Niks aan verzonnen. Ron heeft zn posts inmiddels geleegd.
Top geregeld man, ........petje af
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niks aan verzonnen. Ron heeft zn posts inmiddels geleegd.
Niks aan verzonnen. Ron heeft zn posts inmiddels geleegd.
Betreffende de koplamp heb ik al eerder gereageerd.Dan ff over onze boxer RT’s: ik begrijp dus werkelijk niet waarom het dimlicht op de LC alleen de middelste H7 is en het groot licht de buitenste twee, daar waar het op de DOHC precies andersom is. Wat mis ik? Waarom deze keuze van BMW? Is dat om meer van die LED verstralers te kunnen verkopen voor LC’s? Want door deze set-up heb ik een smallere bundel dimlicht voor mijn snuit dan op de DeeOoHaaCee, die dus, how convenient, met die LED dingies (van BMW zelve €550,- ex montage) weer breder gemaakt kan worden..... ik vrees dat ik mijn vraag zojuist zelf beantwoord heb...
Tweede vraag: wie van jullie maakt ook mee dat bij een korte tussentijdse stop (brug omhoog) het ruitje wel plat gaat, maar niet meer overeind komt naar de gekozen stand die de ruit had net voor de korte stop (dus bij starten brug weer naar beneden)? Ik heb dit nu 3x gehad (nadeel van mijn binnendoor variantjes: best wel wat ophaalbruggetjes en met het bootjes seizoen zijn ze nogal eens open voor de bootjes)
ik bied ook mijn nederige excuses aan voor topic vervuiling en heb mijn recente aandeel daaraan verwijderd. Als ik nog meer tegen kom dan draai ik het ook de nek om.Niks aan verzonnen. Ron heeft zn posts inmiddels geleegd.
Yep, ze dut met gemak hele kilometers weg.
En dan voel ik met regelmaat een BONK aan de acherkant van mn helm..., en dan weet ik alweer hoe laat het is...
Maar blijkbaar zit de menselijke balans zo in elkaar, dat je ook tijdens het dutten toch niet van de motoRT afkukelt...
Als ik trouwens vaker die BONK hoor, dan is het ook een mooie 'hint' om maar eens ff pauze te houden...
...hij zegt 'jongelingen' tegen ons...
En dan een heel verhaal tiepen, die GLK, maar gewoon glashard verzuimen dat er hier een heel fijn Overijssels glas water aangereikt is, en een snoeiheet glas thee gezet is, voor hun als proefrijdende 1200+ RT-ers...
Ik heb dat 1x meegemaakt met de zoon van Smuiger; die viel ook in slaap (of zoiets)
Ik kon hem nog net grijpen toen hij van de motor af zakte en er naast gleed met zijn helm net het asfalt raakte.
Het stoppen van de RT was nog wel een dingetje, omdat ik de koppeling niet kon bedienen.
Gelukkig liep het allemaal goed af; door zijn been op de linker koffer te duwen met mijn linker arm, bleef hij hangen.
Na ja, dat doet maar hier.... van harte Gerwin!Om een lang verhaal kort te maken, vandaag de demo RT in carbon zwart ( ik zie toch ook blauw erin) bij VH te A gekocht. Nog een paar aanpassingen en medio volgende week rijden we RT. ( oke, afscheid GS gaat pijn doen)
Vandaag ca 200 km proef gereden. RT 1250 is top fiets. Hennie is helemaal blij, opstap is
lager en zitplek is veeeel ruimerder.
Ik heb net ff zitten neuzen op die web-site van HexEzCan. Kan jij uitleggen hoe je de dagrijverlichting in het donker hebt aangekregen? Is dat “legaal”? Kan je middels die HexEzCan ook die andere 2 H7’s van BMW programmeren?Bij de 1200 Lc zitten in de Kuip twee plastic dwarsstukjes, daar Kun je leds opschroeven en ze zitten dan op een erg mooie plek vond ik zelf.
Neem je een beetje kwaliteit led en sluit je ze bijvoorbeeld aan met een hexcan, dan heb je meer opties dan met de standaard Bmw lampen en Kun je toch gewoon via de Bmw-knoppen bedienen.
Ik had ze op de rt en nu ook op de gsa. Vooral het knipperen in combinatie met de waarschuwingslichten zorgt ervoor dat je bij filefilteren echt meer opvalt. En geloof me, ik heb het inmiddels in honderden kilometers file uitvoerig getest met en zonder led-lampen, met en zonder waarschuwingslichten aan.
...nou was dat natuurlijk ook een ernstig slaapverwekkende brommer...Hennie viel op de 6-pitter met hoge snelheid ook gewoon in slaap.
1) geeft niet..., ik help je er graag aan herinneren...1) P Jan Dorie.........Helemaal vergeten.
2) En het was nog wel een schoon glas.
De H7 lampen hebben 1 gloeispiraal.Ff domme leken vraag. Zo’n H7 halogeen lampje, dat is toch grootlicht en dimlicht in 1 lampje? Maw, dan zou de functionaliteit toch theoretisch zo moeten kunnen worden ingesteld dat de twee buitenste dimlicht doen en de middelste groot licht? Want in dat geval weet ik niet of ik die LED’s wel wil hebben, hoewel dat gestroboscoop in dat promo filmpje dat E-V postte echt wel bijdraagt aan “gezien worden”.... en hier en daar door oto mobilisten ook wel “irritant” gevonden worden vermoed ik dan ook wel...
In het baggage system van de volledig uitgeruste RT kun je 4 integraal helmen kwijt: 1 in elke zijkoffer en 2 in de grote topkoffer (de oude topkoffer heeft zelfs aan de binnenzijde een soort helm vorm).Dat je dus mooie passende binnentassen hebt. Zelf scan. Boodschapjes met verstand netjes in de tassen ge3Dpuzzeld. En dan semi hardop denken: nou maar hopen dat het scan kassa ding het niet net nu precies tijd gaat vinden voor een controle.... want dan natuurlijk juist wel.
Dit aan scankassacontrolemedewerkeRT gezegd. Prompt scant ze vlotjes en plaatst mijn 3D puzzle netjes terug zoals ik hem had gemaakt.
Topkoffertas nog vd DeeOoHaaCee, zijtasjes mocht ik ruilen voor de RS zijtasjes. Zijn toefje sjieker met vakjes en ritsjes en logo metalen dingie. En fractie kleiner. Gelukkig passen de helmen in de zijkoffer. Twee in de topkoffer moet theoretisch ook kunnen.
En: alle genoemde koffers zijn krek precies eender aan de R1200RT LC koffers, kleurtje lampje bumpertje daargelaten
...tijd voor xenon...Ff domme leken vraag. Zo’n H7 halogeen lampje, dat is toch grootlicht en dimlicht in 1 lampje?
Maw, dan zou de functionaliteit toch theoretisch zo moeten kunnen worden ingesteld dat de twee buitenste dimlicht doen en de middelste groot licht?