Die fraaie karakteristieke witte tegels in de metrostations, en die mooie geglazuurde goudkleurige 'schilderijlijsten' zijn trouwens allemaal aan het verdwijnen in Parijs. De stations worden grondig aangepakt (ook tgv de veiligheid van de reizigers), maar het wordt er helaas niet fraaier op...
Vrouwennamen?
De ene zit nie lekker, zo te lezen.
De andere heeft de naam van de hond van mijn collega.
Zoon heeeel groot 'ding' past ook nog maar net door 'dat slootje' richting Dollard, en daarna naar open zee.
Omdat het 'slootje' ook met hoog en laag water kan werken (getijden), en er ook nog zoiets op gezette tijden als springtij bestaat, EN er ook nog extra water 'dat slootje' ingepompt kan worden, is het mogelijk om de die grote 'dingen' toch nog de Dollard in te manoeuvreren.
En dan onderweg met de nodige obstakels. Om een idee te geven ; onderweg een spoorbrug..., en die wordt dan deels gedemonteerd..., ik zeg : een filmpje
Hoe lang zijn eieren eigenlijk fatsoenlijk houdbaar? Als in: zouden er ook kippen op zo’n varend vakantie dorp zijn om dagelijks verse eitjes te hebben?...bedenk ook ff hoeveel gekookte eitjes er per ochtend klaar moeten liggen...
Hoe lang zijn eieren eigenlijk fatsoenlijk houdbaar? Als in: zouden er ook kippen op zo’n varend vakantie dorp zijn om dagelijks verse eitjes te hebben?
6 ton aan bestek... dus ook 6 ton aan borden, minimaal. 20 ton bedden. 15 ton glazen. 100.000 ton gasten. 20.000 personeel. Tig ton diesel... Tig ton tapijt... als je zo doorgaat, gaat het duizelen en snap je niet dat zo’n ding blijft drijven.
Haha, dat vraag ik me juist altijd af van die luchtvaartuigen…. en dat vindt jij juist heel normaal....6 ton aan bestek... dus ook 6 ton aan borden, minimaal. 20 ton bedden. 15 ton glazen. 100.000 ton gasten. 20.000 personeel. Tig ton diesel... Tig ton tapijt... als je zo doorgaat, gaat het duizelen en snap je niet dat zo’n ding blijft drijven.