BMW R 1100RS deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik reageer hier dan maar even, ik zou anders ook niet weten hoe ik kan zorgen dat ik notificaties ontvang...
 
Jammer, maar het slotje staat erop dus we gaan nu voor het grote MFM-treffen a.s.

zondag 6 mei in Veenendaal ( zie Forum-onderdeel " Wat,wat te doen " . )

Ik zie jullie a.s. zondag na 11.00uur in Veenendaal bij de Mac. D.

Mvgr. Jan
 
Laatst bewerkt:
En, om deel 2 in stijl in te luiden, even een foto van de machine in kwestie:
full


:W
 
Ook ik laat me hier even zien om op de hoogte te blijven van e.e.a .
Als ik op tijd terug ben van de wekelijkse fietstraining a.s zondag , dan laat ik de RS ook richting Veenendaal gaan.

Groet, Bertus51 :W
 
Langzaam raken we weer compleet, volgens mij moeten jullie notificatie aanzetten helemaal rechtsboven in het scherm door op de enveloppe te klikken.

Groet Bert
 
Laatst bewerkt:
En nog even een hallo vanuit zuidelijk zuid Limburg......(net even over de Belgische grens dan).

Jammer dat ik altijd in de weekeinden moet werken (kokkerellen) anders kwam ik ook es naar een RS meeting,lijkt me geweldig......

groetjes marc.
 
Jammer dat er ZO weinig BMW R 1100 RS-en waren in Veenendaal.
Maar we/jullie krijgen een herkansingh in sept. a.s.
Hou het Motor-Forum ( waar / wat te doen ! ) in de gaten.

Mvgr. Jan
 
Ik was gisteren bij een groot MFM-treffen, daar trokken div. motorrijders hun MOTOR voor de lol bij aankomst even in de " Toeren-begrenzer " , nu mijn vraag:

" Hebben jullie dat ook al eens gedaan met jullie BMW R ( 1100 ) RS ????. "

Laat eens weten.

Mvgr. Jan
 
Nee , dat wil ik niet doen stationair de motor in de toerenbegrenzer jagen, ook op de baan heb ik dit nog niet uitgeprobeerd.
Misschien andere liefhebbers die dit met hun materiaal willen doen ,ik niet.

Groet, Bertus51
 
Ook maar even reageren na een weekje skivakantie in Oostenrijk op dit nieuwe draadje.

Gaan we weer lekker volmaken met tips en andere weetjes.
 
Hallo Mannen ik heb van mijn r1100rs de gaskabel vervangen en nu loopt tie niet zo best meer(hij kucht en proest en ploft) .
Heeft iemand de manier op de boel weer af te stellen
 
Ik heb deel 2 ook gevonden.

Ik ben afgelopen weekend bezig geweest met mijn rechter valbeugeltje (van de cilinder) een beetje recht te buigen omdat deze wat verbogen was. Nadat ik hem er af gehaald had en ik hem weer vast wilde draaien was er helaas 1 schroef die doordraaide... Nadat ik hem er weer uithaalde kwam er ook wat van de schroefdraad mee. Ik heb de schroef volgens mij niet te hard aangedraaid oid. Is dit te verhelpen? Hij zit er nu wel in maar niet heel stevig.

Heb ooit wel eens gehoord dat ze het dan uit kunnen boren en er een nieuwe schroefdraad in kunnen maken?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan