Jeroen1969
MF veteraan
Ik vrees eerdaags met het tanklint euvel te worden geconfronteerd. Gister reed ik weg en stond er eerst "Vol", toen "Driekwart", toen weer "Vol" en uiteindelijk "Iets Minder Dan Driekwart", hetgeen me het meest aannemelijk leek (130 km op de tripteller)......
V.w.b. dat ESA gebeuren, ik hoor ook wel verhalen dat je motor zoooooo veel fijner rijdt met zo'n Hyper Pro kit.... De beslissing ofwel investeren in deze RT ofwel zoeken naar een inruil lijkt aan de horizon te komen. Omdat ik twee motoren heb en eigenlijk daar niet van af wil stappen, denk ik dat het de kant van investeren in de RT gaat worden. Zo'n HyperPro set komt dan op rond de €2.000,- heb ik me laten vertellen. Dan heb je dat ESA ook gewoon weer nieuw i.p.v. de bijna 10 jaar / 67k km oude unit van de fabriek... Met mijn huidige kilometrage gaat het dan een stevige poos duren voordat ik er weer 70k km heb bij gedrukt.
Decisions, decisions. Gelukkig een luxe probleem. Ik vindt de RT in ieder geval nog altijd zeeeeer nauwkeurig sturen. Dus echt beroerd kan het haast niet zijn met de ESA schokdempers. Denk ik....
V.w.b. dat ESA gebeuren, ik hoor ook wel verhalen dat je motor zoooooo veel fijner rijdt met zo'n Hyper Pro kit.... De beslissing ofwel investeren in deze RT ofwel zoeken naar een inruil lijkt aan de horizon te komen. Omdat ik twee motoren heb en eigenlijk daar niet van af wil stappen, denk ik dat het de kant van investeren in de RT gaat worden. Zo'n HyperPro set komt dan op rond de €2.000,- heb ik me laten vertellen. Dan heb je dat ESA ook gewoon weer nieuw i.p.v. de bijna 10 jaar / 67k km oude unit van de fabriek... Met mijn huidige kilometrage gaat het dan een stevige poos duren voordat ik er weer 70k km heb bij gedrukt.
Decisions, decisions. Gelukkig een luxe probleem. Ik vindt de RT in ieder geval nog altijd zeeeeer nauwkeurig sturen. Dus echt beroerd kan het haast niet zijn met de ESA schokdempers. Denk ik....