Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zout in de wonden?...behalve als je ze open laat staan...
Gisterochtend niet helemaal wakker blijkbaar toen ik in de bocht een raar geluidje hoorde.... :-( Niet handig om te rijden met deksel open. Op zoek naar een spuiter dus. Ook precies daar waar geen folie zit. Gvd
...behalve als je ze open laat staan...
......
De koffers zijn geloof ik een centimetertje breder dan de spiegels... maar de spiegels zitten op spiegelhoogte. In de praktijk zitten de spiegels meer in de weg dan de koffers.
Op de Niet-LC-RT begeleidingsmotoren bij onder andere de Tour-de-fiets zie je vaak extra spiegels gemonteerd:Ha ha, die moest ik ff twee keer lezen! Ik zat serieus ff te denk dat men soms de spiegels op een andere hoogte monteert dan hoe ze dat in Berlijn hadden bedacht. Moest kennelijk nog ff wakker worden. Het gaat om de hoogte van de spiegels van het voorbij te wurmen koekblik op 4 wielen.
...
...
En de versnaperingen op de buddy met een spanbandje (standaard in het “handschoenenvakje” dat op de Niet-LC-RT net ff wat ruimer is).
Blij dat ik geen ESA op mijn fiets heb. Kan het ook niet kapot.
ESA 1 ?
Daarom heb ik geen motor, kan ie ook niet stuk.
Ik heb ook een tijdje de zijkoffers eraf gelaten omdat ik het idee had dat ik dan nét wat smaller was. Toen om de één of andere reden ze er weer op gedaan en er nooit meer afgehaald, en ik rijd net zo door de file. Als gemiddelde supersport al denkt dat het krap wordt pers ik hem er nog precies doorheen... kan vaak best.
De koffers zijn geloof ik een centimetertje breder dan de spiegels... maar de spiegels zitten op spiegelhoogte. In de praktijk zitten de spiegels meer in de weg dan de koffers.
valt wel mee. op mijn r1200rt gan de koffers er niet af en filteren op de A4 gaat prima!Als zoals hier en daar op de A4 de linker baan ophoud en je een baan naar rechts moet en weer filteren, dan scheelt het wel of je met- of zonder koffers tussen de auto's laveert.
Op de LC lijkt de bescherming ook weer iets beter dan de niet-LC, over het algemeen wordt je het natst van stilstaan of langzaam rijden....
Zie hier de broek van Forum Broeder Jan, dagje gereden met de R1200RT LC, door een behoorlijk nat Eifel. Motor toch viezer dan zijn broek. Tupperware doet het dus best aardig op de LC,
Mijn laatste argument dan om zonder koffers te rijden: de krappe motor stalling bij mijn werk, minder kans op beschadiging of blokkeren van de doorgang naar de opstap.valt wel mee. op mijn r1200rt gan de koffers er niet af en filteren op de A4 gaat prima!
Brandstofverbruik. Ik rijd geen RT maar een ST en merk duidelijk een hoger brandstofverbruik met koffers.Mijn laatste argument dan om zonder koffers te rijden: