glk
MF veteraan
Ja hoor.
Ik ben de schrik te boven hoor.
Ik ben geweldig geholpen door die 2 mennekes................ (Hans en Teus) TOPPERS
Is toch droevig. Sta je stil op de vluchtstrook met een BMW
Ik zie het achterlicht van die Duc loshangen en stuur de man in kwestie de vluchtstrook op. Voor je het weet, het is tenslotte een Duc, valt het ding op de straat.
Omdat de gehele fiets zo'n 60k kost, zal dat achterlicht ook niet goedkoop zijn.
Het hele zaakie afgebroken, maar ik had wat tape (moet je altijd bij je hebben als je met Duc rijders op stap gaat !) dus hebben we hem vastgeplakt.
Natuurlijk nog even goed ingewreven dat bij die Duc's alles los rammelt........
Goed, potje op de bol, handschoentjes aan en contact aan.
Tot dusver niks aan het handje................
Lampjes branden, zelfs rechter knippetje stond nog aan.
Strartknop in......................................alles uit...........dood als een pier.
Ik zal toch geen draad oid losgtrokken hebben toen ik dat tape onder de buddy zocht ???
Beetje gerommeld ,maar niks te zien.
Nu heeft Hans een prachtige motoraanhanger, dus het voorstel was al snel om die te halen.
Ik heb nog even de oppermonteur bij VH gebeld. Misschien die duivelse ringantenne, maar die dacht gelijk aan een overleden accu.
Een uurtje later stond de S wat droevig op het karretje en konden we naar mijn huis toe.
Ondertussen was er een auto gestopt. De man, een student die ook een oude Honda had, bood zijn hulp aan. Hij had wel gereedschap.
Toen ie hoorde dat er hulp kwam, vroeg ie of ie mocht blijven kletsen/wachten en bood ie zijn hulp aan met opladen. Met zijn felle reflecterende hesje heeft ie de vluchtstrook `veilig`gehouden. Wat een toppertje.
Vanmorgen de accu maar eens uitgebouwd. Beetje krap allemaal, maar te doen. Inderdaad....................meten en gewoon 12v, maar als je hem belast met een simpel lampje, stort ie gelijk in tot 2v.
Toch vreemd, altijd op de druppellader, gewoon gewerkt, geen startproblemen en opeens......................dood. (zal toch niet uit Italie komen, die accu)
Je hoort het meer bij BMW, accu problemen.
Moeten we voortaan reserve accu meesjouwen??
Ik ben de schrik te boven hoor.
Ik ben geweldig geholpen door die 2 mennekes................ (Hans en Teus) TOPPERS
Is toch droevig. Sta je stil op de vluchtstrook met een BMW
Ik zie het achterlicht van die Duc loshangen en stuur de man in kwestie de vluchtstrook op. Voor je het weet, het is tenslotte een Duc, valt het ding op de straat.
Omdat de gehele fiets zo'n 60k kost, zal dat achterlicht ook niet goedkoop zijn.
Het hele zaakie afgebroken, maar ik had wat tape (moet je altijd bij je hebben als je met Duc rijders op stap gaat !) dus hebben we hem vastgeplakt.
Natuurlijk nog even goed ingewreven dat bij die Duc's alles los rammelt........
Goed, potje op de bol, handschoentjes aan en contact aan.
Tot dusver niks aan het handje................
Lampjes branden, zelfs rechter knippetje stond nog aan.
Strartknop in......................................alles uit...........dood als een pier.
Ik zal toch geen draad oid losgtrokken hebben toen ik dat tape onder de buddy zocht ???
Beetje gerommeld ,maar niks te zien.
Nu heeft Hans een prachtige motoraanhanger, dus het voorstel was al snel om die te halen.
Ik heb nog even de oppermonteur bij VH gebeld. Misschien die duivelse ringantenne, maar die dacht gelijk aan een overleden accu.
Een uurtje later stond de S wat droevig op het karretje en konden we naar mijn huis toe.
Ondertussen was er een auto gestopt. De man, een student die ook een oude Honda had, bood zijn hulp aan. Hij had wel gereedschap.
Toen ie hoorde dat er hulp kwam, vroeg ie of ie mocht blijven kletsen/wachten en bood ie zijn hulp aan met opladen. Met zijn felle reflecterende hesje heeft ie de vluchtstrook `veilig`gehouden. Wat een toppertje.
Vanmorgen de accu maar eens uitgebouwd. Beetje krap allemaal, maar te doen. Inderdaad....................meten en gewoon 12v, maar als je hem belast met een simpel lampje, stort ie gelijk in tot 2v.
Toch vreemd, altijd op de druppellader, gewoon gewerkt, geen startproblemen en opeens......................dood. (zal toch niet uit Italie komen, die accu)
Je hoort het meer bij BMW, accu problemen.
Moeten we voortaan reserve accu meesjouwen??
Laatst bewerkt: