BMW R1150GS

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Ben opzoek naar intressante dingen / feiten / verhalen over deze R1150GS. Ik ben er nu mee aan het rijden of eigenlijk spelen en ik wil dus meer weten voor het stukje dat ik ga schrijven.

Er was er vanmiddag ook een mee met de MF toertocht die de GS op straatbanden had staan. Deze fiets was ook met WP afgeveerd, hoe zou dat rijden als deze GS als als een mongool door het verkeer te loodsen is :9~

full
 
Deze staat ook op straat banden.
Wat wil je weten? Voor pikante details kun je me bellen.
Er is ook een speciaal GS forum. Moet je zelf maar ff googlen
 
Hihi, geinige fiets. Volgens mij moet je daar in de Eifel menig supersport mee zoek kunnen rijden 8-)

Hint, hint ... ga hem daar eens uitproberen })
 
Deze staat ook op straat banden.
Wat wil je weten? Voor pikante details kun je me bellen.
Er is ook een speciaal GS forum. Moet je zelf maar ff googlen

Eh.. Ro.. dit valt bij mij niet onder straat banden hoor ;) Ik kom niet verder als een grasveld :)

Maar ik probeer je van de week nog ff te bellen.


Op zondag 04 mei 2003 21:41 schreef SilverGixx het volgende:
Ze slapen iig lekker 8-)
(Afbeelding)

Ruimte zat aan bood van dat slagschip! :P
 
Godver, en Daan smeert mij een Guzzi California aan om te testen??? :+
 
Ze zijn spuuglelijk, maar ze rijden onvoorstelbaar (als je de afmetingen bekijkt) goed.

Inderdaad, in bergachtig gebied kan een beetje stuurman met een GS elke supersport zoek rijden.
 

Hij bevalt mij SUPER! Ik heb alleen een grote blauwe plek op mijn scheen van die stalentiet die er naast hangt.... :)

Helaas moet ik haar morgen weer inleveren... ;(

Gelukkig mag ik dan even op de Duc 999 sturen, maakt weer een hoop goed. Afgelopen zaterdag ook even op de nieuwe HD gereden met dat Porsche / HD blok. Het trekt als de pleuris maar ik krijg geen HD gevoel er bij.

:)
 
Laatst bewerkt:
kunnen julie me uitleggen waarom je met zo'n frikandel er iemand met een sportmotor zou uitrijden. ik denk dat jullie in de war zijn met een supermotard.weet je wel zo'n ding dat net zoveel vermogen heeft als een bmw maar slechts een derde van het gewicht heeft. en een beetje plat door de bocht lijkt me ook uitgesloten, gezien die twee toten aan de zijkant.
 
kunnen julie me uitleggen waarom je met zo'n frikandel er iemand met een sportmotor zou uitrijden. ik denk dat jullie in de war zijn met een supermotard.weet je wel zo'n ding dat net zoveel vermogen heeft als een bmw maar slechts een derde van het gewicht heeft. en een beetje plat door de bocht lijkt me ook uitgesloten, gezien die twee toten aan de zijkant.

Nou nou Vdv is dat nu nodig zo'n bmw meteen afkraken?
Kijk maar eens naar die prachtige viskoffer en hoe mooi hij bij de rest van deze motor past!
En wat vindt je van dat prachtige achterwiel?
Je bent zeker jaloers aan het worden
 
okee, eerlijk is eerlijk. de koffer ziet er inderdaad snel uit, maar dat kan gezichtsbedrog zijn. motor lijkt me overigens uitermate geschikt om mee te gaan vissen
 
Vind ik ook , alleen zou ik hem niet te dicht aan de waterkant zetten, want dan vang je volgens mij niks meer
 
Politie motor ---> categorie : uncool.

of je moet hem in het rood-wit-blauw politie paint , hebben als (nette)burger zijnde
 
Terug
Bovenaan Onderaan