BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 15

Iphone 8 glas kapot, iphone XR glas kapot :? Jeroen kun je niet beter een Nokia 3310 aanschaffen?, die was niet stuk te krijgen.
 
maar wel weer voor mijn vrije tijd (want de hoeveelheid Woon-Werk motorrijtijd nam omgekeerd evenredig af met het verbruik van de fiets (nou, OK dan, er zal wel ergens een negatief kwadratisch effect in hebben gezeten omdat weerstand kwadratisch met snelheid toeneemt wat de extra vrije tijd niet geheel evenredig met brandstof investering deed kosten, maar tijd is geld hè)).

O zo waar :)
Als ik mn woonwerk gewoon rustig, normale tempi rijd blijf ik keurig rond de 4.8/4.9 L per 100km.
Dat was vooral de eerste weken.
En nu wanneer ik geen haast heb om ergens te komen.
Maar vaak wil ik toch wat vlotter ergens zijn, om wat voor reden dan ook...
En dan komt een 5.4 of zelfs 5.8 ook wel in beeld...

Goed in de wax zetten helpt misschien....
 
Iphone 8 glas kapot, iphone XR glas kapot :? Jeroen kun je niet beter een Nokia 3310 aanschaffen?, die was niet stuk te krijgen.

Van beide telefoons is het glas 100% in orde dankzij het beschermplaatje dat u wel beschadigd ziet op beide foto’s. Xr is van de zoon, die lijkt dus op zijn pa.

Nokia 330->geen Flitsmeister->geen optie!
 
Ik ga wel op jacht naar het rechter kastje.
Weet je het BMW partnummer?
En de 12V aansluiting (of direct 5V USB) is een VH productie?

V.w.b. het kastje heb je 5 dingetjes nodig:

  • Schuimrand
  • Kastje
  • Afdek klepje
  • Cilinder slot
  • Stang set Central Lock.
USB is een VH oplossing, die hebben ook de partnumbers opgezocht, Martijn van afdeling Kleding/Verhuur heeft de juiste onderdelen bij elkaar geharkt. Misschien kan jij via Martijn het spulletje bestellen?

Als je zelf gaat knutselen wordt het een aanzienlijk goedkoper kastje, ze waren er 2 uur zoet mee.
 
Wederom tripje met zoonlief en nu naar de Vogezen. Maar deze keer wel met de S. Lang geleden dus ben benieuwd.
Vrijdagavond afgesproken in Noord-Vogezen dus eind vd middag die kant op. Het weer daro was gewoon zomers! Dus erg warm. Gisteren zagen we zelfs een temperatuur staan van 33 graden! Het was dan ook flink drukker dan de zaterdag maar al met al is ook Zuid Vogezen een groot gebied dus heerlijk kunnen rijden. In 2 dagen flink wat km's gemaakt. Sommige stukken weg meer dan 1 keer gereden omdat het zo lekker sturen was.... :]
Zondagavond om 20.00 weer naar huis dus dat was een latertje. Na 1.800km weer thuis. Moe maar voldaan.

y4mSkHCEjXrJV7T843eE-Py6dJNcBvI0hroN3263hyLy8VLNt1HNBNahsNmMPaGlsRriyYn1CJx7OG7viiYyHc7Pa0rQtdNLZttxrgBzG8Nf828XG19s4tiMFLBXMbK6ugR0KrAiucIyhCYh0g7ijUgL_ZK9-7ASNGCpjaoUJctTLuLTmdOKvXpe5Iuh7gWVrotquTAlf6aMajDXJiSjkvKsg


Dit zijn de betere bordjes!!:Y

y4m9eQqPJTlzDUJ8Aahrhpx32O-lyNtkhakZVAyuLgc4WDCFzWz_afhh8tGwof6lssQZHd3sDT3al60AitQ2h2xOElgHPNBvli0BjaqmNS9CF4QPnYPG584kKpOuftaumQri2enPIqi54ZS9HmNmvwLvHVifoGQPHlKk4gzzZ5GcstNRUqBRDNfzZlixZJZuY11ckzv2OnjNkrR-tJun-7JTw


y4mIOKzIa7ojHQpqzxNtTxzb_B5wgjOcNXsou-RUCGsp64VZV6U53nALdcksYwWfw08jIhKX47LEe5c587VTM71RPVTZ6L2fl8X4guZPcKjANyNN-dpHsrEIV22miSqwRFqMK92jXdI3IX4pbHO1rZYRG6ArTvKJpYfWfoOgocwkYHSR9xuGS5e2z026POT73FmWPf6x6mY0UTxqK9Hd7xA_A


y4m7Yop8yiYe4IT6GhXW6TCmRf4yAAkL_rulnL1AmuEkFGmO-L0HhttZ7KhlymUCwLislUtU3r-LXW3_rQjZb_b4wLK0-kwn2KIbCUiofHZ2yW1m79uAyzyVc_BXbJ7iPZVSVizoj42ctvJvSxMfpBqNts2FNaydu1e1TYtu161k69FaKudc7h3YCi4V44Rs0ddV7otjGzOuaJFzX8hMIJk1g
 
Ondertussen ben ik zo’n 6 weken en 3.600 km onderweg op het nieuwe Option 719 zadel. En het lijkt wel of mijn zitvlees en dat bruine zadel steeds betere vriendjes worden.

Verder kan ik me niet herinneren van de vorige topkoffeRT dat ik die met 1 hand dicht kon krijgen. Dat lukt me met deze kattenbak dus wel, die kunstof greep bovenop dient dus niet enkel om het extra remlicht te kunnen huisvesten maar ook om hem daarmee met 1 hand dicht te kunnen krijgen.

Het lijkt er verdacht ernstig op dat ik meer en meer vriendjes met de opvolgeRT van Sidney aan het worden ben. Net als mijn zitvlees en dat cognac zadel met sjieke stiksels. En gelvulling. (Kom maar door met de grappen over mijn zitvleesvulling, de bal ligt geduldig te wachten voor het open doel).
 
Dat was bij mij de routine, linkerhand duwde klep naar beneden, rechter het sluitinkje dicht, met de kunststof handgreep op het LC deksel kan ik de boel naar elkander knijpen, dat lukte mij op de DOHC niet.
 
Het kan idd met 1 hand. Je drukt met de muis van je hand het slot dicht.

Mbt het zadel. Ik heb de Wunderlich exemplaren erop en die bevallen prima. Vond het standaard zadel wat te zacht. En mbt de gelvulling.......bij vrouwen kan het voor vervelende klachten zorgen, hoop dat het voor zadels meevalt
 
Terug
Bovenaan Onderaan