BMW R1150GS

johns

MF veteraan
16 aug 2003
1.712
1
IJlst
M'n GS moest maar eens weg. Na 5 jaar en 50000km vind ik het wel tijd voor wat anders.

Vraagprijs 5500 (krijg ik bij inruil). Het linkje in m'n ondertekening wijst naar marktplaats met meer informatie.

Omdat ik toch naar m'n werk moet, is inruil bespreekbaar. Een K75/K100/R65/NTV650 bijvoorbeeld :)

Vrijdag gaat ie waarschijnlijk naar een handelaar. Dan krijg ik iets minder dan 5500 en staat ie voor meer dan dat te koop.
full


full
 
Laatst bewerkt:
Oh ja, de vraagprijs op marktplaats is ex koffers, maar via motorforum is dat inclusief koffers. 2x bmw touring. Wel minus de sleutel. Die ben ik verloren ben ik bang, maar de bmwdealer wil het spul wel aanpassen zodat het meteen een 1 sleutel systeem wordt.
 
Nee klopt. Bij een dealer krijg ik 5500 als ik 'm inruil op een F650GS (de nieuwe 800cc dus), bij een opkoper 5000 en dan komt ie voor iets boven de 6250 weer op de website. Dus leek 5500 me wel een aardige prijs voor particuliere verkoop.
 
ik heb 10 jaar lang woon-werk op een K75 gereden.
oerbetrouwbaar en onderhoudsarm.
en wel de meest stom en stomvervelende fiets die ik ooit gehad heb.

ik kan je van harte aanraden ook woon-werk op de GS te blijven doen.
mijn motorleven is tenminste met een factor 100 verbeterd sinds ik een 1100GS heb :Y
 
In plaats van de GS komt een R80 én als het meezit een K75. Ik wil gewoon wat anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan