BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 15

Ehhh, kan er dan ook een verslagje bij aub?😊
Ja hoor. Dat kan... ;)

Geef mij wel ff tijd a.u.b...., de foto's moeten nog ff 'ontwikkeld' worden, en voor de aankomende dagen heb ik (klanten)werk in overvloed..., en DAT TERWIJL WE VAKANTIE HEBBEN... :/ :/

...maar zoals altijd al gold, en in mijn beleving nog steeds moet gelden..., Klant Is Koning... :Y
 
Bekijk bijlage 1413774

Vanavond weer pittig genoten van de aanwinst. Het is echt een fusie fiets tussen de RS LC die ik had en de RT DOHC, hoewel ik toch denk dat de 1250 RT dankzij zijn long inhoud en dat Shift Cam gebeuren nog een tandje makkelijker van zijn plek komt dan de R1200RS. Volgend week op een tripje Luxemburg kan ik daar meer over te weten komen, dan gaat mijn ex-RS ook mee (en een andere collega op een Ducati MTS 1260 Enduro, die heeft dan de meeste PK’s van ons 3)

Ik sluit me hierbij aan. De poweRT is echt top en sturen gaat meer dan prima. Ik ben de GS al bijna vergeten
 
Yes..!! Er komt eindelijk weer eens een verslag!
Jippie!! *O*
Please..., hold your horses (das ook Engels... :+ )

Het neemt wel 'ff' wat tijd in beslag, maar..., wat in het vat zit, verzuuRT niet... :)


Vandaag ook nix aan kunnen doen.
Voor de vakantie een knappe Twingo mogen verkopen.

Vandaag afleveren.
En voor een aflevering nemen we de tijd.

Lekker buiten zitten. Praatje over dit. Praatje over dat.

Maar..., eerst.., wassen, napoetsen (waar nog nodig...), en gewoon de boel netjes voor elkaar maken.

Vandaag..., ook eindelijk die geweldige Mini Cooper bla.bla.bla. in ontvangst mogen nemen, die ik zolang geleden al (in)gekocht had... :(
Ook ff nalopen.
Papiertechnisch in orde maken.
Rondje rijden of alles goed is.

Telefoontje hier, telefoontje daar.
App-je zus, appje-zo.

En voor dat je het weet, kom je NIET aan foto's toe.
Laat staan een beetje een leesbaar verslag er naast maken..., maar..., geeft U mij de tijd..., en dan komt het 'vanzelf'... :/
 
Vorige week! Nu Bakkum met bakken regen en 20 graden verschil. D4E82DBB-8127-4D23-A733-FFBC71C57017.jpeg
 
Dinsdag op woensdag 2 daagjes toeren door oa Luxemburg met mijn motor muis collegae, “mijn” RS is daar ook bij en een MTS Enduro 1260. Zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: glk
Dinsdag op woensdag 2 daagjes toeren door oa Luxemburg
Zin in!
...sla dan het stukje 'Klein Zwitserland' (of eigenlijk Mullerthal) ook niet over...:N

Als in : een linkje

Of fijntjes, en heel aangenaam bochtig toeren door het Ourtal, langs het riviertje de Our.
Dat watertje loopt tenslotte door het grensgebied België, Luxemburg, Duitsland.
 
Ik kwam er achter, nadat ik druk ben geweest met "met pensioen gaan", vakantie en (her)installeren van een 3 tal laptops, dat ik geen MF notificaties meer ontving.
Dus hierbij: ben weer present.
R1200RS groeten van Roelof.
 
  • Leuk
Waarderingen: glk
...sla dan het stukje 'Klein Zwitserland' (of eigenlijk Mullerthal) ook niet over...:N

Als in : een linkje

Of fijntjes, en heel aangenaam bochtig toeren door het Ourtal, langs het riviertje de Our.
Dat watertje loopt tenslotte door het grensgebied België, Luxemburg, Duitsland.

Een maat van mijn collega woont in Heerlen en rijdt zo’n beetje om het weekend met een Tuono bloedstollend snel door dat gebied. Hij heeft kennelijk een mooie route bedacht die mijn collega 14 dagen terug met die maat gereden heeft. We slapen in Um Willspul.
Heen wordt er langs FC-Moto.de gereden.
67BB3D4A-7926-4720-8AE0-A176457C7BD7.jpeg


B86370F5-ED22-40F7-8DFB-0A3AE7AD840D.jpeg

Dit is het plan in Luxemburg op dinsdag.

699E4926-363A-45D8-B664-01B3D7A9881C.jpeg

En zo gaat ons woensdag weer la retour.
 
  • Leuk
Waarderingen: far
Naar verluidt komt Ducati rond 23 september met een nieuwe Multistrada telg, een V4 variant. Die zal worden uitgerust met radar voor EN achter. Radar aan de voorkant maakt Adaptive Cruise Control mogelijk, de radar aan de achterkant waarschuwt voor te snel naderend verkeer. Ik weet niet zeker, maar vermoed dat Bosch wel eens de drijvende kracht achter deze techniek zou kunnen zijn. In dit geval zal de rest vd motor industrie wel volgen denk ik. Net als destijds met de bochten ABS
 
Naar verluidt komt Ducati rond 23 september met een nieuwe Multistrada telg, een V4 variant. Die zal worden uitgerust met radar voor EN achter. Radar aan de voorkant maakt Adaptive Cruise Control mogelijk, de radar aan de achterkant waarschuwt voor te snel naderend verkeer.

Ik weet niet zeker, maar vermoed dat Bosch wel eens de drijvende kracht achter deze techniek zou kunnen zijn. In dit geval zal de rest vd motor industrie wel volgen denk ik.
Net als destijds met de bochten ABS
Nou ja, Duwcati werkt binnen de VW Groep natuurlijk innig samen met Audi..., en Audi is van de voorsprong door techniek..., enzo..., dus..., 1 en 1 is 2 zou ik zeggen... ;)
 
Een maat van mijn collega woont in Heerlen en rijdt zo’n beetje om het weekend met een Tuono bloedstollend snel door dat gebied. Hij heeft kennelijk een mooie route bedacht die mijn collega 14 dagen terug met die maat gereden heeft. We slapen in Um Willspul.
Heen wordt er langs FC-Moto.de gereden.
Bekijk bijlage 1414425

Bekijk bijlage 1414426
Dit is het plan in Luxemburg op dinsdag.

Bekijk bijlage 1414427
En zo gaat ons woensdag weer la retour.
Lijken me mooie routes, heb je ze eventueel beschikbaar als gpx en voel je ervoor ze te delen per mail of zo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan