BMW R1100RS/R1150RS / R1200ST/R1200RS/R1250RS

1584294994070.png

Jammer mensen, deze gaat niet door vanwege de Corona maatregelen.;(
Misschien is later in het jaar een optie, op dit moment denk ik dat het dan tenminste een maand moet opschuiven. Dus eind april.
Jullie hebben wel allemaal de route, dus je kan 'm ook op eigen gelegenheid rijden. Veel minder leuk natuurlijk....
Maar vergeet dan niet een lunchpakketje mee te nemen *D
 
Jammer Thijs, maar het is even niet anders. We moeten gewoon maar met z’n allen rustig afwachten hoe e.e.a. gaat verlopen.
 
Ik heb in ieder geval de route gedownload, ziet er heel goed uit! en de N228 is redelijk in de buurt.. dus dat is een mooi begin punt :Y (ik draai m dan om).

Ben niet actief in dit topic verder, maar heb van het weekend een R1250RS proef gereden, nou dat bevalt wel! Heerlijke motor, nu nog even mijn plannen voor dit jaar helder maken voor ik een knoop doorhak. Coronacrisis helpt daar niet bij natuurlijk..
 
Ik heb in ieder geval de route gedownload, ziet er heel goed uit! en de N228 is redelijk in de buurt.. dus dat is een mooi begin punt :Y (ik draai m dan om).
Omdraaien zou ik niet doen, er zijn een paar plaatsen waar je dan in de problemen komt. Is oplosbaar, maar dat zou ik wel even nakijken.
Ben niet actief in dit topic verder, maar heb van het weekend een R1250RS proef gereden, nou dat bevalt wel!
Van harte welkom om wel actief te worden! Natuurlijk eerst even die RS aanschaffen.
 
Omdraaien zou ik niet doen, er zijn een paar plaatsen waar je dan in de problemen komt. Is oplosbaar, maar dat zou ik wel even nakijken.

Van harte welkom om wel actief te worden! Natuurlijk eerst even die RS aanschaffen.

Thanks, zal er eens induiken!

En ja, die RS komt er wel (tenzij een concurrent nu iets nóg gavers op de markt zet), kwestie is meer wánneer. De RT blijft er dan ook naast (als winterwielen) en de S1000RR moet er dan uit.
 
Niet echt waarschijnlijk. De R1250RS is momenteel echt de beste keus, ook al zeggen de Duitsers het zelf. ;)


BMW staat wel héél vaak in die top3 lijstjes. En er staat geen onderbouwing bij: die KTM SuperDuke GT lijkt me ook best een interessant apparaat (misschien ook eens proefrijden..?), dus een test tussen die 2 lijkt me wel leuk om te lezen.
 
Bekijk bijlage 1474270
Jammer mensen, deze gaat niet door vanwege de Corona maatregelen.;(
Misschien is later in het jaar een optie, op dit moment denk ik dat het dan tenminste een maand moet opschuiven. Dus eind april.
Jullie hebben wel allemaal de route, dus je kan 'm ook op eigen gelegenheid rijden. Veel minder leuk natuurlijk....
Maar vergeet dan niet een lunchpakketje mee te nemen *D
Gister een deel van de route gereden. Moest iets ophalen op het werk in Hoofddorp en het nuttige met het aangename vereenzelvigd.

Het deel van de route dat ik gereden heb (tot Weesp), leidde mij over leuke weggetjes waar ik zelf niet zo snel zal geraken. Omdat ik maar een beperkt deel van de route heb gereden is mijn voornemen om de route binnenkort in het geheel te rijden zolang er geen lock down is.

Lupa mee. flesjes frisdrank, tankpas en gaan.

Thijs, dank voor het delen van de route!
 
Jammer dat er niet gereden gaat worden, maar na een lockdown mee te hebben gemaakt op een Spaans eiland zou ik ontzettend graag willen gaan rijden. Maar het is verstandiger om dit niet te doen (en ja, er zijn rijders die zeggen dat ze er niemand mee schaden). Vindt ik toch een slechte raadgever, gewoon thuisblijven, hoe vervelend dit ook is. Thuis zijn er vast genoeg klusjes te doen, of je motor eens goed vertroetelen en poetsen en showen bij de eerstvolgende mogelijkheid van deze rit.

Be save allemaal!
 
Dirk: Vraag maar eens of ze PUMA melding 334500 in hun systeem kunnen opzoeken. Wellicht gaat er dan een lampje branden....
 
Ik zal 'm hier ook even plaatsen:
Bekijk bijlage 1480400
Dit via de mail kort besproken met de dealer.

Wanneer je op de site van het RDW het kenteken van je motor invoert en dan bij het verschijnen van de gevraagde gegevens onder aan de pagina op terugroepactie klikt, heb je twee mogelijkheden. Wel terugroep of geen terugroep.

Volgens de dealer betreft het in NL in totaal 3 motoren.
 
Ik vind het sowieso een beetje merkwaardig allemaal. Want gaat het nu om een draaipen of om een dekseltje. Het volgende circuleert bijvoorbeeld ook:

TerugroepaktieII.jpg
 
En daar zit dus een discrepantie. Bij de RDW is de RS ook vermeld bij de draaipen terwijl een artikel uit de US (zie boven) de RS daar weer niet bij schaart.

Ik wacht het wel af. Gezien het doorgaans stoere gebruik van de GS (not!) zal die daar waarschijnlijk eerder breken. })
 
Normaal rij ik minstens 5 dagen per week op mijn RS maar nu staat het al een maand stil vanwege het thuiswerken. Dit weekend had ik wel zin om te rijden maar toch maar niet gedaan vanwege het advies om thuis te blijven. Het is inmiddels wel goed gepoetst door me. Dat was wel nodig...:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan