Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De 1200 gebruikt? Die zul je wel weinig tegenkomen.
Hoop wel dat die 1100 en 1150 nou eens wat goeiekoper worden, maak ik ook nog een kansje er een te kunnen kopen .
Wil niet vervelend doen maar BMW's staan niet te boek als zuinig......
Raar eigenlijk,,, vaak lag het specifieke vermogen stukken lager dan bij andere motoren had al vroeg injectie , heeft op de auto's dat perfect voor elkaar......
Al had heel vroeg dat blokken zonder moeite meer dan 150.000 zonder revisie konden..
Terwijl die F 650 schijnen niet uit de toon te vallen.....
Eerlijk gezegd had ik dat gewoon een beetje verwacht. Ze noemen het toch een "Reise-enduro" en aangezien het ook niet echt een racemonster is dacht ik dat ie wel makkelijk over de 1:20 heen zou gaan. Mijn broer heeft een R1100S - zal hem eens vragen wat die motor nou verbruikt, dat zal dan helemaal wel slurp zijn. Las in een Duits motorblaadje iets over verbruik zoals ze dat gemeten hebben bij de door hun geteste motoren en daar waren de zuinigste drie ook allemaal dikke ééncylinders.
Bij gelijke clinder inhoud en belasting zou een multi clinder meer vermogen hebben maar ook meer verbruik door de hogere interne weerstand , of je 2 krukas lagers heb of 5 bij een 4 cilinder ,,, en vaak oom meer trekkracht bij lage toeren.....