wel klappen geven
 

Bijlagen

  • 45E2D786-4194-45D2-A0B8-798584DF4B0F.jpeg
    45E2D786-4194-45D2-A0B8-798584DF4B0F.jpeg
    75 KB · Weergaven: 5
Oeps, dat is een boel. Arrow high mount is wat subtieler. In prijs en grootte. Alleen bij een Speed Triple kostte een arrow high mount vermogen i p v meer te geven
 

Bijlagen

  • 1C9BB459-838F-4EAF-B9D8-1455CB4A2F08.jpeg
    1C9BB459-838F-4EAF-B9D8-1455CB4A2F08.jpeg
    75,8 KB · Weergaven: 8
Eerst ga ik maar eens aardig wat km opzetten. Wellicht ander zadel en kortere rem-koppelingshendel in de toekomst.
 
Eerst ga ik maar eens aardig wat km opzetten. Wellicht ander zadel en kortere rem-koppelingshendel in de toekomst.

Heb voor het weekend een setje Puig hendels besteld, morgen komen ze binnen. Waren de enige hendels die leverbaar zijn voor de urban g/s op het moment. De rest heeft allemaal 90+ dagen levertijd.. dat vond ik een beetje lang.
 
Geld uitgeven doet maar even pijn. Iets kopen dat je eigenlijk toch niet wilt om geld te besparen knaagt voor de rest van de tijd dat je de aankoop hebt.

Mijn Bos uitlaten waren ook 1 van de duurste opties. 1500 euro moet je je wel even overheen zetten. Nou kreeg ik nog een beetje korting maar het blijft een groot bedrag. Maar elke keer als ik de schuur in loop, mijn motor ergens zie staan of deze start geniet ik weer van deze aankoop. Dan maar weer iets langer sparen voor ik de volgende aankoop doe.

Het blijft een hobby, die kost nou eenmaal geld.
 
Geld uitgeven doet maar even pijn. Iets kopen dat je eigenlijk toch niet wilt om geld te besparen knaagt voor de rest van de tijd dat je de aankoop hebt.

Mijn Bos uitlaten waren ook 1 van de duurste opties. 1500 euro moet je je wel even overheen zetten. Nou kreeg ik nog een beetje korting maar het blijft een groot bedrag. Maar elke keer als ik de schuur in loop, mijn motor ergens zie staan of deze start geniet ik weer van deze aankoop. Dan maar weer iets langer sparen voor ik de volgende aankoop doe.

Het blijft een hobby, die kost nou eenmaal geld.

Ja.. ben nog steeds aan het kijken naar een uitlaat.
Die Hp corse zoals bovengenoemd (high mount) kost 550 euro.

Ik weet uit ervaring dat de BOS uitlaten wel echt topkwaliteit zijn.. (zou zeggen nog beter dan Akrapovic) Ik had een Bos uitlaat op mijn NC750X en vond de afwerking erg mooi.. een soort grijszwarte matte textuur.

P.s. heb jij het volledige systeem? Dus ook de bochten?
 
Wunderlich heeft een plaatje van de enduro staart in combinatie met zij plaatjes. Ziet er wel netjes uit.
Bekijk bijlage 1545688

Dat is idd heel erg netjes.. (Slaat afbeelding op :P) Alleen de Puig schildjes zitten wat verder naar achter wat ik wel mooi vind.

Zo'n zwarte zitting is ook wel mooi in combinatie met de rest.. had gedacht dat de motor dan zijn 'Charme" zou verliezen.. maar dat valt mee.
 
Die zitting is denk ik mijn volgende aanschaf. Ik heb nog wat foto's gevonden van de witte achterkant van eentje die gemonteerd zit. Dan is het best een grote witte lap. Hij lijkt wel groter.
attachment-1.jpgattachment.jpg
 
Hij lijkt idd groter zonder dat zwarte zadel..maar op zich ook nog wel prima.

Je kan er ook het zadel van de T5 op zetten.. is ook wat hoger

Een standaard zadel zoeken is altijd goedkoper dan wunderlich spul etc.

2020-BMW-R-nineT-_5-04.jpg
 
Bezig met installatie van de hendels..

Loop echter tegen een klein (letterlijk) probleempje aan..

De veertjes zijn te lang 8)7.. gelijk even contact gezocht met Puig.. ze komen er zo op terug.

036ebb8a4612e5032d520f6616c523f8.jpg
 
Hij lijkt idd groter zonder dat zwarte zadel..maar op zich ook nog wel prima.

Je kan er ook het zadel van de T5 op zetten.. is ook wat hoger

Een standaard zadel zoeken is altijd goedkoper dan wunderlich spul etc.
Die zal inderdaad wel goedkoper zijn, maar meestal is Wunderlich spul wel erg goed.
Anders kun je ook terecht bij Boonstra voor 225,00 Euro, Tis voor een Scrambler, maar dat niet verschillen
boon.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan