BMW R1100R brat/scrambler

Ah, daar had ik 'm inderdaad ooit een keer gezien. Ik weet nu ook weer waarom ik 'm toen niet heb gekocht! 1. Prijs, 2. Op een bmw uit de jaren 80 vond ik het net wat te modern ogen. Volgende project wordt wss een duc en dan is dit natuurlijk wel erg mooi!
 
Inderdaad niet erg goedkoop.
Toch kan ik geen slechte verhalen over dit stripje vinden.
Dus ik neem de gok ;) is erg mooi fel en duidelijk. Verwacht dat het hier wel op zal staan.

Heb je een bmw verbouwd? Hier ook een topic oid van?
 
Vandaag weer even kunnen knutselen!

Het subframe verwijderd en alles zo ver mogelijk netjes gemaakt voor het spuiten.
Er blijft weinig over van zo'n bmw...
Foto-6QRSR7QC-D.jpg


Ook heb ik een stripje onder de achterhuis gelast. Hier komt het achterlicht later opgeplakt.
En, geen zorgen; het subframe ligt op de kop ;)
Ledstripje ligt er al even bij, kon ik even zien hoe het zou passen
Foto-U6EBGTUD-D.jpg


Ook de bovenste kroonplaat en de kentekenplaat zwart gespoten, daar alleen nog geen foto's van..

Vanavond de gepoedercoate wielen ophalen! Ben benieuwd *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er nog geen topic van. Het gaat ook erg op m'n eigen gangetje! Ik heb de BMW bij m'n ouders staan, zo'n 20 minuten rijden en dat maakt het moeilijker om even na het werk nog wat te gaan sleutelen. Ik zal binnenkort eens wat foto's maken!
 
Hahaha! Scherp ;)
Kentekenplaat-houder is beter...

Er wordt dus daadwerkelijk wel gelezen, niet alleen plaatjes gekeken :p
 
TerugVindPost ;)
En Waver, jij ook de beste wensen!


@Nickel89, altijd leuk als iemand interesse heeft in je werk.
Jij zit trouwens ook niet stil

Maandag weer verder :) morgen eerst kitesurfen!
 
Laatst bewerkt:
Dat lijkt me erg gaaf. Ben zelf windsurfer. (Lauwersoog Haven, Eemshaven) Denk er al jaren over om het eens te proberen. Maar ben bang dat ik er dan nog een geldverslindende hobby bij krijg :)
Waar ga je kiten?
 
Dat lijkt me erg gaaf. Ben zelf windsurfer. (Lauwersoog Haven, Eemshaven) Denk er al jaren over om het eens te proberen. Maar ben bang dat ik er dan nog een geldverslindende hobby bij krijg :)
Waar ga je kiten?

Nog een watersporter ;) altijd leuk!
Ben pas eigenlijk dit jaar begonnen met kiten, moet zeggen dat het best verslavend werkt haha.
Vandaag in de Eemshaven geweest;
Foto-XTCKWQOG-D.jpg
 
TerugVindPost ;)
En Waver, jij ook de beste wensen!


@Nickel89, altijd leuk als iemand interesse heeft in je werk.
Jij zit trouwens ook niet stil

Maandag weer verder :) morgen eerst kitesurfen!
*D

Misschien iets duidelijker moeten wezen, maar was even vlug op MF... dit is dan sneller :)

Projecten zijn altijd leuk! *O*
 
Je hebt ze ook met 4 valve maar dan niet zilverkleurig geverfd. Ga je carbon val beugeltjes maken o.i.d?

Dit weekend gaat het poeieren. Misschien nog even naar Lauwersoog. Is daar dan hopelijk side-shore.
Eemshaven is dan met afgaand tij ook super.
check deze site maar eens
WvhW | HANG LOOSE
 
Ik probeer het zilverkleurige deel er nog uit te poetsen..

Het carbon is slechts folie.
Langs de tank zitten zwarte plastic afwerkdelen. Deze ga ik ook beplakken.
Toch wel erg lastig! Koud is de folie erg stug, warm erg bewerkelijk maar snel afgekoeld..

Ik ben nu ziek thuis, dus het weekend zal er waarschijnlijk niet in zitten. Helaas.
Veel plezier in ieder geval ;)
 
Ik probeer het zilverkleurige deel er nog uit te poetsen..

Het carbon is slechts folie.
Langs de tank zitten zwarte plastic afwerkdelen. Deze ga ik ook beplakken.
Toch wel erg lastig! Koud is de folie erg stug, warm erg bewerkelijk maar snel afgekoeld..

Ik ben nu ziek thuis, dus het weekend zal er waarschijnlijk niet in zitten. Helaas.
Veel plezier in ieder geval ;)
Waaide echt te hard. Dan is het alleen maar knallen, vasthouden en hopen dat alles heel blijft.
Geen lol aan
 
Terug
Bovenaan Onderaan