BMW R1100RS/R1150RS / R1200ST/R1200RS/R1250RS

Deel 7 is en blijft dicht. Topictitel is aangepast en Jeroen69 moet blijven hangen in dit topic. Helemaal niet erg want hij zal z'n fout nog wel een keer corrigeren.
 
Deel 7 is en blijft dicht. Topictitel is aangepast en Jeroen69 moet blijven hangen in dit topic. Helemaal niet erg want hij zal z'n fout nog wel een keer corrigeren.

Ik ben echt een open boek......blijkt.

Geen letter Chinees Erik.....

Jaartje of 2, 3....

Een blauwe....

Karin is nog wel ff een hobbeltje. Eerst maar ff goed genieten van de gave R1250RT. Tjonge jonge. Dat blok in een RS.... mjammie!!!
 
Oh ja, iemand schreef ergens: "Veilig zwart of toch dat gewaagde citroen-met-mosterd geel".

Veilig zwart is dus aangeschaft door Motormaniac, door mij die andere... :Y

Gefeliciteerd Erik! DondeRS wat een gave fiets. Je bent wel van de dappere kleuren Erik! Die pure chocolade variant vond ik uiteindelijk in het echie uiteindelijk een stuk mooier dan op de website van bmw-motorrad.nl. Dat zal voor de gele ook wel gaan gelden.
 
Ik ben echt een open boek......blijkt.
Jaartje of 2, 3....
Een blauwe....

Karin is nog wel ff een HOBBEL VAN DE ALLERHOOGSTE CATAGORIE

Eerst maar ff goed genieten van de gave R1250RT.
Tjonge jonge.

Dat blok in een RS.... mjammie!!!
...oh jee... :/
 

Nou, voorlopig, zolang mijn collega RooSje aanhoudt, heb ik sowieso de mazzel regelmatig van het RS plezier te kunnen genieten.

En meer en meer denk ik dat af en toe een midweekje zo’n heerlijke R1250RS huren ipv zo’n kostbaar apparaat volledig in eigendom te hebben onder het motto van “Hobby” en “Genieten Van Het Leven” bij Karin best wel bespreekbaar is.

Waarmee ik dan Part Time RS sjofeur ben. Part Time is wel “in” tegenwoordig geloof ik.
 
Ik hanteer woeker prijzen.. heb ik geleerd met mijn werk...Dat verdient geen ruk....Dus ik moet wel.....Nog even mijn slag slaan omdat ik nog maar max 5jr tot pensionada status behoor en begonias mag bestuderen.....maar wel op een BMW.....


Dus Jeroen.....huren gaat een pak geld kosten...haha *O*
 
Voordat ik dáár aan begin. Want als ik 'm verhuur, dan kan ik er zelf niet op rijden. Want ik heb tenslotte maar 1 motor. Dirk daarentegen.....die heeft een complete stalling en dan zou ik weer in Lelystad moeten huren.

Zinloos.
 
Geen RS, wel een ST. In Amsterdam
KLIK

Motorshare mist mijns inziens duidelijk nog een makkelijke motor zoek functie. Ik heb die hele website doorgeploegd onder het tabje "Sport Toer" en vond wel een F800ST en een K1200RS maar geen Boxer Sport Toerder. Die ST die jij wel gevonden hebt stond onder het tabje "Tourer" terwijl de verhuurder in de omschrijving weer wel "Sport en Tour motorfiets" zet. Verklap mij eens ff hoe jij zo snel die ST gevonden had? Of heb je met geduld door "Alle BMW Motoren" heen geploegd?

Voordat ik dáár aan begin. Want als ik 'm verhuur, dan kan ik er zelf niet op rijden. Want ik heb tenslotte maar 1 motor. Dirk daarentegen.....die heeft een complete stalling en dan zou ik weer in Lelystad moeten huren.

Zinloos.

Voor mij zijn er meerdere redenen waarom ik er niet aan ga beginnen om Spätzi te verhuren:

  1. Spätzi is mijn hoofdtransport middel. Nou heb ik wel de beschikking over een Fordje Puma, hartstikke leuk wagentje, maar kan qua woon-werk onmogelijk opboxen tegen Spätzi (hoewel het een heel klein gebakje is, kan de Puma net niet tussen de file door en voor de deur parkeren is 100% gegarandeerd na afloop van de werkzaamheden busritje naar het afsleep-terrein alwaar na afwikkelen administratie en aftikken van de nodige Euri de reis huiswaarts pas kan worden aangevangen). Maar eigenlijk wil ik altijd op Spätzi kunnen stappen als mij dat zo uitkomt.

  2. Het idee dat iemand anders op mij Spätzi zit staat me eigenlijk fors tegen. Ben wat dat betreft niet zo'n deler.

  3. Het idee dat ik nog vlotter richting de 10k km beurt ga op die manier staat me ook tegen.

  4. Het idee dat ik nog eerder vers setje rubber moet aanschaffen op die manier vindt ik ook niet leuk.

Maarrrrrr..... voor mensen die wel graag zelf een motor willen hebben maar eigenlijk maar sporadisch aan motor rijden toekomen, de 10k km in een jaar bij lange na niet halen, voor hen is deze website denk ik wel een leuke uitkomst. Op jaarbasis zullen ze gauw de jaarbeurt aan kosten bij elkaar hebben geharkt aan verhuursom, dus is het onderhoud dan "gratis". Voor de motor is het waarschijnlijk beter om af en toe te rijden dan hele lange tijden stil te staan. Dus ik zie voor die gemeenschap wel een win-win.

Omgekeerd: voor mensen die het niet zien zitten om een motor in het bezit te hebben voor die paar mooi weer ritjes die ze van plan zijn te gaan doen is de website ook een uitkomst. Mijn K100RT maat die zijn fiets al geruime tijd aan de Optimate 4 heeft staan en waarvan de betrouwbaarheid van de fiets zodanig is dat hij er geen weekendje mee weg durft, is deze website echt een uitkomst. Ik zag bijvoorbeeld een R1200RT LC voor maar €57,- per dag vanaf 3 dagen huren. Oh wacht eens... wat een boefje! Fotootje van een R1200RT LC plaatsen en stiekem een 2009 RT feitelijk verhuren!
 
Motorshare mist mijns inziens duidelijk nog een makkelijke motor zoek functie. Ik heb die hele website doorgeploegd onder het tabje "Sport Toer" en vond wel een F800ST en een K1200RS maar geen Boxer Sport Toerder. Die ST die jij wel gevonden hebt stond onder het tabje "Tourer" terwijl de verhuurder in de omschrijving weer wel "Sport en Tour motorfiets" zet. Verklap mij eens ff hoe jij zo snel die ST gevonden had? Of heb je met geduld door "Alle BMW Motoren" heen geploegd?
Beetje voorkennis. Ik wist dat er een ST op motoshare stond. In de eerste rubriek 'Tourer' die ik aanklikte stond 'ie na een beetje scrollen op m'n scherm. Maar inderdaad, een wat uitgebreidere zoekfunctie moet toch niet zo ingewikkeld zijn, lijkt me.
 
Mijn " stalling " is uitgedund met 2 hoor. Alleen de rs komt ervoor in de plaats...
Bob en Popopeter...die hebben pas een stalling....:)

Toch komt Lelystad mij wel verrot goed uit als huur locatie Dirk! De uitdunning van 2 laat volgens mij minimaal voor jou een R1200GS en een Vespa als keuze optie over mocht ik komen huren van of naar mijn bij beun locatie Martinair Flight Academy!

Dus: noem je prijs! Eventueel kunnen we natuurlijk hier ook gewoon vastleggen dat jij sowieso nooit niet die R1250RS gaat verhuren....

En regelen we dat mooi ff onderling, zal ik geen foto’s op social media plaatsen van mijn plezier tRipjeS...
 
Haha......ik weet nu al dat er ooit en sneller dan jij denkt, een moment komt dat je Karin weet om te praten en er bij jou een RS bij komt.......

Maar nu serieus.....Shirley straks op de RS zorgt al voor hartkloppingen bij mij.......al rijdt zij prima....dat zit tussen mijn oren..
Dus mijn motor verhuren, welke dan ook, zit er niet in....
Als jij 5 X een RS hebt gezien, koop je er zelf toch een bij.....let maar op....Karin lief aankijken, beetje knipperen met je ogen, met een rode roos tussen je tanden.....hupsakee !!!😄😄😄😄
 
Wie van jullie is er vorige week zondag bij de Mac in Veenendaal geweest?.
Laat eens weten.
Ik wist niet eens dat er een Megameeting was. Kwam wel op die dag daar in de buurt op de A12 wat idioten tegen op supersports gekleed in spijkerbroek, jas en sneakers die gekke capriolen uithaalde.:/
 
Terug
Bovenaan Onderaan