...Ron...
MF veteraan
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
...yo..., thanx voor de link !...
...heb alle 41 pagina's doorgekeken, en ik wist dat het veel werk was geweest...
...maar dit overtreft veel ; heel veel...!
...wat een ongekende vakman zeg...
...akelig strak detail op pagina 31 ook ; die logo's op die remklauwen...
...maak al jaren gebruik van een Odyssey accu ; en tot grote tevredenheid...
...heb deze accu in 2010 gekocht, en toen ik in 2011 op een nieuwe RT overstapte, de Odyssey overgezet van de 'oude' RT naar de nieuwe...
...de accu uit de nieuwe RT is overgezet in de 'oude' inruil RT...
...zo'n oranje accu heeft voorbeeldige startcapaciteit...
Mik Figaro is bijna zover...:
De kogel is nog niet door de kerk, een paar dingetjes zitten me dwars :
1) ik vind em aan de dure kant: 9000 euries voor een 2006 met 43000 km, dus dat wordt onderhandelen. De vraag is: wat is redelijk?
2) Hebben alle RTees altijd een integraal remsysteem? Ik verwachtte van wel, maar als ik alleen de achtterrem indruk, dan gebeurt er zoveel als je van een achterrem mag verwachten: niet heel veel dus.
3) Ik vond de motor wat moeilijk optrekken onderin en bij stapvoets rijden: is dat een eigenschap?
4) Hoe weet ik of er ook ACS op zit? ESA was aan boord.
Puntje 3 is erg gemakkelijk op te lossen, als je er zin in hebt3) moeilijk optrekken...??, bij een 1200 boxer...?? Stapvoets rijden is echter niet het sterkste punt van dat type 1200 boxer blok. Blok loopt erg arm, en daar hebben de modellen tot 2010 nogal last van.
Alpenrijder corrigeert geheel terecht...:
Ken al die afkortingen niet, maar als ACS tractioncontrol is dan zit dat wel op een 2009 model.
Die heb ik nl.