BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 15

Mijn iPhone 8 past psies in het vakje. Ik wil liever geen grotere telefoon, zit niet lekker in de broekzak. Op de DeeOoHaaCee had ik ook zo’n kabeltje op de “sigaretten aansteker” en legde de feun in het riante opbergvak. Had dan wel een soort “waslijntje” lopen achter het stuur langs. Mij lijkt daarom laden in het ieniemienie pas psies vakje esthetischer en praktischer.
 
Mijn iPhone 8 past psies in het vakje. Ik wil liever geen grotere telefoon, zit niet lekker in de broekzak. Op de DeeOoHaaCee had ik ook zo’n kabeltje op de “sigaretten aansteker” en legde de feun in het riante opbergvak. Had dan wel een soort “waslijntje” lopen achter het stuur langs. Mij lijkt daarom laden in het ieniemienie pas psies vakje esthetischer en praktischer.
Ik denk dat mijn iPhone 6S niet past door de Otterbox hoes die er om heen zit.
Anderzijds hou ik de telefoon graag op zak (binnenzak van m'n motorjas).
Ik zie mij al de motor ergens inclusief telefoon achterlaten, zoals me ook regelmatig met de auto gebeurd als ik de telefoon in de middenconsole neer gelegd heb. Het heeft me al enkele rustige ochtenden opgeleverd "heh lekker stil, niemand die me belt", tot ik zelf wil bellen...
 
...en een paar spaRTaanse rode dingetjes lukt ook nog wel... ;)

Een zg. Perlmutt Weiss Budget-Spezial Option 720... :+

...en ook gelijk maar ff die foeilelijke reflector van de voorvork afgehaald... :/



i-7w8PCsm-L.jpg
Wow, ja die wordt het de volgende keer *O*
Ik weet niet waarom, maar bedacht mij vanochtend: natuurlijk is wit de standaard kleur voor de RT, de meeste RT's die verkocht worden zijn wit en worden door bewakers van onze veiligheid bereden.
 
_O- Carbonado Edition..., wat een waanzin... ;)


...wordt natuurlijk in de volksmond de 'Karbonade Editie'... :+
 
.

...zo..., foetsie met de 'gouden' voorvork, weg met het BMW en Brembo op de remklauwen, en weg met dat misplaatste chromen sierornament op de zijkant van de bovenkuip.

Toegevoegd zijn, een zwarte voorvork, het zwarte stukje in de kuipruit, en..., dat sieronament stemmig zwart gemaakt, met (bijvoorbeeld) de aanduiding van de leverende dealer... ;)

Ook gelijk het wit in het BMW embleem iets minder wit gemaakt... ;)



i-k9HjFBX-XL.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zou die hele baan (laten) doen door een wrapper; van achter helemaal door naar het balhoofd.
De wrappers kunnen die baan dan mooi in het gleufje vouwen en de vulopening netjes uitsnijden.
Je zie ter dan helemaal niks meer van én de hele baan is beschermd tegen de toekomstige tanktas.
Maarruh, dan ben je ook de biesjes kwijt...…..beetje jammer.
 
.

...zo..., foetsie met de 'gouden' voorvork, weg met het BMW en Brembo op de remklauwen, en weg met dat misplaatste chromen sierornament op de zijkant van de bovenkuip.

Toegevoegd zijn, een zwarte voorvork, het zwarte stukje in de kuipruit, en..., dat sieronament stemmig zwart gemaakt, met (bijvoorbeeld) de aanduiding van de leverende dealer... ;)

Ook gelijk het wit in het BMW embleem iets minder wit gemaakt... ;)



i-k9HjFBX-XL.jpg
Ik raak geëmotioneerd en begin de Copywhite mooi te vinden 8-)
Dan heb ik er nog wel een paar (mijn gepruts in Paint schiet hopeloos tekort):
  • SPARTA logo in plaats van BMW logo op de zijpanelen.
  • Tekst "SPARTA Rotterdam" inplaats van de leverancier.
  • Op de Buddy, in rood: R1250spaRTa
  • Misschien hand geschilderde Rood-Witte biezen over het midden van de tank (daar waar Jeroen zijn siliconen flap plakt).
  • Off-topic: Wonderwiel dat de Navigator laat in- en uitzoomen.
 
Mooi Ron, ik wist niet dat jij die oervorm van de RT zo waardeerde (ik heb de R100RT uit 1990). Twee plaatjes van een R80RT uit 1990 met maar 13.000 km op de klok (kost ook goud natuurlijk) in Goes en je krijgt er dan de BMW helm anno 1990 bij....
R80 13k km.jpg

BMW helm 1990.jpg

Met aerodynamische 'deukjes' , er waren in die tijd ook varianten met 'dimpels' net als een golfbal....minder weerstand/minder lawaai?
 
Terug
Bovenaan Onderaan