BMW Noord Amerika stopt verkoopt van BMW motoren tijdelijk. edit: Verkoop hervat per 2okt.

Kan misschien komen door het feit dat alle nieuwe "F" blokken chinees zijn.. De blokken van de "R's" komen wel gewoon uit Duitsland zelf.
Alles wat uit China komt is eigenlijk ook gewoon kut, want dat hele land leunt op corruptie / kantjes ervanaf lopen om geld te verdienen.
Volgens mij gaan er meer viercilinder blokken uit Duitsland kaduuk dan de tweecilinders uit China.
 
Kan misschien komen door het feit dat alle nieuwe "F" blokken chinees zijn.. De blokken van de "R's" komen wel gewoon uit Duitsland zelf.
Alles wat uit China komt is eigenlijk ook gewoon kut, want dat hele land leunt op corruptie / kantjes ervanaf lopen om geld te verdienen.
Wat dacht jij,ik typ ook maar wat 🤔
Kun je dat feitelijk onderbouwen?🙄
Merken als Benelli,CF moto en Moto Morini veroveren in rap tempo de markten.
En dat doe je niet met troep.
Heb verder zelf louter positieve ervaringen met motor onderdelen uit china..
 
Laatst bewerkt:
Wat dacht jij,ik typ ook maar wat 🤔
Kun je dat feitelijk onderbouwen?🙄
Merken als Benelli,CF moto en Moto Morini veroveren in rap tempo de markten.
En dat doe je niet met troep.
Heb verder zelf louter positieve ervaringen met motor onderdelen uit china..
Is ook gewoon onzin. China heeft een ontzettende inhaalslag gemaakt en produceert tegenwoordig uitstekend spul!
Ik ben geen fan van het land maar afgeven op hun producten is onzin. Alles wat ze produceren zal gewoon aan de eisen van BMW moeten voldoen.
Mensen moeten beseffen dat Japan vroeger ook bagger was en landen als India en Taiwan idem.
 
Is ook gewoon onzin. China heeft een ontzettende inhaalslag gemaakt en produceert tegenwoordig uitstekend spul!
Ik ben geen fan van het land maar afgeven op hun producten is onzin. Alles wat ze produceren zal gewoon aan de eisen van BMW moeten voldoen.
Mensen moeten beseffen dat Japan vroeger ook bagger was en landen als India en Taiwan idem.
Amen,zo denk ik er dus ook over.
Alles wat ze zo wat produceren voldoet aan hogere eisen of zullen dat weldra gaan doen,
In deze wereld kom je niet meer weg met troep,wordt heel snel afgestraft.
Daarbij mijn scooter is taiwanees 7 jaar oud en blijft netjes lopen en betrouwbaar.
Ondanks een minimaal, slechts noodzakelijk onderhoud,en een intensief gebruikt gebruiksvoorwerp..
 
Laatst bewerkt:
Wat dacht jij,ik typ ook maar wat 🤔
Kun je dat feitelijk onderbouwen?🙄
Merken als Benelli,CF moto en Moto Morini veroveren in rap tempo de markten.
En dat doe je niet met troep.
Heb verder zelf louter positieve ervaringen met motor onderdelen uit china..
Ik typ maar wat..
Nee kan ik niet onderbouwen..

Maar ik blijf bij m'n punt :+

Zou ook nooit een dergelijk bamimerk als Benelli, CF moto of Moto Morini kopen.
 
Ik typ maar wat..
Nee kan ik niet onderbouwen..

Maar ik blijf bij m'n punt :+

Zou ook nooit een dergelijk bamimerk als Benelli, CF moto of Moto Morini kopen.
Fijn,boeit mij niks 🤷‍♂️
Is verder duidelijk
Voor de rest : zie hier boven
 
Owjee..

BMW bashen mag wel; maar andere kant op mag niet?
 
(Nu moet jij eigenlijk nog iets slechts over BMW zeggen en dan is het weer in balans)
 
In deze wereld kom je niet meer weg met troep,wordt heel snel afgestraft.
Daarbij mijn scooter is taiwanees 7 jaar oud en blijft netjes lopen en betrouwbaar.
Ondanks een minimaal, slechts noodzakelijk onderhoud,en een intensief gebruikt gebruiksvoorwerp..
Ik heb wel eens klachten vernomen over een verhoogd olieverbruik door Action Valvoline 5W40. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan