Kijk, nu begint het al: voor het eerst een all-risk verzekering afgesloten, alarm op de motor en nu komt dan toch de vraag op of jullie nog andere veiligheidsmaatregelen nemen, zoals schijfremslot, ketting of beugelslot en zo ja, waar/waaraan bevestig je die dan, ook gezien de rijke beplating van een RT. E.g. een beugelslot alleen in het achterwiel heeft weinig zin gezien het gemak waarmee zo'n wiel er uit genomen kan worden.
Ik denk er ook over om voor (W of TT of ZT?)en achter (W)valbeugels te monteren.
De zumo 390 functioneert goed en zit mooi in het gezichtsveld, alleen de korte ram mount (dus twee kogels en korte klemstang) lijkt nogal zwaar voor de constructie aan de bovenkant van het dashboard, vooral op slechtere wegen (klinker wegen bvb)schudt het ding nogal. Zonder ram mount is de hoek niet meer in te stellen en mogelijk is dat geen bezwaar. Ik zal er eens wat mee spelen.
Graag dus advies over de sloten/kettingen/beugels
PeterD
Gisteren een hele leuke rit gehad langs de Ijssel, om half twee was het front voorbij en was het erg rustig op de dijkjes dankzij code geel ha ha ha.