BMW R1100 GS gestolen Nijmegen

double-t

Rookie
6 okt 2004
6
0
Nijmegen
In de nacht van maandag op dinsdag is mijn mooie BMW R1100 GS gestolen uit Nijmegen. Hieronder de gegevens, foto's volgen nog.

full


full


Kenteken: MD-PP-46


Details: ABS, handvatverwarming, Acerbis handkappen (Touratech stickers), heldere knipperlichtglaasjes, Wunderlich zadel, Touratech GPS houder (stuur), zwart ruitje, valbeugels, carterbescherming, gaten geboord in dekseltje gereedschapvakje (vorige eigenaar). Geen beschadigingen. KM stand iets meer dan 64.921.
details en of bijzonderheden (denk aan stickers, beschadigingen e.d.)


Frame en kleurnummer(s): WB10404C1VZC32845, kleur: zwart


Type: R1100 GS, bj 1997


Locatie: Waldeck Pyrmontsingel in Nijmegen [ Google Maps: Google Maps ]


Dag/ datum: nacht van dinsdag 2 op woensdag 3 maart 2010


Iedereen bij voorbaat bedankt voor de medewerking.

Thijs
 
Laatst bewerkt:
denk trouwens dat er een actieve auto/motor-dieven aan het werk is daar.
elke week raak zo,n beetje
 
Ik hou m'n ogen en oren open. Zwaar klote dit. Het was een poosje stil sinds er in Nijmegen twee motordieven waren opgepakt, maar het lijkt erop dat ze weer los zijn...

Lang leve de prioriteiten van onze blauwe bureau brigade |(
 
Laatst bewerkt:
Ik hou m'n ogen en oren open. Zwaar klote dit. Het was een poosje stil sinds er in Nijmegen twee motordieven waren opgepakt, maar het lijkt erop dat ze weer los zijn...

Lang leve de prioriteiten van onze blauwe bureau brigade |(
Jij verwacht dat ze elke motor diefstal binnen een week oplossen? |(
 
Jij verwacht dat ze elke motor diefstal binnen een week oplossen? |(

Zucht...

Dat zou een loffelijk streven zijn om mee te beginnen.

In Nijmegen alleen op dinsdag aangifte kunnen doen van motordiefstal helpt in ieder geval niet om het oplossingspercentage te verhogen, en werkt motordiefstal alleen maar in de hand.

Verder zou het politie en justitie sieren wanneer ze de prioriteit daar leggen waar de burgerbevolking het meest bij gebaat is, bestrijding van criminaliteit en daaraan gerelateerde onveiligheid en overlast voor de burgerbevolking.
 
Laatst bewerkt:
Jij verwacht dat ze elke motor diefstal binnen een week oplossen? |(


Het zou gelet op de frequentie hiero misschien een aandachtspuntje voor de dagbesteding kunnen zijn ...................... tussen nutteloos parkeerbonnen schrijven en flitspalen van fotoCD's voorzien en natuurlijk friet halen, want vreten van de baas moet wel vet zijn.

zeg maar
 
Laatst bewerkt:
Zucht...

Dat zou een loffelijk streven zijn om mee te beginnen.

In Nijmegen alleen op dinsdag aangifte kunnen doen van motordiefstal helpt in ieder geval niet om het oplossingspercentage te verhogen, en werkt motordiefstal alleen maar in de hand.

Verder zou het politie en justitie sieren wanneer ze de prioriteit daar leggen waar de burgerbevolking het meest bij gebaat is, bestrijding van criminaliteit en daaraan gerelateerde onveiligheid en overlast voor de burgerbevolking.
Dat van dinsdag aangifte doen is natuurlijk belachelijk. Maar hoe erg het ook klinkt ze zullen prioriteiten moeten stellen en ik denk niet dat het aan de politie Nijmegen ligt, maar meer aan de landelijk politiek en hun besteding van het budget.
 
Denk dat veelal de motoren die in deze regio gestolen worden naar Duitsland worden gereden.
Is een kleine <10 km naar de grens. Maar hou zeker mn ogen open.
 
Hallo, ik heb een topic aangemaakt over diefstal in Nijmegen. Het plan is ontstaan om met een aantal gedupeerden een lokale krant te benaderen om aandacht te vragen voor het diefstal probleem (en daarmee hopelijk de politie aansporen om iets beter hun best te doen).

Mocht je interesse hebben, lees dan even mee:

Bass55 in "Extreem veel motor diefstal Nijmegen"
 
Terug
Bovenaan Onderaan