Nu ik een beetje gewend ben aan mijn nieuwe 2e hands 1150gs ben ik hem meer aan het uitproberen. Bij flink gas geven lijkt de acceleratie niet overeen te komen met het oplopende toerental.
Ik merkte dit in eerste instantie bij optrekken in 2e versnelling. Gisteren verder getest. Wanneer ik rond 80km/u in zijn 5 rijd en het gas open trek, loopt het toerental op maar versnelt de motor mondjesmaat.
Is het verder bij dit type normaal dat het aangrijppunt van de koppeling ver bovenin het bereik van de hendel zit? Ik hoef de hendel maar een paar mm in te knijpen om te ontkoppelen. Het liefst heb ik het ergens tussen de helft en driekwart afstand vanaf het handvat, maar helaas is dit niet aan te passen vanwege hydraulisch systeem.
Afspraak met de dealer (nog garantie) is gemaakt, maar ik hoop door info van jullie met wat meer achtergrondinformatie bij de dealer te komen.
Ik merkte dit in eerste instantie bij optrekken in 2e versnelling. Gisteren verder getest. Wanneer ik rond 80km/u in zijn 5 rijd en het gas open trek, loopt het toerental op maar versnelt de motor mondjesmaat.
Is het verder bij dit type normaal dat het aangrijppunt van de koppeling ver bovenin het bereik van de hendel zit? Ik hoef de hendel maar een paar mm in te knijpen om te ontkoppelen. Het liefst heb ik het ergens tussen de helft en driekwart afstand vanaf het handvat, maar helaas is dit niet aan te passen vanwege hydraulisch systeem.
Afspraak met de dealer (nog garantie) is gemaakt, maar ik hoop door info van jullie met wat meer achtergrondinformatie bij de dealer te komen.