BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 15

Vanmiddag samen met mijn maat even een stukje wezen rijden. Was heerlijk, het weer zat erg mee, die paar spetters mogen geen naam hebben. Met het nieuwe luchtfilter heb ik dezelfde ervaring als @Thijs67 , denk echt dat dat filter er al heel lang inzat.

Stuurverhogers zijn super voor mij, wat rijdt dat lekker. Wat de Dasty betreft heb ik wel eens ergens gelezen dat het goedje misschien wel eens TE goed is en dus agressief voor sommige onderdelen. Maar ieder natuurlijk zijn ding. Ik POETS nog wel even door met mijn roze ontvetter.

En dat van Quispel heb je helemaal gelijk in Thijs. Je hebt niks gemist, mijn fout. |(

Miniatuur gelijk even proberen met een afbeelding van de rit van vanmiddag.
Hoofdleeglooprondje.png
 
Vandaag heeft Sidney ons keurig voor de deur van de Ziggo Dome afgeleverd en op de terugreis ons frisse billekes opgewarmd. Was verkeerstechnisch een interessante chaos: Ajax speelde thuis tegen AZ, dus de parkeer voorzieningen voor den automobilisten die naar U2 kwamen luisteren waren enigszins beperkt. Dat werkte ons dan weer in het voordeel want wij konden tussen de pionnen door mooi tot vlak voor de deur komen (ietsiepietsie verder dan mijn gebruikelijke concertbezoek plekkie, onder de “fly over”, omdat er niet door de stroom Ajax fans te komen was). Zo “two up” is het ern meesterlijk apparaat.
 
Ben je nog steeds een beetje ziek Ron?
Want jouw reisverhalen (van jullie tourtjes) incl. foto’s zijn altijd veel langer en het lezen waard.

Groet, Ab
 
Terug
Bovenaan Onderaan