Het is mij niet helemaal duidelijk hoe de electrisch aansluiting op de can-bus gemaakt gaat worden zonder in de bekabeling te moeten gaan snijden en solderen.Ik kwam deze link tegen:
Oldtimers - Home
Een kant en klare oplossing om de houder van de NAVi op een rt Lc makkelijk aan te sluiten op de centrale vergrendeling....
Bedoel je daar de BMW Navigator lock op BMW R1200RT LC variant mee.... volgens mij is dit de kant-en-klare variant van wat hier eerder al eens als doe-het-zelf-variant langsgekomen is. Misschien interessant voor iemand.
Maar blijft het wel zaak dat de automobilisten en -stes wel goed (blijven) kijken! Was bij mij niet het geval en al had ik een zwaailicht aan gehad dan was ik nog aangereden. Was toen ook altijd in de veronderstelling dat ik met dubbel xenon niet te missen zou zijn...
Had lang geleden ook een geel hesje maar in al die gele zooi geloof ik ook al lang niet meer. Los van het feit dat ik het geen gezicht vind.
Afgelopen vrijdag naar de Vulkaneifel vertrokken. Wat een luxe dat weer.
Zaterdag een route van gpstracks gereden: GPStracks - GPS Auto en Motor routes in Duitsland
Op zich best leuk rondje maar tis wel veelal over de wat 'grotere wegen'.
Zondag gewoon weer lekker binnendoor gecrost met Onroute. Vertrekpunt Daun en gaan met die handel.
Wat was het een genot en wat is het er gruwelijk mooi met al die herstkleuren!!
Voordeel van het binnendoor rijden is ook dat er gelukkig weinig Duitse sportrijders je voorbij komen knallen. Maar 1 ongeluk gezien en dat verbaast me dan wel. Had er wel wat meer verwacht gezien aantal motorrijders.
En Abhteh, merk je verschil in windbescherming en/of geluid aangezien dit Comfort scherm even hoog is als het originele?