Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat lukte niet aan de officiële manier dan? Met het tooltje kun je het het slot er toch uit klikken mits hij niet op slot gedraaid zit?
Mooi dat ie bevalt
nog even over de lampjes
Bekijk bijlage 1436674
Dat zeg ik: kofferbak. Inclusief die zwarte typische kofferbak bekleding en zo’n lampie. Foto in het donker genomen zonder flits.
Ah sorry, ik dacht dat hij juist open moest zijn. Da’s toch ook raar, dus als de koffer dicht en op slót zit, kun je de cilinder verwijderen?Daarvoor moet ie niet open én op slot staan, alleen dan staat het gaatje (voor het tooltje) van de cilinder in lijn met het gaatje in de huls. Ik had m meegenomen open en niet op slot... dan kan je er niet bij. Daar kwam ik natuurlijk pas achter nadat ik al een tijdje met een dingetje had zitten pielen
Zo kostte het een stuk meer moeite, maar uiteindelijk wel gelukt.
Ah sorry, ik dacht dat hij juist open moest zijn. Da’s toch ook raar, dus als de koffer dicht en op slót zit, kun je de cilinder verwijderen?
Kan me dat haast niet voorstellen, dat verkoopt bmw dus koffers met effectief nutteloze sloten
Ik ken niet achterblijven natuurlijk...Ja mooi hoor
Ik zie wel dat de gas-gedempte deksel uithouder aardig wat ruimte in neemt, het ouderwetse katrolletje en lintje van de oude koffer is zuiniger met ruimte.
Direct nadat ik destijds die nieuwe R1250RT koffer inkeek bij de dealer, heb ik bij de Gamma een auto mat gehaald en in model geknipt voor de bodem van mijn oude grote RT top koffer. Mijn koffer krijgt geen electra en stel het zonder licht en centrale vergrendeling.
Gefeliciteerd trouwens met de R1250RS! Grappig. Jij maakt de beweging krek andersom dan ik. Jij van R1200RT LC naar R1250RS, ik van R1200RS LC (en R1200RT DeeOoHaaCee erbij) naar R1250RT...
Het blok gaat je ernstig bevallen. Het feit dat je een veel slankere fiets tussen de benen hebt ook wel denk ik. Tenzij het regent.
Ik blijf een zwak houden voor het RS concept, maar eigenlijk rechtvaardigt mijn huidige RT niet het nastreven van een R1250RS in eigendom naast de RT. Ik hoop wel eerdaags af en toe zo’n ding hier sooRT van in de buuRT te kunnen gaan huren via MotorShare.
En het zou ook wel lekker zijn als die maat van mij die RooS van me (weliswaar via VH te A) heeft gekocht eens een beste klap dichterbij kwam wonen. Tegenover staat te koop...
Weet je welke lampjes pas écht irritant zijn? Die op nieuwe fietsen worden geleverd! Fietsers, vooral in de stad, hebben totaal geen concept van lichtbeeld of afstellen en al zouden ze dat wel hebben, parkeer die fiets één keer bij station of kroeg en je lampje zit weer scheef. Maar die nieuwe LED lampjes zijn bijna even fel als een dimlicht van een auto, of zo voelt het in ieder geval wel als je er recht in kijk.
Maar ach, auto en motor hebben ook groot licht, dan gaat die ook gewoon even aan
Kan je mooi je vakantie ff omschrijven...WAAAAAAT..., vriest het nu ook al...???????
Wordt het toch tijd dat ik eens onder m'n steen vandaan kom..., ik maak niks meer mee, bemerk ik al wel...
Het gebeurt niet héél vaak, vanochtend wel weer: contact aan, start knop in...1 hik, LCD display even uit, zonder de start knop los te laten gaat starten daarna door en de motor slaat soepel aan, maar het display staat op de fabrieksinstellingen.
Alsof de accu even volle sluiting van start motor of zoiets ondervonden heeft, kan het dan zijn dat de cylinders net ongelukkig staan om de boel aan te zwengelen en de startmotor even niet op gang komt?
Ik ben benieuwd naar meer reacties.In de 3 maandjes/5.900 km dat ik de R1250RT heb is mij dit ook 1 keer overkomen...
Met mijn DOHC uit 2010 waar ik 60k aan kilometers opgezet heb geen enkele keer dit probleem gehad. Wel andere zaken maar die zijn in eerdere "draadjes" vermeld. Met de RT LC's uit 2014 en 2016 eigenlijk geen problemen gehad anders dan de schokbreker ellende met de 2014 RT LC.Ik ben benieuwd naar meer reacties.
MIjn toemalige DOHC had soms een zelfde hick-up en volgens mij de R1150RT ook.
Kortom, zorgeloos rijplezierMet mijn DOHC uit 2010 waar ik 60k aan kilometers opgezet heb geen enkele keer dit probleem gehad. Wel andere zaken maar die zijn in eerdere "draadjes" vermeld. Met de RT LC's uit 2014 en 2016 eigenlijk geen problemen gehad anders dan de schokbreker ellende met de 2014 RT LC.
De GSA LC nog met een analoge klokkenwinkel ook probleemloos en de huidige 1250GS met digitale versie van het dashboard tot nu toe probleemloos.
Dit herken ik, ik zie het ook direct aan het RT logo in plaats van snelheid op het LCD display.DOHC RT (bijna 5 jaar/60k) niet dit sooRT hick-ups gehad. R1150RS (2.5 jaar/45k) ook niet, R1150R (2 jaar/10k) ook niet R1200ST (2 jaar/10k) geheel probleemloos. 2x R1200RS resp 1 en 2 jaar, eerste wat QS problemen, 2e foutloos.
Wel bij de LC RS-en steevast na de beuRT alles terug op fabrieksinstellingen wegens software update...
CTRL-ATL-DEL minstens voor het LCD display, maar eens zien of er nog meer naar boven komt van anderen.Ik klop ff af dat ik die gekke CTRL-ALT-DEL start niet vaker krijg. Klonk gek en zag er niet gezond uit. Maar dat kan perceptie zijn.
Ik ben wel benieuwd naar de juiste batterij code, deze zit er nu in:Mijn R1200RT LC uit 2015 geen enkel probleem met starten gehad behoudens snel slijten batterij sleutel.
Bleek er achteraf verkeerde batterijen in te proppen , nu met de juiste code en van Duracell gaat het prima.
Kan het zijn dat als je te snel wil starten je de Pre-ride-check onderbreekt?