BMW r 1150 GS

Alfred63

Rookie
13 aug 2006
3
0
Asten
Good day,

Na 20 jaar ben ik weer van plan om motor te gaan rijden. Mijn keuze is gevallen op 'n enduro nl.de BMW R 1150 GS wie kan en wil mij daar wat over vertellen??

Groet Alfred. :)
 
Er is hier ergens een stukje onder een speciaal GS topic, en op http://www.gsclub.nl (www.gsclub.nl) kun je nog veeeeeeel meer vinden :z
 
HP2%20FR%20R.jpg


HP2. Niet dat die niet ge-owned word door de 990 Superenduro, maar toch. Een standaard GS(A) lijkt me iig niet erg geschikt voor het échte werk.
 
Laatst bewerkt:
Een redelijk hard bospad gaat inderdaad nog wel, en dan issie driftend ook goed te houden. Zodra je het echte mulle zand in gaat lig je op je bek als je niet keihard blijft rijden.
Heb hem weleens omhoog moeten hijsen met mijn 65 kilo's -O-
Verder is het een wereldmonster, na de 1200GS dan.
 
De GS is wel een echte alleskunnen imho... Ik vind het een geweldige motor... Al viel ie wat tegen kwa rijden.. Maar dat was misschien exemplarisch.. Een 1100 waar ik eerder op had gereden reed nml wel echt super...
Op goede banden op asfalt een serieuze motor...
 
Hieronder staan verslagen en handleidingen van de BMW GS.
http://84.81.195.32/motoren/BMW/ (BMW GS downloads)

De eerdere ken ik niet, maar de 1200 GS is een redelijk lekker ding op straat en een redelijk ding in het zand :Y

Veel plezier met je keuze
 
om na 20 jaar weer op te stappen is de gs een prima motor.

al die opmerkingen over het woord 'enduro' gaan helemaal nergens over, alsof iedereen die en supersport koopt mee gaat doen aan de zac.
 
Heb er zelf een en ben er zeer tevreden over.

Het is een motor waar je ook wel eens een zandpad mee kunt pakken(is ook genoeg voor mij).Maar voor mijn reizen en tourritten is die uitermate geschikt :Y :Y

Maar om dit schip nu een enduro te noemen gaat mij iets te ver ;) ;)


full
 
Heb er zelf een en ben er zeer tevreden over.

Het is een motor waar je ook wel eens een zandpad mee kunt pakken(is ook genoeg voor mij).Maar voor mijn reizen en tourritten is die uitermate geschikt :Y :Y

Maar om dit schip nu een enduro te noemen gaat mij iets te ver ;) ;)


(Afbeelding)

Het is über reiseEnduro :} :] :W *O*
 
Kijk de teeveeserie "the long way around" eens, met Ewan Mc Gregor, dan weet je dat het soms een positief en een negatief beest is...

Maar je komt er een giga eind mee!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan