BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 15

Nou gaan we natuurlijk ongehoord erg OT: als de BMW Motorrad delears in Nederland veel GS'en verkopen, dan zouden die toch vooral in ons Polderland moeten rijden?

Nee hoor, ze doen het ook in het buitenland. :+

Ik zou het niet weten; ik zit de laatste zijn niet meer zo vaak op de weg.
Het viel me in het buitenland wel op dat je vooral in de bergen zoveel GS-sen ziet.
 
Nee hoor, ze doen het ook in het buitenland. :+

Ik zou het niet weten; ik zit de laatste zijn niet meer zo vaak op de weg.
Het viel me in het buitenland wel op dat je vooral in de bergen zoveel GS-sen ziet.
Gauw terug naar het topic: rij ik vanmiddag in de regen bij mijn woonplaats de snelweg af, zit er toch ineens een mede R1200RT-LC achter me (nee geen witte met blauwe knippeRTjes). Ze zijn er dus wel :Y
Collega reed wel erg behoedzaam de bochtjes door.
 
Was het Jeroen op zijn gladde bandjes ?

Inmiddels geniet ik al bijna 2 jaar van een 3 daagse werkweek.
Nog 8 werkdagen, dat wordt dus 16 oktober, en dan met vervroegd pensioen.
Vanmorgen een aanvraag bij de SVB voor mijn AOW ingediend.
En dat dan stop ik dus op een leeftijd van 66 jaar en 1 maand.
Tijd om een andere vorm van leven in te richten en vooral veel leuke dingen doen.
Eigenlijk doorgaan met het geen waar ik al mee bezig ben.*O*

Top Jan !

Ik heb vorig jaar april mijn 5 daagse werkweek vaarwel gezegd.
Na 2 maanden weer helemaal mezelf geworden en alles stress was verdwenen.
Na 3 maanden een 4 daagse werkweek begonnen, helaas een veel ergere stressbaan.
Dit jaar april ook vaarwel gezegd.
Helaas na 6 maanden nog steeds niet uit-gestressd. :/
 
Broeder ...Ron... voorziet Jeroen wel eens vab een adviesje en zei:
...een Z4 moet een cabrio zijn. Simpel.

En dan vooral ff niet dit deze versie. Ook simpel.
En eigenlijk ook helemaal NIET dit model Z4..., want wat een droevige beleving heeft de binnenzijde van de automobiel.

En een M is leuk, maar..., vergist U zich vooral niet in het (motorische) onderhoud van zo'n beestje..., en dat is beheurlijck kan ik U melden (maar naar mij luister je toch niet.)

Broerder ...Ron... ik ben u altijd zeer erkentelijk voor uw adviezen en wil u er graag op wijzen dat ik vooralsnog net ff iets vaker ze wel dan niet heb opgevolgd. En dit advies neem ik zeeeeer ter harte. Er komt sowieso geen BMW Z4 M ooit.

Daarnaast is aan onze CAO een gekke goodie toegevoegd die de moeite van het onderzoeken waard is met een jaartje of 4: Private Lease met KLM Korting op milieu vriendelijke wagens. Met genoeg korting wil ik bijvoorbeeld tzt best wel eens aan een Jaguar iPace denken. Elektriek. Dat spul maak ik tegenwoordig thuis zelf ook. T.z.t. wellicht Zonnepanelen Tuinwandje plaatsen.
 
Hmmm...tja...de twee-rings koplamp zou natuurlijk ook een R1250RT kunnen betekenen.

Theoretisch best wel. In praktische zin staat Spätzi echter as we speak droog te bewonderen onder de G-Pier in een weldadig TL-licht bad. Schiphol Plaza, ff voorbij de Hema de uitgang nemen , toefje door lopen en aan de rechterhand ergens tussen de andere 100 motoren.

BMW-Wouter: het sterft daar ter plaatse van RT’s van alle jaargangen. Toen ik Spätzi neerplantte telde ik er zo al 5 in de gauwigheid. GS-en ook plenty.
8EADF09D-4C2C-4AA3-A58F-E2C666EF31AD.jpeg


Voor nu een quote van Bløf: “Liefs uit....”
B4D71B94-68C3-4F56-89CB-832EE60C1E90.jpeg
 
...aan de stoeptegels te zien, wordt daar behoorlijk met vloeistoffen gelekt daar op die motorparkeerplekken..., nou weet ik niet met wat voor ouwe incontinente troep 'jullie' daar aan komen zetten, maar..., in mijn hele brommer-, en motorleventje heb ik echt nog nooit een tweewieler gehad die überhaubt ook maar iets aan (motor)olie terug gaf aan ons aardbolletje... :/
K1600 brommers lekken ook!
 
  • Leuk
Waarderingen: glk
Terug
Bovenaan Onderaan