Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Fraai hoor! Clip ons en kroonplaat zien er mooi uit. Benieuwd wat de ervaringen zijn bij zeg maar 6 uur sturen op 1 dag. Veel plezier in jeder geval met je mooie nieuwe aanwinst!Daar is ze dan
Zo wat maken die clipons verschil
Heerlijke zit en wat een fijne en prachtige motor.
Trots en blij en ik ga zo nog weer even
Bekijk bijlage 1423058
Nice touch van broekhuis oost
Bekijk bijlage 1423054Bekijk bijlage 1423055Bekijk bijlage 1423056Bekijk bijlage 1423057
Vandaag een tourtje gemaakt. 2,5 uur gereden. Geen pijn in rug, handen, polsen of waar dan ook. Die clipons zijn echt een uitkomst.
Dat was dit weekend? Heb je een klein rondje NL gedaan?Mooi ding die Racer, veel plezier ermee.....maar niks voor mij ik krijg al pijn in mijn rug als ik naar de foto's kijk
Eindelijk weer een beetje tijd. Kampeer weekendje met de Scrambler, lekker
Rondje Twente gereden?
Voornamelijk binnendoor of grotere afstanden op de snelweg?
mooi!Coole plaat idd
Kom er vanavond bij het doornemen van mijn papieren die bij de motor zaten achter dat ze naast led knipperlichten en handvat verwarming ook een af-fabriek alarm gemonteerd heeft
mooi!
En anders had je het wel gehoord op het moment dat je de motor beweegt wanneer de sleutel niet in het contact zat.
@Nijlpaard, goed om te horen dat de wijziging vd clip ons zoveel verschil maakt. Ik zit echter nog steeds te twijfelen tussen een racer of een scrambler.
Weet iemand trouwens wat de breedte is van cilinder tot cilinder, ik heb een vrij smalle poort.
1. Dan zeg ik: Scrambler doen@Nijlpaard, goed om te horen dat de wijziging vd clip ons zoveel verschil maakt. Ik zit echter nog steeds te twijfelen tussen een racer of een scrambler.
@bertus, rijd je wel eens duo en zo ja, hoe verhoudt zich dat met de hoge uitlaat?
Weet iemand trouwens wat de breedte is van cilinder tot cilinder, ik heb een vrij smalle poort.
Ik heb zelf meerdere BMW's gehad en had vaak de indruk dat mensen wat te snel bijvullen. Je had(vooral met de R1100S) wel eens dat er nauwelijks olie te zien was achter het pijlglas om 1 rit later weer een prima niveau te vertonen. Hoe dit precies komt weet ik niet, het wordt wel eens aan de oliekoeler verweten, maar als je dan te vroeg er teveel bij gooit dan krijg je dus een motor die aardig olie gaat zuipen. Mijn BMW's hadden nooit een hoog verbruik en bij 7500km zou het wel eens kunnen maar neem aan dat je hem 2500krm geleden keurig afgevuld hebt ontvangen.Tijdje geleden dat ik gepost heb maar zat even e.e.a. tussen: leuk tripje, diploma gehaald en tijdje ziek geweest.
Trip was in Limburg, Ardennen en Eifel. Heerlijke fiets ervoor. En het gekke is, van alle fietsen die ik heb gehad (en dat zijn er flink wat) is dit de fiets waar ik met de minste pijntjes vanaf ben gestapt a.h. einde vd dag! Had ik echt niet verwacht.
Wat ik ook niet had verwacht is dat ik nu alweer olie moet bijvullen. Er is zo'n 7000km mee gereden waarvan 2500 door mijzelf. Wist wel nog van mijn GS destijds dat ze een slokje lusten maar dit is het verbeterde blok dus had gehoopt dat dit minder zou zijn. Tis geen ramp natuurlijk maar vroeg me af of dat bij jullie ook zo is??