BMW R1100RT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goose84

Rookie
3 jul 2011
3
0
Hallo collega motor-rijders!

Dit weekend mijn Yamaha Diversion XJ900S omgeruild voor een BMW R1100RT.
Ik heb nog geen topics gevonden over dit model dus vandaar dat ik nu een nieuw topic begin. Er zijn vast nog veel meer 1100RT rijders! Alles wat je over deze motor kwijt kan mag je hier neerzetten. En misschien komen we nog leuke dingen tegen!

Dit is de mijne:"zoals gezegt een BMW R1100RTuit 1998. Mooi donkerblauw. Naast de standaard koffer heb ik een topkoffer op laten zetten (voor de vakantie altijd handig). Verder heeft hij alles wat een RT nodig heeft: Electrisch raampje, handvatverwarming, middenbok enz.


Mijn eerste rit was gelijk 202 km: van enkehuizen (waar ik em kocht) via Alkmaar (ff aan de familie showen) en door naar Brabant. Het is wel ff wennen aan het schakelen en het gedrag van de motor...Hij is zeker wat zwaarder en het ik merk dat ik veeeeel langer in een versnelling kan blijven dan bij de Diversion. Dus door de file (ja, die bij Utrecht) moest ik ff klooien voordat ik doorhad in welke versnelling ik het beste kon rijden.

Ik gebruik em voor woon/werkverkeer want ik heb helaas geen auto meer (ongelukje gehad) dus ik kan uitgebreid oefenen!

Ik hoop dat er meer van jullie dit topic bezoeken. Voor nu: veel veilige km's toegewenst met de 1100RT!

Groetjes,
Goose84
full
 
Er is al een R1100RT topic -zie onder-.
Desalniettemin heb je een goede keuze gemaakt :)
Ik heb de mijne nu 9 jaar en beleef er nog steeds veel plezier aan. Het is een relaxte motor om lange toerritten, evenals korte stukken te rijden. Lees onderstaand topic eens door en je zult veel info over je 1100 vinden.


Is er interesse in Het BMW R1100RT Topic
 
Laatst bewerkt:
Verder in het bestaande topic dan maar. Veel plezier met je BMW en in het topic. Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan