BMW R1100R brat/scrambler

Even een kleine update, na zo'n lange tijd.

De SpinazieRacer gaat nog steeds als een malle!
Op een gegeven moment begon hij wat te stotteren, voelde wat alsof hij ineens geen benzine of vonk meer kreeg.
Dat laatste was dan ook het geval, doordat de schakelaar van de zijstandaard niet tof meer was. Deze is dan ook gewoon verwijderd, en de bedrading doorgelust. Alleen even oppassen met wegrijden! :+

Maar nu het volgende... In deze donkere dagen heb je goed licht nodig. Helaas vond ik de lichtopbrengst van m'n koplamp
niet helemaal top. Nu heb ik een ander soort lamp gekocht, past precies in de oude behuizing, maar nu met hippe Leds.
Maar ook deze zijn verre van geweldig.
Als ik deze nieuwe lamp direct op een autoaccu aansluit komt een enorme bak licht uit, maar op de R is 't wat lafjes...

Iemand enig idee waar ik dit in kan zoeken?
Alvast bedankt!
 
Je kunt de spanningsregelaar een even doormeten en kijken hoe het met de zekeringen zit. Mijn r1100r had prima licht maar ik heb er ergens een keer iets over gelezen. Zal ff zoeken voor je
 
Via Ebay een setje stuurklemmen gekocht.
Deze op 2 van de bestaande 8 gaten zetten. Dit ter vervanging van de 2 lelijke stuurdelen.
De overige gaten gaan opgevuld worden door ledjes voor de neutraal, knipper, olie enz...

Zijn de bouten M8 of M10? Als deze M8 zijn, via welke site hebt ge deze gekocht? Hoe heb je deze geïnstalleerd als ze M10 zijn?
 
Laatst bewerkt:
Je hebt al een pb’tje :)
Het zijn trouwens stuurklemmen die veel in de motorcross gebruikt worden, weet niet of dat het zoeken makkelijker maakt? Succes!
 
En het stotter-probleem is inderdaad opgelost haha.
Bleek de schakelaar van de zijstandaard te zijn. Die is nu gewoon verwijderd; alleen even oppassen met wegrijden...
 
Te koop:

BMW R1100R - SpinazieRacer

Het is tijd voor iets nieuws.
Nog steeds ben ik enorm trots op mijn project, dus met gemengde gevoelens gaat hij op Marktplaats.

Link Marktplaats



BMW3.jpg
BMW2.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan