BMW R1200R deel 4 Let's go naked again

Die van mij heeft ook alle full options en had 2,5k op de teller voor 15,5k dus beduidend minder.

Precies, rond dit bedrag en kmstand, heb ik ook in gedachte.

Maar bij een demo met vraagprijs van 18k, wordt 2.5k er vanaf wat lastiger.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me een prima idee en als het in de familieagenda past en een beetje centraal in het land dan wil ik wel deelnemen aan een dergelijke rit en meeting. Overigens lijkt het me dan leuk om ook de bewoners van de R1xx0R thread uit te nodigen zodat we een leuk overzicht krijgen van de historie van de meest ondergewaardeerde BMW boxer ;)


Ben ook voor, lijkt me leuk om al de R-en bij mekaar te zien.
 
Precies, rond dit bedrag en kmstand, heb ik ook in gedachte

Maar bij een demo met vraagprijs van 18k, wordt 2.5k er vanaf wat lastiger :P

Je moet wel bedenken dat de wit-rode een meerprijs heeft. Rob heeft een blauwe, toch?

Op marktplaats wordt een zwarte aangeboden met veel opties oa navigatie, 5000 km, voor een zeer aantrekkelijke prijs..
 
Je moet wel bedenken dat de wit-rode een meerprijs heeft. Rob heeft een blauwe, toch?

Bedoelde je mij? Met welke ik heb?

Ik heb deze:


full
 
Effe kijken wat handig / makkelijk is qua meeting. (gewoon een bakkie / wat eten oid )

Zal ik een overzicht proberen te maken waarna ik enkele details (plaats / tijd ) door geef?

Als je reageert geef dan aan vanwaar je vandaan moet komen zodat ik het centraal kan gaan houden.

Zover ik nu heb kunnen opmaken hebben de volgende mensen wel interesse:

- PeterLeiden ( lijkt mij Leiden )
- 100kb (het hart van de achterhoek)
- Ik (Rotterdam)


Wie nog meer?
 
Effe kijken wat handig / makkelijk is qua meeting. (gewoon een bakkie / wat eten oid )

Zal ik een overzicht proberen te maken waarna ik enkele details (plaats / tijd ) door geef?

Als je reageert geef dan aan vanwaar je vandaan moet komen zodat ik het centraal kan gaan houden.

Zover ik nu heb kunnen opmaken hebben de volgende mensen wel interesse:

- PeterLeiden ( lijkt mij Leiden ) Dat is correct en heeft inderdaad interesse
- 100kb (het hart van de achterhoek)
- Ik (Rotterdam)


Wie nog meer?
 
Laatst bewerkt:
Het is nogal over het land verspreid.
Ik kom uit Heerhugowaard, maar om nou b.v. even naar de achterhoek te rijden.
Onder voorbehoud dat het te behappen is ben ik ook voor een meeting.
 
Vandaag de kastelenrit van BMW gereden. Op twee kleine buitjes na om het eind van de tocht, lekker droog gehouden.

Mooie rit. Hoe mooi kan Nederland zijn en wat is het gaaf om over de dijken heen te slingeren.


Ravara waar sta ik?

full
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me een prima idee en als het in de familieagenda past en een beetje centraal in het land dan wil ik wel deelnemen aan een dergelijke rit en meeting. Overigens lijkt het me dan leuk om ook de bewoners van de R1xx0R thread uit te nodigen zodat we een leuk overzicht krijgen van de historie van de meest ondergewaardeerde BMW boxer ;)

:Y
 
Effe kijken wat handig / makkelijk is qua meeting. (gewoon een bakkie / wat eten oid )

Zal ik een overzicht proberen te maken waarna ik enkele details (plaats / tijd ) door geef?

Als je reageert geef dan aan vanwaar je vandaan moet komen zodat ik het centraal kan gaan houden.

Zover ik nu heb kunnen opmaken hebben de volgende mensen wel interesse:

- PeterLeiden ( lijkt mij Leiden )
- 100kb (het hart van de achterhoek)
- Ik (Rotterdam)
- Elleuh (vinkeveen) misschien, Ik wil die Bos wel eens horen :)
- TikTak (Heerhugowaard, onder voorbehoud)

Wie nog meer?
 
Laatst bewerkt:
2 vragen:

klopt het dat op een R 1200 R van 2012 geen waarschuwingslampje oliepeil zit?
Ik ga volgende week voor een set Metzeler Roadtec 01. Iemand ervaringen mee?

fagus
 
2 vragen:

Ik ga volgende week voor een set Metzeler Roadtec 01. Iemand ervaringen mee?

fagus

Ik heb geen ervaring met de Roadtec 01. Wilde ze er ook onder laten leggen, maar de bandenman had niet de juiste achterband. Ook zei hij dat die band zich maar eens eerst moet bewijzen. De test mag dan wel goed zijn, maar hoe is de band in de praktijk?
Zelf heb ik de Michelin Pilot Road 4 laten monteren en tot nu toe prima ervaring. Had voorheen de MPR 3.
 
Van de week is het ABS storing lampje gaan branden. Storing geheugen laten uitlezen, maar geeft geen ABS storing aan. Wel 2 foutjes omdat accu polen los zijn geweest. Na reset van deze foutjes is de ABS storing even weggeweest. Nu weer terug. Soms pas nadat je gaat rijden. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Jakob
 
Van de week is het ABS storing lampje gaan branden. Storing geheugen laten uitlezen, maar geeft geen ABS storing aan. Wel 2 foutjes omdat accu polen los zijn geweest. Na reset van deze foutjes is de ABS storing even weggeweest. Nu weer terug. Soms pas nadat je gaat rijden. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Jakob

Bij uitlezen moet er toch een code in het geheugen staan.
Probeer eens nadat het lampje uit is een paar keer achter elkaar alleen met je voorrem te remmen.
Als het lampje dan aan gaat (ABS is dan ook gelijk uitgeschakeld) vermoed ik dat je de beruchte 24048 / 24049 foutcode hebt.

Met een GS-911 is die zo uit te lezen trouwens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan