BMW R nine T

head02

MF'er
22 apr 2009
234
18
ik heb afgelopen week even op de nieuwe r1200 nine T gezeten (nee ......niet gereden). ik vind het een zeer geslaagd model. eigenlijk precies wat ik in een fiets zoek, beetje old school met new technology (maar niet te nieuw).

maar wat is dat ding afschuwelijk duur!!!!!. dit gaat nergens meer over.
17.000 fu$%&@#@#ck euro's .
full
 
Net wat je zegt, de prijs houdt me tegen.
De verkoopaantallen waren volgens mij wel hoog als die lager zou zijn.
 
ik heb afgelopen week even op de nieuwe r1200 nine T gezeten (nee ......niet gereden). ik vind het een zeer geslaagd model. eigenlijk precies wat ik in een fiets zoek, beetje old school met new technology (maar niet te nieuw).

maar wat is dat ding afschuwelijk duur!!!!!. dit gaat nergens meer over.
17.000 fu$%&@#@#ck euro's . [afbeelding]

:9~
 
Mooi ding, maar doe mij dan maar een Norton Commando 961. Zelfde concept, maar een stuk mooier lijnenspel in mijn ogen. En voor zover ik weet ongeveer dezelfde prijs :)
 
ik heb hem ook mogen bewonderen. Een mooi machientje, maar 2 dingen vallen me ook tegen :

De prijs ! |( |(
en de goudkleurige beentjes.... :N

ik blijf dus met mijn huidige Kgt rijden
 
Mooi ding, maar doe mij dan maar een Norton Commando 961. Zelfde concept, maar een stuk mooier lijnenspel in mijn ogen. En voor zover ik weet ongeveer dezelfde prijs :)

Norton vindt ik ook veel mooier dat even voor de duidelijkheid maar wil je ook nog wat probleemloos rijden is deze BMW een betere keus denk ik .

gr driver
 
Mooi ding, maar doe mij dan maar een Norton Commando 961. Zelfde concept, maar een stuk mooier lijnenspel in mijn ogen. En voor zover ik weet ongeveer dezelfde prijs :)
Op die Norton moet je naast de nodige onzekerheid iets langer wachten na het bestellen.
Ik las over iemand die hem pas kreeg na ruim twee jaar en veel reclameren. _O-
 
Beste forumers,
Als boxer liefhebber, bezitter van 'n R1100R, van de late jaren '90, die m'n zoon zich heeft toegeëigend. Heb ik nog maar even de knip vd beurs gehaald en de nineT besteld. Zoals bij alles zijn er + en - punten..
Wens ieder 'n tof en genotvol bike beleving toe, ongeacht welke bike!
 
Beste forumers,
Als boxer liefhebber, bezitter van 'n R1100R, van de late jaren '90, die m'n zoon zich heeft toegeëigend. Heb ik nog maar even de knip vd beurs gehaald en de nineT besteld. Zoals bij alles zijn er + en - punten..
Wens ieder 'n tof en genotvol bike beleving toe, ongeacht welke bike!

Leuk!!

Van harte gefeliciteerd.
 
Dank, hij wordt midden juli 2014 geleverd. Intussen de tijd genomen om wat nieuwe uitrusting te zoeken, zoals helm , Shoei GT air, vanucci lederen jas en broek, daytona laarzen, handschoenen. En ook uitkijkend naar 'n set koffers van Hepco Becker. Verder een stel cylinderkop beschermers en het standaard alarm. Ook 'n Garmin zummo 390ML.
 
Terug
Bovenaan Onderaan