BMW onderhoud

BMW Oilhead

MF'er
30 sep 2007
76
2
Zaanstreek
Ik ben op zoek naar een betrouwbare en plezierige werkplaats voor mijn BMW in de omgeving van de Zaanstreek en wil niet meer naar de officiële dealer. Heeft iemand suggesties en/of goede ervaringen met een bepaalde werkplaats laat dit dan weten. Zo kwam ik zelf bijvoorbeeld Paul de Wit in Wormerveer op het Internet tegen en ben wel nieuwsgierig of er mensen zijn die ervaring met deze zaak hebben.
 
Wel iets verder als Wormerveer maar misschien is Bruurs in Noord Scharwoude iets voor je. Dat was voorheen (minstens 5 jaar geleden) een BMW dealer. Maar aangezien BMW alleen nog maar in exclusieve panden wil zitten en een minimaal aantal verkopen / showmodellen eist heeft hij het dealerschap opgegeven of op moeten geven. Maar ik begrijp dat hij nog steeds heel veel BMW onderhoud doet en volgens mij zelfs ook nog politie motoren.
 
Ik ben op zoek naar een betrouwbare en plezierige werkplaats voor mijn BMW in de omgeving van de Zaanstreek en wil niet meer naar de officiële dealer. Heeft iemand suggesties en/of goede ervaringen met een bepaalde werkplaats laat dit dan weten. Zo kwam ik zelf bijvoorbeeld Paul de Wit in Wormerveer op het Internet tegen en ben wel nieuwsgierig of er mensen zijn die ervaring met deze zaak hebben.


Ja Paul de wit kan ik je aanbevelen, goeie gozer en verstand van
motoren, zal je ook niet belazeren zoals vaak gebeurt in grote zaken.
Als je naar Bruurs rijdt in Nrd Scharwoude rij ff 50 meter terug en ga even
langs Madracing ook prima zaak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan