BMW R1100rs forum??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo mannen,

Het was super :Y

Toen ik de a2 opdraaide heb ik een minuut of 10 een flinke bui gehad ( heerlijk verkoelend ) en erna nog een keer of 3 wat spatjes regen.

Maar het was zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar.
Heel erg leuk om de mensen achter de forumnamen te leren kennen.

En Jan, de Betuwe toer was perfect :] met dit warme weer.
Ging leuk met een normaal tempo, bedankt voor de moeite.


De foto's: http://picasaweb.google.com/Droepnaas/RSTreffen3Juli2010#


Groet, Bert
 
Laatst bewerkt:
heren BMW ers, leuke dag gehad, ikdank ook Jan voor het uitzetten en/of voorop rijden, al met al een leuke dag.Moeten we vaker doen. Ik ben droog overgekomen en het is hier nu nog droog in Winterswijk, prettige zondag voor jullie allen. mvg Ab
 
Oké mensen bedankt voor de mooie foto's.
Albert waar heb jij dat extra remlicht gehaald ( led uitvoering ) ?.

Mvgr. Jan

Bert net weer te weinig geboden op E-bay voor een ZWART voor/achter budy.
Wachten op volgende keer.
 
@Jan,

Ik denk dat je mijn led-achterlicht bedoeld, deze komt van Louis (Duitsland) art.nr.10033886 Led-Ruecklicht 24.95 euro zonder verzendkosten.
Heb ik gekocht omdat het achterlicht van de BMW maar een duplo lamp heeft.

Gr. Frans.
 
Laatst bewerkt:
Oké mensen bedankt voor de mooie foto's.
Frans waar heb jij dat extra remlicht gehaald ( led uitvoering ) ?.

Mvgr. Jan

Bert net weer te weinig geboden op E-bay voor een ZWART voor/achter budy.
Wachten op volgende keer.

Bert de mail is naar de adverteerder, met een bod ( een zacht prijsje ).
Nu even afwachten.

Inderdaad Frans die bedoelde ik.
Deze heb je parallel over het remlicht aangesloten?.

Mvgr. Jan
 
Laatst bewerkt:
De extra led-achterlicht is aangesloten op het achterlicht, maar ook op het remlicht this namelijk een dubbel led-achterlicht. Kunnen ze mij goed zien in het donker ook wanneer een lamp uitvalt.

Op mijn oude suzi zit standaard een dubbele lamp in het achterlicht voordat een lamp uitvalt.
Dat moesten ze ook standaard aan de voorkant doen, is veiliger omdat je niet direct merkt wanneer een lamp stuk is.
Gr. Frans.
 
Heb zaterdag 408 km gereden, vooraf helemaal volgetankt en zondag met 22 liter was hij weer nokvol. Een verbruik van 1 op 18.5 met accelerator ( imitatie recyclizer ).
Was dik tevreden met het resultaat.

Normaal gebruikt hij ( binnenwegen lekker toeren ) 1 op 15 ongeveer.

Groet, Bert
 
Beste mensen,

Jullie hebben het leuk gehad zo te lezen! Leuke foto's :]
Ijs en weder dienende hoop ik de volgende keer van de partij te zijn.

Ik ben net terug van 4 dagen eifel. Warm en mooi. 1100Km mooi gereden met zijn 4-en incl. heen en weer. Was ook geslaagd. Wel op zaterdag een gigantische onweersbui gehad. Schijnt hier het nieuws gehaald te hebben. Waren net op tijd om te schuilen!
 
Bert, Ik heb de voor/achter buddy's gekocht voor een leuk prijs.
Nu kijken hoe ze er in werkelijkheid uitzien, en ze moeten natuurlijk zwart worden.
Heb jij een idee wat de kosten zijn om ze te laten overtrekken met zwart leder.?.
Ik ben nogal klein, is het misschien een idee om de rijders bubby lager te laten maken?.

Mvgr. Jan
 
Bert, Ik heb de voor/achter buddy's gekocht voor een leuk prijs.
Nu kijken hoe ze er in werkelijkheid uitzien, en ze moeten natuurlijk zwart worden.
Heb jij een idee wat de kosten zijn om ze te laten overtrekken met zwart leder.?.
Ik ben nogal klein, is het misschien een idee om de rijders bubby lager te laten maken?.

Mvgr. Jan


Ik heb wel een adres hier in de buurt maar daar heb je weinig aan.
Ik denk dat je bij Piet moet zijn, 20 minuutjes bij je vandaan.
http://link.marktplaats.nl/344372037

Zorg wel voor stroef skai, en verlagen kun je bespreken daar.
Laat maar weten hoe het gaat.

Groet, Bert
 
hoe kan het CO gehalte afstellen van mijn R1100RS? Ik weet dat ik er mee naar de garage moet maar waar zit de afstelschroef? Ik heb hem nu op 1,9% staan. Wat is ideaal?

Groetjes van Harrie
 
Hallo mensen,

Heeft iemand hier ervaring met een Hagon schokdemper (voor).

Ruim twee jaar geleden eentje aangeschaft. Deze dempte na 500 km helemaal niet meer. Ik kreeg dan ook gelijk een nieuwe. Prima service dus...
Nu, iets minder dan twee jaar later, dempte hij weer niet meer.(eigenlijk al een jaar met een slechte doorgereden). Ik kreeg nu ook weer een nieuwe. Keurig toch?.

Helaas, deze schokdemper deed na 30 km ook helemaal niets meer. Ik word er nu toch wel een beetje moe van. En dat terwijl ik al verschillende motoren naar tevredenheid met hagondempers heb uitgerust.
Het lijkt wel of er een slechte serie is gemaakt voor de r1100rs.
 
Bert, Ik heb de voor/achter buddy's gekocht voor een leuk prijs.
Nu kijken hoe ze er in werkelijkheid uitzien, en ze moeten natuurlijk zwart worden.
Heb jij een idee wat de kosten zijn om ze te laten overtrekken met zwart leder.?.
Ik ben nogal klein, is het misschien een idee om de rijders bubby lager te laten maken?.

Mvgr. Jan

Jan,

Ik heb even rondgevraagd. Het was Arkel, niet Aalst. Daar zit een zekere Piet Kruis die een paar jaar geleden het zadel van mijn schoonvaders K100 opnieuw heeft bekleed.

Dit zijn de gegevens. Ik hoop dat je er wat mee kan.

Piet Kruis

Vlietskade 1703
Arkel
0183-56 3196
0183-56 2377
 
Bert, Ik heb de voor/achter buddy's gekocht voor een leuk prijs.
Nu kijken hoe ze er in werkelijkheid uitzien, en ze moeten natuurlijk zwart worden.
Heb jij een idee wat de kosten zijn om ze te laten overtrekken met zwart leder.?.
Ik ben nogal klein, is het misschien een idee om de rijders bubby lager te laten maken?.

Mvgr. Jan

Je zou ze ook kunnen laten spuiten: Second Leather Life Leerspuiterij - Leren meubels als nieuw

Maar kwam ze al elders tegen :')

Groet, Bert
 
Ja, dat klopt Bert.
Maar ik probeer deze eerst te verkopen ?, als dat niet (lukt), dan is dat een goede suggestie.
Ik heb deze (grijze) kleur n.l. erop geprobeerd bij die van mij, maar dan staan de rode mooier.
Als ik deze verkoop wil ik er zwarte's voor terug kopen.

Mvgr. Jan

Bert heb jij ervaring met iets op E-bay te zetten ?.
Nu lukt het wel maar niet wereldweid, daar vroeg E-bay niet om, wel als ik ze onder motoren zet ?.
 
Heb meer ervaring met kopen Jan, net even op de duitse ebay gekeken maar daar vindt ik je zadel inderdaad niet.

En ik denk, maar dat had ik je al verteld tijdens de meeting, dat rood heel erg mooi is op je fiets.
Ook mooier als zwart.

Groet, Bert
 
Bert al met vakantie ?.
Ja, maar het is nu de kans om ze zo uit te proberen, hoe het staat.
Orgineel laten, zo heeft BMW hem gemaakt.
Als je nog ergens een chrome ring voor een toerenteller tegen kom dan bel je effe.
Dit is nu even een oplossing.

Mvgr. Jan
 
Bert al met vakantie ?.
Ja, maar het is nu de kans om ze zo uit te proberen, hoe het staat.
Orgineel laten, zo heeft BMW hem gemaakt.
Als je nog ergens een chrome ring voor een toerenteller tegen kom dan bel je effe.
Dit is nu even een oplossing.

Mvgr. Jan


Nee hoor, maandag is mijn vrije dag :9
Vakantie vanaf half augustus, als ik iets tegenkom hoor je het.

Groet, Bert
 
Mensen, op onze eerst BMW R 1100 RS Meeting waren er div. BMW's die een externe monoshoke regeling hadden.
Mijn vraag is kan ik dat bij die van mij ook zo aansluiten of wat moet ik doen en/of hebben om dat erop te zetten.
Nu moet ik met de meegeleverde sleutel ertussen door om hem in te stellen, ( als dat erop zit doe je dan dat voordat je bij elke rit weg rijdt ?. ).
Was dat een optie toen ?.
Of was dat standaard, zo ja vanaf welk jaar ?.

Mvgr. Jan

PS: Heeft iemand z'n mono-shoke liggen?.
 
Laatst bewerkt:
Mensen, op onze eerst BMW R 1100 RS Meeting waren er div. BMW's die een externe monoshoke regeling hadden.
Mijn vraag is kan ik dat bij die van mij ook zo aansluiten of wat moet ik doen en/of hebben om dat erop te zetten.
Nu moet ik met de meegeleverde sleutel ertussen door om hem in te stellen, ( als dat erop zit doe je dan dat voordat je bij elke rit weg rijdt ?. ).
Was dat een optie toen ?.
Of was dat standaard, zo ja vanaf welk jaar ?.

Mvgr. Jan

PS: Heeft iemand z'n mono-shoke liggen?.


Wat is het exacte bouwjaar en maand van jou rs Jan?

Heb er een liggen maar weet niet of die op de rs past.

http://picasaweb.google.com/Droepnaas/Hyperpro#

Voor iedereen die interesse heeft in chroom handels.
Bij Louis in Duitsland ruimen ze de chroom koppeling en remhandels voor de o.a. rt op voor 6.95 per stuk.

Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit

Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit

Heb ze vandaag gemonteerd ziet goed uit.

Groet, Bert




http://picasaweb.google.com/Droepnaas/Chroom#
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan