BMW nineT

Zeker leve hvv alleen met dikke handschoenen merkte ik er nauwelijks iets van. Hoogste tijd voor Bertschat! Wat die allemaal aan verwarmd spul hebben *O*

Ga voor de witte zeg maar, model 2021. Ex demo dus zit al eea op. Wil daarnaast om mee te beginnen rizers, Wunderlich handkappen en een toerenteller.
 
Zeker leve hvv alleen met dikke handschoenen merkte ik er nauwelijks iets van. Hoogste tijd voor Bertschat! Wat die allemaal aan verwarmd spul hebben *O*

Ga voor de witte zeg maar, model 2021. Ex demo dus zit al eea op. Wil daarnaast om mee te beginnen rizers, Wunderlich handkappen en een toerenteller.
Bij risers even kijken welke je wilt hebben.. 20mm kan zonder verlenging van de koppelingskabel. Bij 40mm moet je hem laten verlengen. Het gaat wel.. maar dan staat hij te strak naar mijn mening (Vond de BMW dealer ook).
 
Zeker leve hvv alleen met dikke handschoenen merkte ik er nauwelijks iets van. Hoogste tijd voor Bertschat! Wat die allemaal aan verwarmd spul hebben *O*

Ga voor de witte zeg maar, model 2021. Ex demo dus zit al eea op. Wil daarnaast om mee te beginnen rizers, Wunderlich handkappen en een toerenteller.
Mooi hoor:t

890Adv al verkocht? of ga je voor inruil.
 
Dank je wel iedereen voor input over de framedoppen :t

@BurgerKing
Denk dat ik voor inruil ga. Weet namelijk niet of ik zo veel geduld heb om te wachten totdat de fiets particulier verkocht is en daarna pas de Urban aanschaffen. Tenzij iemand 12,5k biedt dan mag die persoon hem gelijk ophalen!
 
Ik meen mij te herinneren dat er afgelopen jaar een terugroepactie is geweest van de cardan bij verschillende BMWs maar weet niet of dat ook voor de R9Ts was. Weet een van jullie dat toevallig? Kan het niet meer terug vinden.
 
Ik heb ze er al een jaar of 3 opzttten..geen corrosie of iets gehad dus kan geen kwaad.
(Heb ze net gewisseld van de ene naar de andere R nine T.
Goed om te horen!, ga er ook eens naar kijken dan.

Zoek wel doppen die niet opvallen maar wel alles bedekken, PUIG denk ik dan? Gewoon van plastic.
 
Vandaag eindelijk weer ns zon. Gelijk maar gebruik van gemaakt Op Voorne en Goeree.

89EF5691-DF4E-4927-94CE-47B370A1D842.jpeg
 
Yep, geen schade behalve de beugel. Stomme fout. Ik dacht dat de auto voor me aan de kant ging omdat ie zo langzaam reed. Bleek dat ie in één actie ging remmen, knipperen en linksaf toen ik begon in te halen. Lullig daar lig je dan…
 
Oh nee! Das balen man. Goeie investering in iedergeval geweest die valbeugel.
Alhoewel ik ze zelf afschuwelijk vind die beugels, zet het je wel aan het denken weer :/
 
Oh nee! Das balen man. Goeie investering in iedergeval geweest die valbeugel.
Alhoewel ik ze zelf afschuwelijk vind die beugels, zet het je wel aan het denken weer :/
Op een UGS valt het wel mee, met die beugel. En het valt ook beter om als het echt niet anders kan. Er zit bij mij nog een lamp op, gelukkig aan de andere kant.
 
Op een UGS valt het wel mee, met die beugel. En het valt ook beter om als het echt niet anders kan. Er zit bij mij nog een lamp op, gelukkig aan de andere kant.
Als je nog van die SW motech valbescherming wilt overkopen dan laat het maar weten.. had ze eerst maanden op MP staan maar nooit verkocht.
Deze dingen dus:

SW-Motech-BMW-R-nineT-Racer-Crash-Bars-and-Cylinder-Guards.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan