BMW r 1200 st

Ik heb vermoedelijk een probleem met mijn ST. Sinds een goede 3500 km merk ik een verbrande geur op. Ik kan niet direct de plaats lokaliseren maar mij lijkt het van onder de tank te komen. Eerst dacht ik dat het rijden in de rijden de oorzaak was, maar hij 'stinkt' bij droog weer ook. Iemand een idee wat het eventuele probleem kan zijn?
 
Ik heb vermoedelijk een probleem met mijn ST. Sinds een goede 3500 km merk ik een verbrande geur op. Ik kan niet direct de plaats lokaliseren maar mij lijkt het van onder de tank te komen. Eerst dacht ik dat het rijden in de rijden de oorzaak was, maar hij 'stinkt' bij droog weer ook. Iemand een idee wat het eventuele probleem kan zijn?
Hoe is je oliepijl? (Geen koppeling die wegbrand?)
Ik heb indertijd ook de electronica van de brandstofpomp gehad.

Veiligheidshalve zou ik even contact opnemen met een dealer. :)
 
Laatst bewerkt:
De eerste 5000 km had ik een licht olieverbruik maar nu niet meer. Ik zal contact opnemen met de dealer want aan de koppeling heb ik ook al zitten denken.
 
De eerste 5000 km had ik een licht olieverbruik maar nu niet meer. Ik zal contact opnemen met de dealer want aan de koppeling heb ik ook al zitten denken.
De electronica van de brandstofpomp die bij mij indertijd stuk was gegaan gaf ook een brandlucht. De dealer kan via de computer veel nagaan.
Tijdens het rijden geen vreemd gedrag?
 
he jammer
het aantal reacties valt inderdaad tegen...

Hoe is het nu afgelopen met de brandlucht?

Zoiets heb ik ook ooit es gehad. Toen d'r zich tijdens onze vakantie in Spanje een megagrote sprinkhaan vastvloog in de koelribben van mn rechter cilinder. Maar ik bedenk me dat dat eigenlijk resulteerde in de lucht van versgebakken brood, niet zozeer een brandlucht............

;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan