BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 15

Is Euro 5 al er in gestempeld?
...

Volgens deze bron wel, eerste alinea.

Dat van die polderbaan en taxiën met een vliegmasjien en wat er al wel niet met die kero gedaan kon worden.... da’s waar.

En dan heb je vliegvelden waarbij vergeleken het stukje Holder Bolder Polder naar de Parking een kippenstukje is. Ik noem bijvoorbeeld het hagelnieuwe verschrikkelijke Istanboel.

Donder donder... voordat de verkwisting van taxi kero die daar dagelijks verstookt wordt is terug verdiend door de upgrade van onze geliefde RT naar de Euro 5 divisie..... rijdt er vast al een prototype Beemer op waterstofgas...
 
Laatst bewerkt:
Zat filmpjes op YoeTroep van Hydrogene motorfietsen, een mooie gouwe-ouwe is dit wel..., en..., met RT's in beeld... :)
Dus, geheel verantwoorrrrrrrRT...


 
De R1200RT DOHC AC blijft ook een hele fijne motor! ;):]

In 8,5 jaar toch aardig wat km's weggetikt. En dat met 1000% tevredenheid! En het genieten gaat gewoon door.....

y4mRjKQe2Yf4eVPGgHaYEPwnNYP0jYjhqPKYgFUY1KonIQ3MSarE4MetfDI0roMuCJzDg7_Ns0q2wnm7l1II956BwFBMscQrS8I-MDgL-URyfgabpTBovcvud0uHHkTrc69xIHSY9ZLIGpsehnN386zZPX5-AdB7_6foHfKdLYr1pJXIrHH62hPKP9hqoB5RNuhWuzuD-OyjAF9HjPHAyK--w


oh, enne die 'pinguin' :+ De navi app Calimoto had mijn telefoon leeggeslurpt (usb kabeltje vergeten) dus telefoon van de echtgenote maar die heeft zo'n rubberen hoesje met dus dat plaatje. En zag het pas bij thuiskomst. ;)
 
2 ton: diepe buiging! In 8.5 jaar, da’s behoorlijk doorgetuft. Het schijnt dat “De Gemiddelde Motor Rijder” iets van 2.000 km per jaar rijdt.... Jij hebt ongeveer 8.5 jaar lang 11x meer per jaar dan 2.000 km gereden!

Overigens vermoed ik dat “De Gemiddelde RT Rijder” gemiddeld gesproken ruim boven het algemeen gemiddeld kilometrage van 2.000 km/jaar zal zitten (neem bijvoorbeeld mijn 1250, die heeft na 7 weken al het dubbele van dat jaargemiddelde).
Zelfs met een Het Gemiddelde Naar Boven Trekkend Fenomeen als onze eigen WobbeRT.
 
Heb met de RT’s tot -7 gereden. Voering in de jas, zadel verwarming aan. HVV aan. En verwarmde handschoenen. Is te doen voor 35 minuten. Wat toevallig grofstoffelijk Lage Vuursche - Schiphol is.

Ik mag 150 km, 1,5 tot 2 uur, afhankelijk van de drukte.
Niet dagelijks, en in de winter misschien vaker in het westen blijven hangen ipv naar huis te rijden.
Maar toch.
Op de F800 was het op zich wel te doen, de RT geeft veel meer bescherming.
Maar investeren is handig om op tijd te doen, niet weer achteraf ;)
 
Ik mag 150 km, 1,5 tot 2 uur, afhankelijk van de drukte.
Niet dagelijks, en in de winter misschien vaker in het westen blijven hangen ipv naar huis te rijden.
Maar toch.
Op de F800 was het op zich wel te doen, de RT geeft veel meer bescherming.
Maar investeren is handig om op tijd te doen, niet weer achteraf ;)

Dan lijkt me zo’n verwarmde jas een prima investering.
 
De R1200RT DOHC AC blijft ook een hele fijne motor! ;):]

In 8,5 jaar toch aardig wat km's weggetikt. En dat met 1000% tevredenheid! En het genieten gaat gewoon door.....

y4mRjKQe2Yf4eVPGgHaYEPwnNYP0jYjhqPKYgFUY1KonIQ3MSarE4MetfDI0roMuCJzDg7_Ns0q2wnm7l1II956BwFBMscQrS8I-MDgL-URyfgabpTBovcvud0uHHkTrc69xIHSY9ZLIGpsehnN386zZPX5-AdB7_6foHfKdLYr1pJXIrHH62hPKP9hqoB5RNuhWuzuD-OyjAF9HjPHAyK--w


oh, enne die 'pinguin' :+ De navi app Calimoto had mijn telefoon leeggeslurpt (usb kabeltje vergeten) dus telefoon van de echtgenote maar die heeft zo'n rubberen hoesje met dus dat plaatje. En zag het pas bij thuiskomst. ;)
Mooi hoor!
Wel snel gaan tanken voor je verder rijdt :P
 
Een BC foto van WobbeRT toont, naast interessante getallen, ofwel dat WobbeRT relaxed is als het op tanken aankomt, dan wel als het op de mededeling vd motor “Service” aankomt. WobbeRT kent zijn fiets dan ook errug goed. Na 2 ton.
 
Terug
Bovenaan Onderaan