Bmw r1150rt geen remlicht meer ?

msg

MF'er
5 jan 2014
78
1
Zuid-Limburg
Het gaat om een 1150 rt uit 2002 .en deze heeft geen remlicht meer ..voor en achter niet ,er zit ook geen stroom op de kabels ?(waarschuwings lampje brand en abs knipert,abs werkt gewoon) dit systeem loopt via de abs pomp ..iemand een idee wat dit kan zijn ..zekeringen zijn ook goed ..
 
Mijn opmerkingen zijn niet dom, maar jouw vragen wel.

PIN 54 ZIT OP DE ABS MODULE @#$%
In zijn laatste antwoord spreekt hij van spanning, dus er zit wel degelijk vooruitgang in.

@TS zoek een werkplaatshandboek met elektrisch schema en zoek op welke kleur draad aan pin 54 van de ABS module hangt, en probeer daar de spanning te meten met contact aan, connector gewoon op de unit, enzovoort. (Ik meen me te kunnen herinneren dat sommige voertuigen alleen het remlicht activeren bij gestarte motor, geen idee of dit bij jouw motor ook zo is).
 
  • Leuk
Waarderingen: msg
Mensen willen je best helpen maar je zal zelf ook dingen kunnen opzoeken.
Op de stekkers staan altijd nummers goed zoeken en bedrading door meten zoek de schema van BMW op internet ..
Als je de lamp spanning geeft brand deze dan wel.
 
Dus als je achterlampje kapot is heb je geen abs meer haha ..want ja dan knippert het ook..deze is namelijk gekoppeld aan de abs pomp

Je hebt een controlelampje voor de achterverlichting en remvloeistofniveau ( rood lampje met uitroepteken) en een ABS contolelampje (rood met "ABS" er in).

Als het remvloeistofniveau te laag is of de achterverlichting defect brandt het lampje met het uitroepteken. Als de ABS niet functioneert knippert het ABS lampje. Het ABS lampje knippert niet bij een defect achterlicht!!!!

Maar goed, met 25 jaar ervaring aan BMW's zal ik het wel niet weten.
 
Je hebt een controlelampje voor de achterverlichting en remvloeistofniveau ( rood lampje met uitroepteken) en een ABS contolelampje (rood met "ABS" er in).

Als het remvloeistofniveau te laag is of de achterverlichting defect brandt het lampje met het uitroepteken. Als de ABS niet functioneert knippert het ABS lampje. Het ABS lampje knippert niet bij een defect achterlicht!!!!

Maar goed, met 25 jaar ervaring aan BMW's zal ik het wel niet weten.
Het gevaren driehoekje brand en het abs lampje knippert .maar alles werkt gewoon dus verder weet ik het niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan