BMW nineT

Begrijp ik, maar ik neem aan dat ook een (niet BMW) motordealer m niet overvol zou gooien. Dus ik ga er van uit dat er maar een slokkie teveel heeft gekregen (niet de dealer maar de motor)


Daarom zei ik al, als je m een stukje naar rechts kantelt, zie je dan nog steeds geen lucht? zo nee moet er wel wat uit man.
 
Daarom zei ik al, als je m een stukje naar rechts kantelt, zie je dan nog steeds geen lucht? zo nee moet er wel wat uit man.
Exact.
Daarnaast als de motor draait, daalt het niveau en moet je ook olie langs het venstertje zien lopen. Als zelfs dat niet gebeurt, zit er wel heel (te)veel olie in.
 
Nog best koud vandaag..

982f24a61718e6902f4d12245dca346b.jpg
 

Het is niet echt een sticker.. het is een aluminium (denk ik?) plaatje met het bmw logo erop.. zelfklevend. Bij de foto die ik gemaakt heb zat er nog beschermfolie overheen etc.. plak hem pas vast met wat hogere temperaturen buiten.

Straks denken ze bij die garage.. hey vurrek.. nu kopen al 6 mensen allemaal 1 enkele naafdop sticker.. :Y:9
Zo, en vanmiddag ff met Beemer langs de Bimmer dealert gereden voor de BMW logo😁🤙🏻.
0FF8BADF-C6FD-4FE4-8441-3144C2388F49.jpeg

Binnenkort de Beemer schoonmaken en erop plakken.
 
Gistermiddag nog even lekker met de Scramb gereden, vandaag natuurlijk MotoGP kijken, hopelijk blijft het nog een beetje lekker weer komende dagen.
20201107_135746.jpg
 
Wil iets meer windbescherming op de snelweg.. ruitje schijnt goed te werken. Vind het ook gewoon de motor af maken qua looks.
 
Wil ook nog een spatbord achter op de motor gaan zetten voor een meer "offroad" look.. Kom net erachter dat Unit garage hem ook maakt en een stuk goedkoper dan Wunderlich is (wunderlich kost +-600 euro).. vind hem ook beter passen qua looks.


parafango_posteriore_con_kit_portatarga_7.jpg
 
Ik benieuwd hoe het staat. Op verschillende foto’s lijkt die van Wunderlich vrij lang. Deze
lijkt korter , mooi hoor. Scheelt ook een hoop modder op het zadel.
 

Bijlagen

  • EADF6FE4-97D7-4705-BACD-393384A813D0.jpeg
    EADF6FE4-97D7-4705-BACD-393384A813D0.jpeg
    122,5 KB · Weergaven: 18
Het achterlicht zit net onder het spatbord.. vraag me ook wel af hoe zichtbaar dit is..

Vind het spatbord ook veel mooier dan die van wunderlich; vind die net iets te ver uitsteken.
 
Laatst bewerkt:
ik heb nog geen fotos kunnen vinden van een gemonteerd spatbord in combinatie met het achterlicht. Het is nog vrij nieuw denk ik. Ben wel benieuwd hoe het er uit gaat zien
 
En het windscherm van Wunderlich gemonteerd;

Goede kwaliteit, mooi dik plastic en goed montagemateriaal. Heb geen (goede) momentsleutel bij de hand dus heb de bouten onder het mom van "Vast is vast" gezet.. (Ze leveren langere bouten mee om het windsherm vast te zetten op het balhoofd (als je dat zo noemt?)

fc24990cf2151952d5096c6bc3f33b10.jpg
 
Lekker zeg, jij kunt binnen klussen! Ik ben benieuwd hoe je het verschil ervaart. Ik bestel morgen even de stuurverhogers bij Wunderlich, kom van een naked met clip-ons dus ik vind het standaard cockpitje al luxe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan