BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 15

Tip:
Bekijk bijlage 1443807
Slechts een paar euro...… en Mw. Ootje ook blij, want deze kan ergens tussen de pannen ofzo wordt opgehokt….
Ga er wel vanuit dat een potje of thermoskannetje al tot jullie 'uitzet' behoord anders komt er nog een paar euro bij...

:+
20191116_180415.jpg


Ik heb dit setje de afgelopen dagen geprobeerd.
De molen links heb ik aangeschaft bij de BlokkeRT, want gemalen koffie was te fijn voor het potje rechts. (te veel prut in de koffie)
Met grof gemalen bonen ging het beter, maar ik zie het nog even aan. Het is niet de koffie die ik uit de AEG toverde.
 
Jazeker, die heb ik ook :Y (uit 2005 komt de mijne). Vind m ook niet bokkig rijden, maar het is zeker heel anders dan een 4-in-lijn. Een nieuwere boxer is ook al een stuk vloeiender.

+1 voor mijn 2008 lekker soepel, maar inderdaad wel wat meer gas geven bij wegrijden, slaat anders af.
20529173-1-1-0.jpg
 
Sinds een week of zo ook deze (voor d'r bij):

IMG-20191109-WA0004.jpg
IMG-20191109-WA0003.jpg
IMG-20191109-WA0001.jpg
yamaha-yzf-r6-1328173.jpg


Nog wat striping, en dan in feb/mrt of zo ophalen...

Maar met de BMW naar Garmisch-Partenkirchen (dwz als mw. dirk vrij kan krijgen..... 🤞)..... jey!!

wordt ik óók blij van...!
 
  • Leuk
Waarderingen: glk
Mijn banden zijn aan vervanging toe.
Ik heb begrepen dat het vervangen van de batterijen in de sensoren een tijdrovend klusje kan zijn.
Kunnen deze bij een R1200RT LC simpel vervangen worden of moet dat batterijtje eerst los gesoldeerd worden?
Wie kan mij informeren.

Nee. kunnen niet simpel vervangen worden.
 
Je kunt het wel vervangen maar dan moet je wel een beetje een ‘“knutsel Harrie” zijn :Y
Kijk maar eens naar dit filmpje
 
Geen idee of de sensoren van mijn vorige RT ooit vervangen waren, die was 9 jaar oud, dik 60k (of kleine 70k), druk sensoRTjes sensoreerde er nog vrolijk op los.
 
Zo, lekker aan de knutsel.

Het PicassOotje werd niet meer zo warm binnen, met als gevolg klachten van Mw. Ootje.
Dus eerst zitten pielen om het voor me kaar te krijgen.
Toen geGoogled.
En het bleek dat het niet zo'n super operatie is om em er uit te halen. :?

Google heeft gelijk, dus de kachel radiator er "even" uitgesleuteld.
Hij zit gewoon kei-verstopt :/

Nu gevuld met ontkalker om te kijken of de verstopping weggaat.
Anders een nieuwe er in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan