BMW nineT

Collega van mij wilde als geoefend fotografe een fotosessie doen vandaar wat mooie foto’s

👍🏻
Mooie Beemer. Ik heb mijn Scrambler net ingereden en kan alle paardjes nu loslaten. Maar ook vanuit de lage toeren pakt de motor goed op. De motor bokt idd niet vanaf 2000 rpm en lager.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen week een dag op de Scrambler gereden. Had het dikkere zadel en geen spaakvelgen. Echt heerlijk gereden, zadel was trouwens perfect. Hij stuurde met 19 inch net zo makkelijk als de 17 inch varianten. Kon maar weinig echte minnen ontdekken behalve dan dat ik de Scrambler variant toch niet zo mooi vond als gedacht :/
Wil zodra het kan nog een keer wat meters op een Urban maken. Urban en de oer R nine t blijven mijn favoriet. Wat mij het meest weerhoudt tav de oer R nine t zijn het feit dat ie binnenbanden heeft, lees op fora dat dit nogal eens problemen oplevert, en het schoonmaken van die spaken. Dat lijkt mij op Urban/Scrambler een stuk eenvoudiger.
 
Goeiemorgen, van de week de Urban gereden. Feestje hoor en wát een geluid komt er uit die standaard uitlaat zeg. Dit gaat hem worden :9~ Nu es kijken of ik mijn huidige fiets particulier ga verkopen of toch redelijk goede inruil kan krijgen.
 
Goeiemorgen, van de week de Urban gereden. Feestje hoor en wát een geluid komt er uit die standaard uitlaat zeg. Dit gaat hem worden :9~ Nu es kijken of ik mijn huidige fiets particulier ga verkopen of toch redelijk goede inruil kan krijgen.

De urban vind ik ook een mooie motor:t Daar heb ik op proefgereden voordat ik de Scrambler kocht. Ik merkte geen verschil met rijden, alleen het geluid is iets anders. Als ik in een gebied met meer off-road weggetjes zou wonen, dan was het wellicht deze geworden (of misschien toch de Ducati Desert Sled)
1403812

1403811



Wanneer ga je de Urban GS kopen en wordt de motor afgeleverd?
 
Vond het verrassend hoe goed het schermpje werkte trouwens. Hield toch aanzienlijk wat druk weg op de snelweg.
Wanneer? Ja goeie vraag, het grote onderhandelen gaat nu beginnen. Koop hem overigens niet nieuw, wordt er wel een met de kop er af.
Wil hem heel graag dit seizoen nog hebben dus duurt hopelijk niet te lang ;)
 
Die UrbanGS is zeker gaaf. Had eigenlijk wel een hoge demper moeten hebben, is mooier en historisch correcter (die R80 G/S had dat ook).
Toen ik mijn Scramb kocht was de UrbanGS nog niet uit en ik wilde niet wachten, anders had ik nog getwijfeld wellicht. Maar ik ben nog steeds zeer tevreden met de Scrambler.:Y
 
Gefeliciteerd met je Beemer!!
Heb je al foto's??
En nog opties erbij genomen?
 
Dank je wel!
Heb nu alleen nog foto's met een groen kenteken ;)
Zodra ik hem heb laat ik hier wat achter.

Voor nu: witte led knipperlichten, diefstalalarm, ASC, HVV en kruisspaakvelgen.

In de loop der tijd komt er wel eea bij :t
 
Dank je wel!
Heb nu alleen nog foto's met een groen kenteken ;)
Zodra ik hem heb laat ik hier wat achter.

Voor nu: witte led knipperlichten, diefstalalarm, ASC, HVV en kruisspaakvelgen.

In de loop der tijd komt er wel eea bij :t
Mooie uitrusting, die wielen met kruisspaakvelgen moeten er gewoon op :t
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
 
Dank je wel!
Heb nu alleen nog foto's met een groen kenteken ;)
Zodra ik hem heb laat ik hier wat achter.

Voor nu: witte led knipperlichten, diefstalalarm, ASC, HVV en kruisspaakvelgen.

In de loop der tijd komt er wel eea bij :t

Mooi, waren ook zo'n beetje de extra's die ik er bij bestelde, plus de verchroomde bochten, later nog wel kunstof beschermers voor de cilinderkoppen besteld.
 
Dank allen!
Oh ja, die verchroomde bochten heb ik ook ;)
Heeft een van jullie ook de toerenteller aangeschaft?

Ik dacht eerst wel die toerenteller te kopen, zit ook versnellingsaanduiding in. Maar blok loopt zo makkelijk dat ik een toerenteller volstrekt overbodig vind, schakelen gewoon op gevoel. En vind die enkele teller ook wel leuk staan, twee tellers is weer zo...........meh:P
 
Ja ik wil eerst gewoon ervaren of die toerenteller wel nodig is hoor. Vind een versnellingsindicator altijd wel handig maar hij heeft zo veel koppel, overal en altijd, dat het wellicht overbodig is.
Moet wel gauw een goede bagage oplossing hebben. Maar wellicht past mijn roltas voorlopig prima, even uitproberen volgende week.
 
Wat jullie beiden schrijven vind ik ook. Ik heb de toerenteller wel als optie erbij genomen. En ik vind de enkele teller config mooier dan een dubbele, echter ik vind het ook leuk om de rpm te kunnen zien.
Koppel: plenty! *O*
In welk toerengebied? Overal en ten alle tijden*O*

Naast de schakelindicator (erg prettig!) is het verbruik in verschillende vormen te zien en de datum.
Naar een rekje ben ik ook nog op zoek. De bmw originele nr plaat (voorop) vind ik mooi maar de prijs/product verhouding niet.
 
Weer een nieuwe telg. De RNineT/5

publicq


is verwijzing naar de oude /5 serie.
Leuk, maar ga m'n Scrambler er niet voor inruilen
 
Ik vind hem persoonlijk er veel te Japans uit zien.
Urban gister opgehaald, héérlijk! Onderweg al 3 opgestoken duimen van mensen _O- Nu snel weer op de Urban stappen, rondje Friesland vandaag :]
 
Ja, ziet er leuk uit. Ben benieuwd hoe de /5 er in het echt uitziet.
Het BMW logo op de achterkant in het zadel ziet er ook leuk uit.
Mijn Scrambler wordt voor de /5 niet ingeruild.

1407247
 
Ik vind hem persoonlijk er veel te Japans uit zien.
Urban gister opgehaald, héérlijk! Onderweg al 3 opgestoken duimen van mensen _O- Nu snel weer op de Urban stappen, rondje Friesland vandaag :]

Plezier vandaag!
We zien de foto’s tegemoet *O*
 
Urban gister opgehaald, héérlijk! Onderweg al 3 opgestoken duimen van mensen _O- Nu snel weer op de Urban stappen, rondje Friesland vandaag :]

Veel plezier...en ja maak je maar op voor 'zo een had ik er vroeger ook' of 'goh die BMW's zien er tegenwoordig veel mooier uit, vroeger moesten we ze zelf mooier maken' etc etc
 
Veel plezier...en ja maak je maar op voor 'zo een had ik er vroeger ook' of 'goh die BMW's zien er tegenwoordig veel mooier uit, vroeger moesten we ze zelf mooier maken' etc etc

👍🏻😁
Herkenbaar, je zal genoeg aanspraak hebben komende tijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan