BMW R1100S / R1200S (e.a.) Sportboxer topic (deeltje 11 !)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat setje tassen ziet er inderdaad goed bruikbaar uit. Ik neem aan dat je het geheel nog even vastzet met een bandje om te voorkomen dat het geheel van de bike afwaait op de autostrada.

(interessante pose trouwens op de motor; hoe hard gaat het daar? 120 km/h?)

Nee, geen apart bandje omheen, gewoon de rol erover.

Snelheid zal zo'n 100-120 km/u geweest zijn.
Is de M05 Odessa <-> Kiev (heel rustige 4 baan-snelweg). Foto gemaakt door 1 van de maatjes die mee was.
full

Deze dus. We hebben elkaar een beetje zitten te fotograferen uit verveling :+



\
Dat setje tassen ziet er inderdaad goed bruikbaar uit. Ik neem aan dat je het geheel nog even vastzet met een bandje om te voorkomen dat het geheel van de bike afwaait op de autostrada.

\
Ik heb nog wel zo'n soort setje liggen.
Nog nooit gebruikt omdat ik tegenwoordig als bagage alleen een paar onderbroeken en t-shirts meeneem (ga toch in een hotel.....)

Mocht je interesse hebben, stuur maar een pb
Mocht Redneckst geen interesse hebben, dan ik wel.
Motor van vriendin moet ook nog behangen worden met tassen.
 
Mocht Redneckst geen interesse hebben, dan ik wel.
Motor van vriendin moet ook nog behangen worden met tassen.

wat mij betreft wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Op de foto staan de tassen. Ze hebben 5 jaar stof staan verzamelen op zolder.....maar zijn nog niet gebruikt.Was een cadeautje van mijn lief ( die me wss langere tijd uit de buurt wilde hebben......)
Je kunt, zoals je kunt zien op de foto, de inhoud dmv een rits ook nog vergroten

interesse? stuur maar een mailtje
full

full


groet Ron
 
...en voor mensen die 'oud fragiel S-spul' koesteren... :+

Tja,

Da's dan ook wel weer waar Ron.

Ben benieuwd naar je kuipje (en wat dat E-bay betreft: af en toe 's avonds in de garage de doek omhoog en met je wijsvinger even tegen de kuip aan tikken en genieten van het heerlijk strakke carbongeluid....)

"het is sterker dan mijzelf maar maak je geen zorgen hoor, ik loop ervoor bij de dokter"

(Peter de Smet † - De Generaal)

frake :+
 
Laatst bewerkt:
@ Viking....

Zie ik het nu goed.... heeft H-Bas nu zijn voorvork omgedraaid ?....



p.s. en een -1 voor het niet dragen van de handschoenen, stoute H-Bas ! :+
 
Laatst bewerkt:
...zit ik voor veel geld een exemplaar van carbon te kopen...
...en omdat ik carbon niet mooi vind ; laat ik het ding voor veel geld in de kleur spuiten...



...kom je vandaag dit tegen... :(



...wat doe ik toch verkeerd in deze wereld... :?


Oeiiiii

Moet ik dan toch nog op zoek gaan naar andere uitlaatbochten??
 
@ Viking....

Zie ik het nu goed.... heeft H-Bas nu zijn voorvork omgedraaid ?....



p.s. en een -1 voor het niet dragen van de handschoenen, stoute H-Bas ! :+

Hij had toen net z'n handschoenen even opgeborgen om foto's te maken, ik had m'n shorty's aan, daar kan het wel mee.

Enne, die vork komt uit een R100 van een nieuwer typ. Leuk hoor die 'oude' BMW's, daar kon je ongestraft nog eens wat uitwisselen...

Zelf heb ik op m'n R80 (bj'86) de remmen van een K75 opzitten. Vond die enkele dichte schijf niet voldoende en mooi.
full
 
Laatst bewerkt:
ff hier dan maar een up-dateje
omdat het toch een klein beetje boxer gerelateerd is ... :?

Gister een paar vrije uurtjes weten te bemachtigen om (eindelijk droog) verder te klussen voor het onderkomen van de motoren ...

full
 
Laatst bewerkt:
Met een beetje mazzel knapt het weer van de week nog verder op en kan ik verder om de planken vast te schoeven (thanks for your advice RoLoo ...)

full
 
Laatst bewerkt:
...yo Stampert...; ben je bang dat de brommers koude banden krijgen ofzo... :?
...voor een veranda kan ik namelijk die glas- of steenwol dekens niet helemaal rijmen...

...want hoe je het ook went of keert, het zal toch altijd iets inregenen onder je verandadak...
...enne..., op deze manier sluit je het vocht op...

...'t ventileert op deze dichtgepakte manier niet onder de plankies door...
 
RoLoo 'denkt' er het zijne van ...:
...yo Stampert...; ben je bang dat de brommers koude banden krijgen ofzo... :?
...voor een veranda kan ik namelijk die glas- of steenwol dekens niet helemaal rijmen...

...want hoe je het ook went of keert, het zal toch altijd iets inregenen onder je verandadak...
...enne..., op deze manier sluit je het vocht op...

...'t ventileert op deze dichtgepakte manier niet onder de plankies door...
@RoLoo ...

Terras wordt ...
Varanda wordt ...
Serre, dus helemaal dicht !

Isolatie onder het terras tegen optrekkende kou, juist ... dus ook isolerende wanden en daarna (nog uit te zoeken) deuren/schuifpui/deurengordijn :?

Ik heb speciaal gewacht op droog weer om de isolatie te plaatsen, bovendien komen er in de zijkant nog ventilatie roosters (tussen de balken onder de isolatie)

Jep ... nu is het wel (echt) en kwestie om de zaak goed droog te houden om niet al te veel vocht onder de isolatie te krijgen (met dank aan Ootje :} )
 
Laatst bewerkt:
nou forum, bedankt voor je adviezen richting nieuwe accu voor de boxercup,
het is geworden : ODYSSEY/ HAWKER PC 545/ PC545
via ebay gekocht, en hoop dat ie past hij namelijk ...iets breder dan de PC680
deze pc545 is een kilo lichter, dat was mij reden voor aanschaf tov. de 680

nu we toch bezig zijn zoek ik een nieuwe rubberen handvaten,
wat zijn jullie adviezen/ervaringen?
of moet gewoon orginelen halen bij de dealer?

met paasgroet.
:)
 
Heb je handvatverwarming? Zo ja, dan is het beste/makkelijkst/duurst een tripje naar de dealer. Heb je dat niet, dan past elk normaal handvat.

Wil je toch niet langs de dealer maar heb je wel hvv, dan moet je 2 sets handvatten kopen, aangezien je 2x een rechter nodig hebt (grotere opening). Ook moet je ERG voorzichtig zijn met het los snijden van de originele rubbers om te voorkomen dat je de hvv beschadigt en het boeltje niet meer werkt.
 
...hé ; dat is grappig...
...diezelfde bochten stonden een paar weken geleden ook al te koop op datzelfde e-bay...

...zelfde foto ook...


...destijds zaten de biedingen al richting de 300 Euro ; maar blijkbaar is toen het minimum te halen bedrag niet boven water gekomen...




[edit] (heb even gekeken in de historie van deze aanbieder, en zijn vorige HPE bochtenset is TOCH WEL verkocht, en wel voor 411,99 Euro !

...kijk maar : http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270527891185 [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Mhhmm

Bochten 400,00
Onderkuipje 250,00
Spuitwerk 400,00 ?

Wordt me toch wel een beetje duur.

Ik had mezelf nl beloofd om een een jaartje wat rustiger aan te doen qua aanschaf voor de zo geliefde hobby.

Ben goed begonnen met een nieuwleren pak O-)

Na al dat gepost over afdakjes, serre's en andere uitbouwtjes, heeft de vrouw des huizes besloten dat er hier ook zo'n buiten zit gelegenheid moet komen.................

Mhmm, vanmiddag maar eens de S pakken, nieuwe pakje aantrekken en lekker uitwaaien. Misschien komen er dan nog goede ideeen?
 
Laatst bewerkt:
glk op de zuinige tour...:

Bochten 400,00
Onderkuipje 250,00
Spuitwerk 400,00 ?

...je vergeet de bevestigingsbeugels voor de onderkuip nog... :+



...die zaten niet bij de onderkuip...






...trouwens ; hier staat het Honda-bolletje al buiten...

...de ketting vers in het vet...
...en 'n laagje wax op tank en andere (motor)delen...

...m.a.w. ; strakkies een stukkie 'old skool' wegbrommeren...
 
Laatst bewerkt:
HALLO bmw r1100s/1200s motor liefhebber ik wil me graag even voorstellen hier,
mijn naam is eric holle heb meenige motoren gehad een paar bmw,s r100/7,
2* r100rs daarna honda cbr600fs honda vtr sp1 enals laatste honda een vfr 800 vtec,
en weer terug naar bmw 1150gs en als laatste nu een bmw r1100s bj 2004 ,
de motor is in goede staat allen helaas geen abs en geen handvat verwarming,
deze optie,s zaten wel op de gs allen nooit gebruikt zowel abs als handvatverwarming.

moet even weer aan de zit houding wennen na ik van de gs af ben ,wil hier nog het 1 en ander aan veranderen. verhooging stuur clipons en verlaging voet steppen.

ver zeer tevreden over de motor heb er een plaatje bij gezet van de zelfde motor ,
moet nog plaatjes schieten van men eigen .
vg eric
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan