BMW R1200R Rijdster@Groningen. Wil je met me trouwen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

t13z

Die hard MF'er
18 mei 2006
832
4
Hoi. :W

Je leest het goed. Wil JIJ met me trouwen? *D
Hiermee bedoel ik dus niet elke random MFer die dit topic heeft aangeklikt... :( NEEN!
En om duidelijk te maken wie jij bent, zal ik een kleine situatieschets doen.

Het is zaterdag 18 april aan het eind van de middag. Je rijdt op de rondweg door groningen en wil onderaan linksaf slaan om de snelweg richting Assen op te gaan.
Voor je rijdt jonge (?) man op een cbr 600F, die vriendelijk knikte toen ik langskwam.
Jij reed op een zwarte r1200r (?) met een zwart pak en je blonde vlecht onder je helm uit. :9
Ik haal jullie in op een Blauwwitte gsxr 750 uit 2001 en zie jullie in mijn spiegels verdwijnen omdat ik nog dik 200km moet rijden en daar het liefst zo kort mogelijk over doe. *O*

deze:
full


En dáár heb ik spijt van. BIj het stoplicht wilde ik nog naast je gaan staan om het je meteen te vragen. Maarja.. ik rij wel Suzuki (wat mij natuurlijk meteen een echte man maakt) maar zo stoer ben ik ook weer niet! -O- :$ Dus bij deze!

Al met al wil ik je een keertje uitnodigen voor een tourritje met lunch. Trouwen kan altijd nog.




of is dit topic uberhaupt té karig om een bestaan gegund te krijgen op MF?
 
vrouwen van 60 kunnen er ook leuk uitzien in strak leer en met helm op.. ;)

je hebt niks in de gaten todat die helm afgaat, dan pas merk je op dat ze "ervaren" zijn :)

ik wens je suc6 :Y
 
hahahaha, mooie zou zijn dat het idd een 60 jarige, 2 pakjes shag rokende temeijer is en die dan dus ja zegt :+
 
Hoi. :W

Je leest het goed. Wil JIJ met me trouwen? *D
Hiermee bedoel ik dus niet elke random MFer die dit topic heeft aangeklikt... :( NEEN!
En om duidelijk te maken wie jij bent, zal ik een kleine situatieschets doen.

Het is zaterdag 18 april aan het eind van de middag. Je rijdt op de rondweg door groningen en wil onderaan linksaf slaan om de snelweg richting Assen op te gaan.
Voor je rijdt jonge (?) man op een cbr 600F, die vriendelijk knikte toen ik langskwam.
Jij reed op een zwarte r1200r (?) met een zwart pak en je blonde vlecht onder je helm uit. :9
Ik haal jullie in op een Blauwwitte gsxr 750 uit 2001 en zie jullie in mijn spiegels verdwijnen omdat ik nog dik 200km moet rijden en daar het liefst zo kort mogelijk over doe. *O*

deze:
[afbeelding]

En dáár heb ik spijt van. BIj het stoplicht wilde ik nog naast je gaan staan om het je meteen te vragen. Maarja.. ik rij wel Suzuki (wat mij natuurlijk meteen een echte man maakt) maar zo stoer ben ik ook weer niet! -O- :$ Dus bij deze!

Al met al wil ik je een keertje uitnodigen voor een tourritje met lunch. Trouwen kan altijd nog.




of is dit topic uberhaupt té karig om een bestaan gegund te krijgen op MF?



:') :')
 
Vanwaar het aanzoek nou eigenlijk?



- ze reed motor *O*
- ze kon doorrijden *O*
- ze had een blond paardenstaartje onder haal helm uit :]
- haar pak sierde haar voor de volle 100 procent :9~
- ze kon net met haar voetjes bij de grond :}



Zoiets.
 
Wil ik meteen nog even een waarschuwing plaatsen voor Nokia 6300 bezitters die denken dat hun camera mooie foto's maakt.


want foei wat een pixels :(
 
www.watbenjedan.nl

:')



Ik heb tenminste door dat het een karig topic is. :+

Maar wie niet waagt...



edit: en daarbij doet je site het niet. :j
edit2: want dan zou er in beeld staan dat ik een prutser was. Maar dat ziet ik dus niet.
edit3: hou eens op met je post editen. Ik blijf bezig.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb tenminste door dat het een karig topic is. :+

Maar wie niet waagt...



edit: en daarbij doet je site het niet. :j

Kwam er net ook achter dat de link niet werkt, schoot me snel te binnen.

Maar net of ik niet door zou hebben dat dit een karig topic is/wordt. ;) _O-







:W
 
Kwam er net ook achter dat de link niet werkt, schoot me snel te binnen.

Maar net of ik niet door zou hebben dat dit een karig topic is/wordt. ;) _O-







:W


haha ja, ik ook.


Maarja, misschien heb ik binnenkort wel een cruisedate met een mogelijk mooie/leuke meid! *O*
 
Hoi. :W

Je leest het goed. Wil JIJ met me trouwen? *D
Hiermee bedoel ik dus niet elke random MFer die dit topic heeft aangeklikt... :( NEEN!
En om duidelijk te maken wie jij bent, zal ik een kleine situatieschets doen.

Het is zaterdag 18 april aan het eind van de middag. Je rijdt op de rondweg door groningen en wil onderaan linksaf slaan om de snelweg richting Assen op te gaan.
Voor je rijdt jonge (?) man op een cbr 600F, die vriendelijk knikte toen ik langskwam.
Jij reed op een zwarte BMW r1200r (?) met een zwart pak en je blonde vlecht onder je helm uit. :9
Ik haal jullie in op een Blauwwitte gsxr 750 uit 2001 en zie jullie in mijn spiegels verdwijnen omdat ik nog dik 200km moet rijden en daar het liefst zo kort mogelijk over doe. *O*

deze:
[afbeelding]

En dáár heb ik spijt van. BIj het stoplicht wilde ik nog naast je gaan staan om het je meteen te vragen. Maarja.. ik rij wel Suzuki (wat mij natuurlijk meteen een echte man maakt) maar zo stoer ben ik ook weer niet! -O- :$ Dus bij deze!

Al met al wil ik je een keertje uitnodigen voor een tourritje met lunch. Trouwen kan altijd nog.




of is dit topic uberhaupt té karig om een bestaan gegund te krijgen op MF?


Kansloos... BMW rijdster die jou zo ziet wegscheuren wordt daar niet opgewonden van.

En wat een zwaaitopic
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
 
Al met al wil ik je een keertje uitnodigen voor een tourritje met lunch. Trouwen kan altijd nog.

Pfff dat vind ik dan weer zwak hoor :P Met zo'n ontzettende binnekomer van een titel opeens gaan terugkrabbelen... Als ik haar was zou ik je afwijzen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan